Gjest audi79 Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 N å er det virkelig nok. Gått halve kurset vel nå og har seilt opp og ned som en liten jojo. Tenker når jeg har hatt en god uke, er det øov å belønne seg med litt, til tider, mye kos. Men HALLO!!!!!! kommer jo ingen vei med det. Vil jo så gjerne ned til 75 kg. mandagens raportvekt var 106,6. 300 gr mindre enn da jeg begynte. så snakk om fram og tilbake er like langt. Tok meg sjøl i nakken her en dag, igjen, og melde meg på the biggest loser på wiien min. Har nettopp sett ses 9 på tv, og snakk omm inspirasjon. Greit at dei lever og ånder for treningen mens dei er der, men utrolig å kunne gå fra over 500 lbs og bli bare litt overvektig og slank!! Det skal jammen jeg og klare. Så dette er en liten dagbok blogg og det er bare å henge seg på. "Mange bekker små, gjør en stor å" så har 5 kilo som delmål helt til det ligger på 75 kg. Så heng deg på, så klarer vi dette i lag. Nå er frokosten inntatt. rett under anbefalt kal, men synes faktisk det er vanskelig å spise alt man skal. og har litt problem m å forstå at jeg må spise som en gal for å klare kunne gå ned i vekt... Skal levere ungene i barnehage nå, og sitter å psyker meg opp til å gå innom helsestudio på veien hjem. Tredemølle m incline på 10 må være en god start på dagen. kommerinnom og forteller at jeg klarte det! for ingenting er umulig. The sky is the limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest audi79 Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Da blei det 30 min på tredemølle. Inkline var på maks (15) hele veien og farten var 3-3,5. Ikke så fort, men tungt nok i oppoverbakken. I tillegg blei det styrketrening i 18 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BlueMum Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg måtte ta en kikk på nettet for å finne ut litt mer om The biggest looser på Wii! Det ser spennende ut! Selv bruker jeg Wii fit plus, og trives med det også, men det er greit å vite at det finnes flere muligheter der ute, hvis jeg skulle gå lei :-) Selv skal jeg ned litt under 30kg, og har en link på Ned 20-30kg :-) Håper på å se deg her inne videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar