Gå til innhold

Slappe overarmer - treningstips?


senreos

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått ned 35 kg, hurra! Skal ned 20 til før jeg sier mer fornøyd. Det går tyngre nå, men jeg har etablert gode treningsvaner, så jeg tar det i mitt eget tempo.

 

Har fått litt løshud, spesielt på armene. Er det noe jeg kan gjøre for å stramme opp armene? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stor nedgang=)

 

Men det er nok ikke så mye å gjøre med det annet enn å bare vente til huden trekker seg sammen av seg selv. Men det er klart at man kan hjelpe den litt på vei med et sunt kosthold, lite røyk og alkohol og gode fuktighetskremer og ting som generelt er bra for huden.

 

Styrketrening kan nok hjelpe litt da muskler ser veldig faste og fine ut, men med mindre du får muskler som tilsvarer størrelsen på fettet som har forsvunnet så vil det nok fortsatt være løs hud. Huden er ikke en muskel, men et organ så du kan ikke stramme opp selve huden med trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

styrketrening vil hjelpe en god del vi ljeg tru. enten ved hjelp av egen kroppsvekt eller ved hjelp av manualer.

lese mye få mye info åråd på nhi.no/trening/treningsrad/ulike-typer-trening/styrketrening-18381.html

 

håper det er hjelp i det. stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerreka

Kjøp deg manualer, 2 kg eller 3 kg alt etter som hvor sterk du er og så leter du deg fram til fine treningsprogram på you tube. Masse du kan prøve der,

for eks:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

er ganske bra det 20 minutters programmet på iform (linken ovenfor ) satt opp. og godt forklart. men ja er mye på youtube, men da må en søk opp del for del .ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har gått fra virkelig stygge overarmer til stramme og fine etter å være konsekvent med bruk av staver - OG bruke riktig teknikk. Jeg trener endel styrke også (nedtrekk, brystpress og opptrekk (står mer høyre hånd og kne på en benk og trekker opp manual med 10-14 kg til brystet 3 sett av 8 (og bytter til andre side, selvfølgelig), men det er stavgangen som gjør overarmene lekre. Fine definerte triceps. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...