Gå til innhold

Man er da optimist!


Gjest Kris83

Anbefalte innlegg

Takk for god støtte, folkens! Ser frem til å høre fra dere igjen når dere er på nett igjen :P

 

En time dansestep er overstått, og jeg er ganske fornøyd med dagen. I morgen er det helg! lalala, det skal bli bra!! :) (dog, er litt redd for veiing i morgen tidlig...)

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 595
  • Created
  • Siste svar

..og stillstand.. æsj! Men det er i hvert fall ikke opp, og det skal jeg faktisk være glad for, fordi med røykeslutt og godtesug kunne det like gjerne gått den veien!

Status er altså fremdeles 77,0 kg. Neste uke skal jeg klare noe ned!

 

Uke 32: 77,9 kg , - 0,9 kg

Uke 33: 77,0 kg , - 0,0 kg , - 0,9 kg tilsammen

Uke 34: 77,0 kg , - 0,0 kg , - 0,9 kg tilsammen

 

Gooood helg, folks!

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er helgen snart over (beklageligvis!), og ei ny uke venter. Egentlig er det greit også, siden jeg er dårlig til å trene i helgene, og det også ofte blir litt vin og annet godt... heh

 

Målet til fredag er å gå ned en halv kilo. Håper jeg klarer det! :P Jeg skal i hvert fall trene så mye som mulig og prøve å være flinkere med maten. I løpet av ettermiddagen skal jeg finne noen gode middagsoppskrifter her inne, og planlegge maten for neste uke.

 

ha en fin en!

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg vil være enda mer motivert hvis jeg deler opp ønsket vektnedgang i noen delmål. Da føles det liksom ikke som det er så mye å gape over! For hvert delmål skal jeg gjøre noe fint for meg selv (ikke mat!), men en annen type belønning. Vi får se hva det blir når jeg kommer dit.. :P

I og med at jeg ønsker å gå ned ca 10 kg, vil jeg dele 10 på 5, og da ender jeg opp med delmål på 2 kg. Det føles faktisk ganske overkommelig :) 2 kilo kan gå fort! (i hvert fall kommer de fort på... hehe) Målene blir da følgende:

 

Delmål 1: 75 kg innen 17.sept

Delmål 2: 73 kg innen 8. okt

Delmål 3: 71 kg innen 29. okt

Delmål 4: 69 kg innen 19. nov (julebord!)

Delmål 5: 67 kg innen 10. des

 

Om jeg klarer å komme meg under 70 kilo, da vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre.. er mange år siden jeg har vært der, men det har enkelte ganger vært nesten.. lengter så etter 60-tallet at jeg ikke kan forklare det...!! Jeg må være flink, så klarer jeg det! No problem!! *tenk slank*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren! Jeg tenker hver ettermiddag, at i morgen tidlig må jeg måle meg... men så glemmer jeg det (eller får ikke tid..). Det er kanskje ikke så nøye om man måler på morgenen i forhold til ettermiddag/kveld? Tenker at det kan si noe i forhold til vanninnhold i kroppen og rundt magen og sånn.. vekten kan jo vise opptil halvannen kilo forskjell på meg, så da må det vel ha noe å si på målene også? Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Da var jeg (motvillig) tilbake fra sol,sommer og strender,tilbake til hverdagen og tydeligvis har det blitt høst også.. :-/

Jeg var på inne her for noen dager siden da jeg hadde internett-tilgang, hadde skrevet et langt innlegg og idet jeg trykket "send" så koblet nettet seg ut...ARGH.. men men,nå er jeg hvertfall tilbake! Er relativt fornøyd, har ikke spist en eneste is engang! (i 35graders varme, så det tok en god del viljestyrke!!) har ligget på rundt 1600-1800 kalorier og 2-3 trimpoeng hver dag (med unntak av EN hviledag).. men jeg venter med veiingen til neste fredag (da jeg var i syden i mai så viste vekten OPP 4,5kg(!!) da jeg kom hjem,og det til tross for at jeg hadde trent beinhardt hver morgen og kveld OG spist bra hele uken så da var jeg helt knust.. men så viste det seg at det sannsynligvis var helt andre grunner til at vekten viste så mye,for uken etter var jeg nede 5kg igjen.. noted: stol aldri på tallene vekten viser, NOK ENGANG, lesson learned!var vel mye vann i kroppen,osv..)

Jeg så at du ikke hadde gått ned noe forrige fredag, MEN jeg syns du skal være fornøyd uansett,med tanke på at du har sluttet å røyke så kan vekten veldig fort vise oppover istedet for nedover.. så vær glad for det!! jeg tror foresten at målingen er best å ta på morningen (som med veiing).. imorgen er jo veiedag så du kan jo ta det i samme sleng, lettere å huske på det da!

hvordan har uken gått??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

delmål er superbra,da er det lettere å jobbe mot det store målet og sette pris på hvert mål som blir nådd:) etter neste veiedag (neste fredag) så skal jeg gå ut i fra vekten og sette opp nye delmål jeg også.. jeg SKAL ned under 60!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at du er tilbake igjen :) Jeg tror at det kan ha noe med flyturen å gjøre, jeg.. det at man går opp etter en ferie. Jeg har opplevd det samme. Men du, så flink du har vært!! Ikke spist is engang?? Det kaller jeg viljestyrke :)

 

Uka mi har ikke vært så bra, jeg har egentlig ikke klart å holde meg til planen noen dager, bortsett fra idag, og idag har jeg spist alt for lite. Jeg synes det er vanskelig å finne balansegangen, å spise nok men passe liksom.. Jeg merker at jeg er mye mer motivert med en gang jeg føler at jeg kontrollerer matinntaket, og da gjerne en del lavere enn anbefalt. Er nok gamle, dårlige vaner som henger igjen. Jeg kan bare ikke forstå at jeg kan klare å gå ned i vekt ved å spise over 1500 kcal om dagen! Æsj.. det plager meg ganske mye faktisk.. Innerst inne skjønner jeg at det fungerer, men..

 

Dagens positive: DanseStep og nesten 600 kcal forbrent :)

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok!! Jeg gikk faktisk inn og leste alle mine tidligere innlegg her inne.. kan ikke fatte at jeg satt her og skrev om akkurat de samme problemstillingene for 3 år siden..! Jeg kan ikke fortsette sånn! Jeg SKAL forandre meg!! oh yes :) Ble faktisk veldig motivert av å lese om mine tidligere feil. Jeg er faktisk 27 år, jeg må ta kontroll over maten en gang for alle. Og det skal gjøres nå! :)

 

Dagen idag føles litt lettere... jeg har ikke spist mer enn 950 kcal foreløpig, men etter et bad skal jeg lage meg et ordentlig kveldsmåltid :) Så skal man se at det ordner seg!

 

Man er jo opitimist :)

 

Kristine (positiv som søren!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Sånn skal det låte ja!! hehe... det er ingenting som motiverer så mye som å se på sine egne tidligere feil og støkker eller hva;) nei men helt ærlig talt, jeg er så ENIG!! har gått å stura i 15 år nå.. på at jeg vil ned i vekt, jeg har prøvd og prøvd, feilet og feilet..lykkes, og så feilet igjen.. nå er det på tide at noe skjer, NÅ SKAL VI FÅ DET TIL!!!! og det skal være en varig endring, ikke noe jojo-greier,det er ferdig, over og ut.. så dette klarer vi sammen Kristine, du skal komme deg under 70kg og jeg skal komme meg under 60kg.. så vi skal begge til et sted vi ikke har vært på årevis, så her trengs all motviasjon vi kan få!! så vi får bare backe hverandre her, dette skal vi bare få til!! når jula kommer skal vi se så*smekre ut at vi ikke engang får lyst til å smake på julekakene en gang!! :)

jeg er også mye mer motivert de dagene hvor jeg har klart å holde det perfekte matinntaket så vel som trening.. merker at hvis jeg har hatt en litt dårlig dag hvor jeg har spist for mye,eller ikke fått trent så blir jeg egentlig litt cranky.. og det er på de dagene at jeg lett kan sprekke,for da føler jeg meg liksom så råtten fra før.. men her må vi bare skjerpe oss! noen dager går bedre enn andre, men NOE positivt skal vi klare å få fra hver dag.. har vi en treningsfri dag så kutter man litt i matinntaket osv, finner måter å løse det på så man kan gå til sengs tilfreds med dagen allikevel!

Jeg er så enig, syns at det å innta mer enn 1500kcal når man skal ned i vekt høres sykt mye ut, men nå er det jo faktisk BEVIST at det er sånn kroppen funker! spiser man for lite så går kroppen i "krigsmodus" eller "sparebluss" og tviholder på alt den har.. synd jeg innså det 10 år for sent :/ men vi har jo kalde fakta på bordet,så vi burde bare følge dem, og gjør vi det riktig så kommer vi til og få de resultatene vi vil ha! men kaloriregning er jo faktisk noe som kreves litt "trening", det er fort gjort å for eksempel glemme den lille spiseskjeen med olivenolje man stekte kyllingen i, og vips så har man glemt nesten 100kcal.. sånne type ting kan være litt 'farlig'..men etter årevis med kaloriregning (til en viss usunn grad) så føler jeg at jeg har relativt stålkontroll :) hvordan går det med røyksuget da du? hjelper det å trene og sånn, tenker du mye på det? syns du er skikkelig flink!! imorgen er det veiedag, det blir spennende.. jeg som sagt,må vente til neste fredag, orker ikke risikere enda en nedtur når jeg føler jeg har vært så flink! men eetter en uke i norge så burde kroppen være i norsk boks igjen,klar for weigh-in..(sukk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enda mer motivert av å lese innlegget ditt! Er så enig, denne gangen skal det gjøres for godt, på den rette måten! Og om det tar lang tid, så vil det være verdt det.. jeg har jo allerede "slanket" meg halve livet, og se hvor det har brakt meg! Herremin...

 

Røyksuget er nesten fraværende faktisk, ganske merkelig.. men jeg har bestemt meg for at jeg skal få lov til å ta meg noen sigg på fest, så det gjør det litt lettere å tenke på tror jeg... at jeg kan ta noen når "alle" andre gjør det liksom.. Har bare røyket én kveld til nå, i løpet av 3 uker, og neste planlagte er 11. sept. Så jeg føler det går ganske bra altså :) Bruker litt "jentesnus" innimellom, men det er heller ikke så mye.

 

Jeg er sikker på at jeg ikke har gått ned noe denne uka, så vet du hva, jeg velger å stå over veiing i morgen jeg også! Tar det neste fredag, for jeg begynte jo liksom på nytt for ordentlig idag :)

 

Takk for god støtte, silversook! Nå må vi bare holde ut her inne, jeg synes i hvert fall det er MYE lettere når man ikke gjør det alene :)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Det er jo utrolig bra at det har gått så fint for deg å slutte med røyken! Og litt festrøyking er jo lov!(det får jo være grenser for hvor lite man skal kunne unne seg!) det blir litt sånn som sjokolade det da, man kan jo ikke unne seg det hver dag heller! (selvom man vil, men når "suget" er som verst så må man bare være beinhard og tenke at når helgen kommer så kan man få! hvertfall litt..)

jeg er veldig glad for å ikke være "alene" oppi dette, da kan man ikke sluntre unna heller!(ikke at jeg hadde tenkt til det da,hehe..:)) men av en eller annen grunn så blir det lettere når man har flere i samme båt! og jeg er også kjempemotivert! så da skipper vi veiing imorgen og så bare kjører vi på frem til neste fredag! idag har jeg hatt en dårlig "mat-dag", har reist i 8 timer, lang flytur og lange bussturer og det ene og det andre har ført til diverse dårlig småspising (på tomme kalorier - æsj) og absolutt null trening! MEN får ta d igjen imorgen med litt hardtrening før jobb og så får jeg spare inn litt på mat.. har bestemt meg for at istedet for å sutre over at dette har vært en dårlig dag (som jeg ellers ville gjort) så*kommer man ingen vei med det - gjort er gjort - imorgen er ny dag og da skal det tapte hentes inn igjen!! :)

WOHO, dette skal bli så bra, ENDELIG skal vi (sakte men sikkert!) krabbe oss nedover til drømmevekten.. ingen kjappe løsninger, vi får bare være så tålmodige vi kan! forvente at noen nedturer vil det uansett bli på veien - men ikke miste motet av den grunn, da er det bare å kjempe seg igjennom! gjør vi dette etter boka så kan vi jo ikke feile?!? neida, dette klarer vi.. dritbra!! :)

sov godt! - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Er ganske fornøyd med dagen så langt, og selv om jeg ikke har registrert noe mat, og ikke skal gjøre det idag (eller i morgen, siden jeg skal bort) vet jeg med meg selv at jeg spiser passelig. Etter år på år med kaloritelling får man en viss peiling.. hehe :)

 

Treningsfri idag, men skal i morgen og søndag, så det blir bra! Tenkte å ta meg en tur på SATS i morgen, og gåtur/joggetur på søndag. Hva skal du trene i helgen?

 

Ha en fin en!

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Høres bra ut!! Jeg forsov meg idag så jeg rakk ikke treningen før jobb..:) så på grunn av det har jeg har bare spist 1350kcal totalt.. jeg føler ikke at det egentlig er for lite hvis man ikke har trent, gjør du? jeg vet jo at de som går på denne "meny 1" (eller hva det nå er - de som har en lite aktiv hverdag uten trening) ligger på et inntak på rundt 1300kcal om dagen, så jeg prøver å innta rundt 1300-1500kcal de dagene jeg ikke trener.. høres det logisk ut? jeg funderte nemlig litt på det, for man regner jo ut det daglige inntaket man skal ha utifra hvor mange trimpoeng man har pr UKE, ikke pr dag.. og da skal jeg jo egentlig ha i meg 1900 (eller,hm,egentlig er det 2200 men det er så mye at det nekter jeg å godta kan stemme?!) og da spørs det om ikke dette gjelder hver dag, også de dagene man evt ikke trener.. er litt usikker på den der.. men jeg føler at 1900kcal på en dag hvor jeg ikke har fått trent er litt vel i overkant!!

imorgen blir det stort sett jobbing hele dagen så jeg skal ta meg en løpetur imorgen tidlig, og på søndag har jeg friii så da blir det skikkelig økt med både løping,ellipsemaskin og en god runde med styrketrening (ble bare 2 styrkeøkter i syden så må ta igjen litt!).. Jeg har ingen store festplaner for helgen så jeg tror det skal gå greit med kaloriinntak.. :)

GOD HELG!! kos deg og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at du skal spise 1900 hver dag, selv om du ikke trener... men jeg har lest at mange spiser litt mindre de dagene de ikke trener. Jeg også synes det er greit, føler seg liksom litt freshere når man ikke stapper innpå på treningsfrie dager. Dessuten, når helgen kommer har man gjerne noen kalorier til gode så man kan ta seg litt vin feks :) Så lenge du går ned på sikt, tror jeg det er best å velge det som fungerer for deg. Jeg for min del tror jeg hadde blitt veldig umotivert hvis jeg hadde måttet spise 2200 kcal vaffal, det høres sykt mye ut!!

 

Jeg prøver å spise sånn 1500-1600 de dagene jeg trener, og så litt mindre når jeg ikke trener (kanskje 1300-1400).. nå har jeg ikke vært så flink i det siste, så dette er mest i teorien... :) men, som avtalt, vi har det jo ikke travelt! Så lenge det ikke går opp, er det i hvert fall noe... hehe.. SKAL bli flinkere altså :)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke enkelte! Noen hadde vært så snill og gitt denne tråden 5 stjerner, og det syntes jeg var supersnilt :) Vet ikke om den fortjener 5 akkurat, men... uansett, det er jo koselig å gi god tilbakemelding på en tråd, jeg har selv gitt 4 eller 5 stjerner til tråder jeg synes er hyggelige å lese. Men! Hva er poenget med å trykke seg inn på tråder og rangere med 1 stjerne? (som betyr veldig dårlig). Da er det jo bare å la være å lese da.. ikke spesielt oppmuntrende i hvert fall! Jaja.. noen hadde glede av det tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Jeg har aldri skjønt det stjerneopplegget (ikke satt meg så inn i det,bare sett at de er der), men det er altså sånn at man kan dele ut stjerner til trådene her inne og så har noen gitt denne 1?! haha,så latterlig... nei hva faen er poenget med det, det er som du sier, da er det jo bare å la være å lese denne tråden hvis den er så dårlig.. folk ass.. mennesker slutter aldri å forbause meg, jeg kan til tider bli helt paff.. jaja,det er jo ikke noe å bry seg om, dette er vår tråd for å støtte hverandre gjennom noe som er ganske vanskelig å klare alene, så det eneste som "betyr noe" er jo at vi som skriver her får noe ut av den, og det gjør hvertfall jeg! syns det er kjempefint å kunne dele erfaringer og situasjoner med en som er så lik meg selv på mange måter, så hvis det var en kjeft som hadde behov for å vise oss at dette var en dårlig tråd så greit for meg. andres negative tanker og meninger gidder jeg ikke bruke energien min på!

Håper du har en flott lørdagskveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sa det jeg tenkte! Skal ikke bry meg om det, men jeg ble faktisk litt lei meg med en gang.. hehe..

 

Uff, ble litt for mye vin på meg igår.. har ikke giddet å føre det inn engang! Sikkert hundrevis av kalorier.. Jaja, idag er en ny dag, og i morgen er en ny uke! Og den skal bli bra!! :) Håper helgen din har vært superduper, silver!

 

kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt meg da.. endelig. Ganske nedslående egentlig! Men men, herfra går det bare nedover!

 

Midje: 85 cm

Hofter: 103 cm

Bryst: 98 cm

Lår: 61 cm

Legg: 38 cm

Overarm: 31 cm

 

Dett var dett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Usssjjj, idag har vært en aldri så liten utskeing.. :) har spist yoghurtis med sjokoladesaus OG et brownie kakestykke, og det ble typ 500kcal bare der.. spiste en relativt stor middag også, så jeg har endt opp på 2100kcal idag..!! uææh.. jeg har trent ganske hardt da, knallhard boksing/sparring i 70 minutter, 15 min. styrke og en gåtur.. men allikevel så gnager det skikkelig at jeg har spist så mye.. ahhh den jææ**** samvittigheten, kan den NOENSINNE gå vekk?! jeg er så sykt unormal i forhold til mat, det er akkurat som jeg ikke kan kose meg verken MED ELLER UTEN usunn drittmat.. som idag, når jeg er i selskap, om jeg spiser eller ikke - im freakin screwed either way.. hvis jeg tar et kakestykke for eksempel så nyter jeg hver eneste bit til det fulle, men så angrer jeg som bare det etterpå og tenker at "det skulle jeg aldri ha gjort, det var unødvendig," osv osv, så da klarer jeg ikke slappe av å kose meg, da går jeg bare og tenker på det.. og hvis jeg IKKE spiser det jævla kakestykket så klarer jeg HELLER ikke kose meg, for da sitter jeg der da, som den eneste av alle som ikke spiser kake, og ser på alle de andre som koser seg som bare det, og det eneste jeg vil er å spise opp hele kaka.. jeg er så skaaaada.. argh,blir så irritert på meg selv, kan jeg bare være som alle andre - og klare å kose meg med litt usunn mat innimellom uten å dævve av dårlig samvittighet.. i de fleste tilfeller såklarer jeg å stå over, og fokusere på at jeg kommer til å være stolt av meg selv hvis jeg drar fra selskapet uten å ha spist noe usunt.. men sånn som idag så klarte jeg ikke la vær (viljestyrken på sitt svakeste..) og nå sitter jeg her da, og er irritert på meg selv.. men det hjelper jo ikke det heller. så nå får jeg prøve å skifte fokus, tenke at gjort er gjort (jeg har hvertfall fått trent i det minste) og imorgen er det ny dag.. og jeg skal jobbe hardt denne uken frem til veiedagen;)

hehe,vi har faktisk ganske like mål! jeg skal ta full måling imorgen jeg også, men jeg vet at jeg er 72cm på det smaleste rundt livet (høyest opp) og 86cm på det bredeste(over navelen)..og så er jeg 100cm på det bredeste rundt hoftene.. skal måle armer og legger osv også, få full oversikt.. første mål er ned til 95cm (hofter) og 80cm (over navel).. så får vi se hvor lang tid det tar da,hehe..

jaja Kristine, nå er helgen over - ny uke nye muligheter eller hva?? :) whoop,jeg er klar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

fant en link med utregning i forhold til kaloriinntak.. du kan jo regne ut å se sånn ca hvor du skal ligge,hvis du vil.. syns sånt er interessant.. da ser man nok engang at man faktisk trenger relativt mye mer kalorier enn hva vi er vant med fra tidligere når vi har "sultet oss" på diett.. (har regnet utfra GR formelen også, men noen ganger kan det være ok og ta flere "tester".. :) )

 

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55:[/url]

 

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånt er interessant!! Er en racer til å planlegge alt som har med mat og trening å gjøre, og elsker alt som kan fikses og ordnes.. :( (Jeg er en ganske organisert person... hehe) Men praksisen er det verre med da.. hehe

 

Idag har jeg klart meg bra! Var i bursdag til pappa, og spiste torsk til middag og et lite stykke bringebærpai til dessert. alt i alt bra til å være meg :)

 

Huff, jeg vet akkurat hva du snakker om i forhold til skal-skal ikke, kake eller ikke kake.. jeg også mister motet helt hvis jeg "skeier ut", og tenker at da er på en måte hele den dagen bortkastet.. men du kan jo tenke på det sånn: du har trent, og for hver treningstime blir du sunnere i kroppen, og det er jo også viktig! Så om du ikke mister vekt akkurat idag, så er ikke dagen bortkastet likevel :)

 

Jeg tror dette blir en bra uke, silver!

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Det har du rett i! Og idag tok jeg meg sammen som bare det, vært en bra dag!

Imorgen blir det 3 timer med trening, jobber meg frem mot fredagens veiedag (grøss og gru, har ikke veid meg siden juli!!da veide jeg 63,5 men er veldig redd det har gått opp siden det..)

Så flink du var i bursdagen, der må du gi deg selv en klapp på skulderen:) jeg har bursdag selv, i neste uke, og det er den ene dagen i året (sammen med 17.mai og julaften) hvor jeg virkelig slipper litt taket og klarer å kose meg litt ekstra uten å få like dårlig samvittighet.. men da gjelder det å være flink frem mot det!!

Vi fortsetter med enda bedre mot imorgen :( natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..selv om jeg hadde lovet meg selv å ikke gjøre det, måtte jeg snikveie meg idag morges for å se hvordan det sto til.. og den viste 76,5, noe som da faktisk er ned 0,5 kg siden sist veiing! Så det går tydeligvis riktig vei :( Men tar det med en klype salt, da det ikke er ordentlig veiing før på fredag. Fører det ikke inn foreløpig. Håper det fremdeles er nedgang på fredag altså!

 

Fin dag ellers :)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Woho,grattis! det er absolutt rette vei! 0,5-1kg pr uke er perfekt, da mister du ikke muskler men fett..og det liker vi jo!:(

jeg har ikke hatt så bra dag, røk leddbåndet i ankelen på*trening..:) har gjort det to ganger før i den andre foten og det tar sykt lang tid før det blir bra(blir egentlig aldri helt bra når jeg tenker meg om..)så jeg ble litt deppa..:) men det blir fortsatt like mye trening,må bare ta det litt easy i begynnelsen og det er det verste jeg vet..ARGH..

menmen,skadene hører med,sånn er det bare..

over til noe annet, hvordan legger du opp kostholdet ditt egentlig? spiser du det samme som før men i mindre mengder, eller er det noe du har kuttet helt ut? jeg vet at du er litt som meg som kanskje "alltid" har vært på en eller annen form for diett, men jeg bare lurte på hva du fokuserte på å gjøre annerledes denne gangen i forhold til tidligere..

jeg prøver for øvrig alt jeg kan å minske ned på lettbrus inntaket.. eelsker en skikkelig kald cola zero,eller mozell light.. ikke at jeg drikker mengder av det, men kan lett drikke en halvliter om dagen (men sørger alltid for å få i meg minst 2-3liter vann hver dag i tillegg).Vet at det ikke inneholder noe kalorier, men aspartam er jo ikke spesielt bra sånn ellers for kroppen.. "ekspertene" har mye forskjellige meninger om det, men noen sier jo at sånne unaturlige søtningsstoffer kan hindre forbrenningen, andre sier at ved å drikke lettbrus så øker lysten på noe sukkerholdig.. jeg føler egentlig ikke det er tilfelle med meg, tror ikke jeg får noe mere søtsug av å drikke det.. men blir alltid skremt av å høre om ting som "senker forbrenningen".. får litt halvpanikk av de to ordene,hehe.. men NOE må man jo få lov til å nyte?!? jaja, nå skal jeg lage meg en varm kopp te, kveldsmat, og ise ned foten..

ha en god kveld videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...