Gå til innhold

Man er da optimist!


Gjest Kris83

Anbefalte innlegg

..har du ikke veid deg siden juli?? Oi, da skjønner jeg at du er spent! (eller redd eventuelt..hehe) Det er bare å hoppe i det! Uansett så er du jo på vei ned, så om vekta viser 63 eller 64, eller noe helt annet, så skal jo du under 60 snart likevel! Du kan være stolt av at du er på riktig vei, silver :(

 

Idag ble det step og styrke. Helt grei økt, ble rød nok i trynet jeg vaffal :) I morgen er det aerobic og på torsdag er det dansestep. Fått inn litt faste rutiner på saltimer nå, så det går i alle fall bra.. må bare få inn mer styrketrening etter hvert også! Æsj.. det er så kjedelig!! hehe

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 595
  • Created
  • Siste svar

Har du skadet deg? Høres dritt ut... hvor lenge tror du det tar før du er "hel" igjen?

 

I forhold til kosthold så har jeg kuttet helt ut brød, men spiser knekkebrød. Og det er vel det eneste jeg har kuttet ut, som jeg har spist tidligere. Har egentlig alltid spist "sunt", men bare vært for hard på godteriet! Så DET har jeg kuttet ut sånn til vanlig.. tar litt på lørdager.. Det jeg prøver å gjøre annerledes nå i forhold til tidligere er å drikke mer vann og spise nok (men ikke for mye, for da mister jeg motivasjonen..) Det er en fiiin balansegang :( hehe

De siste dagene har jeg spist ca 1400-1500 kcal: knekkebrød med pålegg, yoghurt, rent kjøtt og grønnsaker, masse frukt og grønt og melk. Det er vel det det går i, sånn mer eller mindre...

 

Hvordan spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

hehe, ja det gjorde vi visst, nå har telepatien satt igang :)

jeg vet ikke hvor lang tid det tar før benet er bra, men jeg har en tendens til å trene like hardt på tross av skader og det er derfor det har tatt så lang tid tidligere.. det er kanskje litt dumt, men jeg må trene ellers blir jeg bare sur, hehe.. sist jeg hadde samme skade tok det ca 2 år før foten var 100% igjen, men jeg tror dette er en litt "mildere" utgave!(får jeg håpe hvertfall..)

neiii jeg har ikke veid meg siden slutten av juli!! :( uuææhh... derfor er jeg sykt nervøs, for jeg vet hvor skuffet jeg blir hvis jeg har gått opp mye.. som om all den harde jobbingen er "bortkastet" og jeg må starte fra scratch.. men jeg skal psyke meg opp til å forvente det verste og forberede meg på å bare jobbe hardt videre uansett hva vekten viser på fredag.. grunnen til at jeg ikke har veid meg er egentlig fordi jeg har hatt ferie så og si hele august, så jeg har verken hatt tilgang til en vekt ELLER hatt særlig lyst til å hoppe på en.. jeg er ganske "stolt" av hvor bra jeg har klart meg gjennom ferien uansett.. var halvannen uke hos "svigersene" i sverige og der kan du tro det dukker opp fristelser 24/7!!! kaker, kringler, nystekt brød, sjokolade, is.. (får vann i munnen av tanken), men jeg klarte å motstå nesten hele tiden.. også var det jo sydenturen hvor jeg faktisk klarte å få 23 trimpoeng den uken jeg var borte, i tillegg til at jeg spiste sunt hver dag.. så da kan du tenke deg hvor skuffet jeg blir hvis jeg har gått opp på tross av at jeg har gitt alt jeg kan for at det ikke skulle skje..!

 

jeg har også spist sunt hele livet egentlig (har jo hatt angst for å legge på meg siden jeg var 12 så det er vel derfor..) og så har det aldri vært sånn i min familie at godteri og snacks har vært veldig "tilgjengelig" sånn til hverdags, det har alltid bare vært forbeholdt lørdager.. og så har jeg trent 25 timer i uken fra jeg var ganske liten til jeg ble 19, hvor jeg gikk ned til rundt 15 timer i uken.. og nå er jeg vel på rundt 12-13 i gjennomsnitt, kanskje litt mer.. så sånn sett så hadde jeg ikke så mye mat å kutte ut jeg heller,eller treningsmengde å fylle på med.. er egentlig litt misunnelig nesten på de som for eksempel er vant til å drikke brus og spise godteri hver dag, for hadde jeg hatt noe sånt å kutte ned på så tror jeg vekten hadde rast ganske mye fortere.. det er akkkurat som om kroppen min er "bortskjemt" på trening og sunn mat så jeg liksom ikke har så mye å*hente noe sted..

som nevnt tidligere, så ELSKER jeg jo karbohydrater i form av brød og pasta.. men har allikevel spist veldig moderat av det før også.. nå har jeg kuttet det helt ut, spiser det KUN hvis det blir servert i selskap, og da prøver jeg å begrense inntaket likevel.. men jeg spiser rugsprø fortsatt, og ellers får jeg i meg det jeg trenger av karbohydrater gjennom frukt og grønt.. har prøvd å øke grønnsaksinntaket betraktelig, og spiser mye rent kjøtt jeg også.. kalkun,kylling,svin,fisk,sjømat.. og så lager jeg jo min kjære "proteinpannekake" hver morgen før trening da:) men det virker som om vi har ganske likt kosthold! jeg klarer fortsatt ikke å ha en dag i uken hvor jeg unner meg noe ekstra,sånn som folk flest har på lørdager.. må*jobbe litt med meg selv egentlig,for jeg sliter sånn med samvittigheten etter en sånn dag..:) så jeg har funnet ut at istedet for å ha en fast dag hvor jeg unner meg f.eks sjokolade o.l, så unner jeg meg det heller i små mengder de dagene hvor jeg har trent skikkelig hardt, og har rundt 5-6 trimpoeng.. da føler jeg meg ikke så skyldig, hehe..

 

jeg må si at det er jo utrolig bra at du er så godt i gang med treningen, virker som du ahr fått en rutine på det og har det godt planlagt inn i hverdagen.. det er kjempebra!! det kan ta litt tid å komme ordentlig inn i en sånn god sirkel, spesielt hvs man har hatt ferie e.l.. så da er det deilig å kjenne at man er igang igjen!!

keep up the good work, it will pay off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så lett at man kunne ha kuttet ut usunne vaner, som brusdrikking eller bruk av smør o.l. så hadde det vært "lett" å gå ned. Men når jeg på en måte føler at jeg allerede er så sunn som jeg kan være, så er det ikke så lett å vite hva man skal gjøre.. må bare prøve å passe på kaloriinntaket og trene passelig, så skal man jo i teorien gå ned da..

Uansett, nå har jeg jo målt meg, så hvis det ikke synes på vekta, kan det jo være at jeg har blitt strammere likevel, så er spent på målene fremover også!

Det er et mål for meg å klare å fjerne 10 cm fra midjen, ned til 75 cm. Det er viktig å ikke ha for mye rundt midten, for det er jo det som er farlig... dessuten er det ikke så pent heller, sånn sett... hehe :(

 

Jeg synes kanskje du er litt streng med deg selv, jeg! Jeg synes at du bør kunne ha en dag hvor du unner deg noe mer... men det er lett for meg å si da... Jeg vet alt om å ha dårlig samvittighet. Det sitter i hodet, og der sitter det godt!!

Uansett, jeg synes du er flink!

 

Nå er det litt avslapping og lunsj (ferdig tidlig på jobb idag), og så er det aerobic halv seks. Gleder meg! Føler meg så fresh etterpå, og så er timen morsom i tillegg :)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Jaaa,ingenting er så deilig som følelsen man sitter med etter en skikkelig treningsøkt.. når man kommer hjem,lager seg litt god og sunn mat og slenger seg i sofan..herlig!! joda,jeg er klar over at jeg er ganske streng med meg selv..(og det er nok du også!) mye mer enn hva normale folk er..men det er som du sier, det sitter i hodet og det sitter støpt fast..er ikke lett å bryte ut av sånne tankemønstre,krever mye jobb.. men jeg syns vi er flinke jeg også:) vi gjør hvertfall det vi kan for å holde kroppen i form og gi den det den trenger av sunn næring..og det er mer enn hva mange kan si! Har vært på restaurant idag,men valgte det sunneste jeg fant og trente 2 timer først, så kom helskinnet gjennom dagen!litt problematisk trening bare, pga den helsikes skaden..sukk.

hadde så vanvitttiiiig lyst på dessert istad(de på bordet ved siden av bestilte de heftigste dessertene,er det ikke typisk..) men jeg motsto, og kan være veldig glad for det nå!

nærmer seg veiedag nå Kristine.. :( æhh.. imorgen blir det masse trening og så blir det veiing fredag morgen etter trening.. jeg gruer meg.. MEN, skal somsagt forberede meg på det verste.. skal ikke la motivasjonen knekkes!!

håper du har hatt en bra dag og at treningen var moro :) snakkes imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg aldri på jobb idag.. klokka 9 måtte jeg krype til korset og ringe inspektør på skolen og si at jeg ikke klarte å komme meg ut døra. Jeg skjønner ikke hvordan formen kan forandre seg så totalt over natta! Igår var jeg helt fin! Men så vondt som jeg hadde idag morges, er det lenge siden jeg har hatt.. hvis jeg ikke har nevnt det, så har jeg revmatisme, og innimellom (som idag) er det et smertehelvete uten like.. Heldigvis (kanskje?) skal jeg få prøve ut noen nye medikamenter, siden ingenting har hjulpet meg tidligere, og jeg begynner om under 2 uker. Det kalles biologisk medikament, og tas som sprøyter en eller to ganger i uka. Mer vet jeg ikke ,bortsett fra at hvis det kan hjelpe, er det verdt et forsøk! Jeg vil kunne bli ganske mye bedre, og det gleder jeg meg til! :( Men skal selvfølgelig ikke ta gleden på forskudd, for det er ikke sikkert det funker på meg.

 

Blir ingen jobb i morgen heller, siden jeg skal ta røntgen.. så det vil i praksis si at jeg har helg... men har ingen god følelse. Ville heller vært smertefri og på jobb.

 

Vel vel, ble mye sutring dette! Ordner seg nok :) (og, nå er det snart veiing!)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

det var triste nyheter..:( jeg vet alt om revmatisme, moren min har det ganske så heavy.. og jeg begynte å få det sånn litt "forsiktig" for noen år siden jeg også, faretruende like "symptomer" som mamma hadde da hun var ung, da det begynte.. jeg håper ikke det utvikler seg og blir like ille som mamma har (og som du har, stakkars!!) men jeg har perioder hvor jeg ikke klarer å røre på f.eks håndleddene, det kjennes nesten ut som kniver, helt sykt vondt..(gjøre push-ups er alltid dritt for det gjør skikkelig vondt å stå med hendene flexet) og så har jeg vondt i stortåleddene (som er en syk ulempe når man jobber som danser..!!) og venter egentlig på at det sikkert bare blir verre med årene.. har noe som heter "hallux valgus" også, veldig typisk greie for mange jenter/kvinner, sånne svære kuler på foten,nedenfor stortåa.. du har kanskje det du og? skulle egentlig operere de vekk,men utsetter det hele tiden pga dansingen.. uff stakkars deg,du kan virkelig ikke ha hatt det noe bra idag.. håper du får det bedre imorgen!! dårlig gjort at mennesker som deg gjør alt de kan for å ta vare på helsen og så har man noe sånt å slite med..urettferdig!

uff ja,imorgen er det veiedag.. syns nesten kroppen min bare virker større og større jo nærmere veiedagen vi kommer..:) jeg gruer meg!!!

foresten.. jeg vet ikke om du har lagt merke til deg, men når man registrerer trening her inne på siden så overdriver den helt sykt hvor mye kalorier som forbrennes.. det har hvertfall jeg merket..skikkelig nedtur! og det er jo selvfølgelig naturlig at det ikke kan stemme, for det er jo ikke noe sted man taster inn vekt/alder/høyde/kjønn osv, som er utgjørende faktorer for hvor mye man forbrenner.. og ikke minst i forhold til hvor mye muskler man har osv.. men for eksempel, så forbrenner jeg (med min vekt) ca 250-300kcal i timen ved rask gange (dvs ca 6 km/t).. når jeg legger inn det her på vektklubben så står det at jeg har forbrent 500kcal!! det er jo helt syk forskjell, dobbelt så*mye!! så jeg fikk sjokk da jeg begynte å registrere aktivitene mine (og kaloriforbrenningen) utenfra, for så å sammenligne med her inne.. det var dritkjipt.. har du merket det du?? tror de har gått ut ifra vekten til noen som er rimelig mye større enn oss når de gikk ut fra den regningen der..

 

anyway, GOD BEDRING!!!! lykke til imorgen.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med den aktivitetsregistreringen, ja! Derfor bruker jeg pulsklokke. Da er jeg helt sikker på at det blir riktig.

 

Sånne kuler som du snakker om har to venninner av meg. Hun ene (som også er danser!) har operert bort den ene, men den har visst begynt å komme igjen.. tydeligvis noe dritt!

Jeg har ikke sånne stikkende smerter (du snakker om at det kjennes som kniver), men mer typisk verking og stive ledd. Har for eks ikke kunnet strekke ut den ene albuen på sikkert 5 år, og kan heller ikke ta push-ups lenger, fordi jeg ikke klarer å bøye håndleddene så langt.. hehe, skikkelig snålt, men det går hvis jeg tar på knokene da, men det ser så teit ut! :(

 

Får ikke håpe at du blir syk.. jeg tror det uansett er viktig å være aktiv for å forebygge, og passe på å få i seg sunne oljer som smører leddene. Jeg mistenker at jeg ble så dårlig denne gangen fordi jeg rett og slett har overbelastet kroppen med FOR mye trening i det siste (det skal ikke være lett!), så tar treningsfri resten av uken, så får vi se...

 

Hvor kommer du fra, silver? Jeg bor i Oslo-området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Håper du er bedre idag Kristine! det er sikkert lurt med treningsfri et par dager til å komme seg litt.. kroppen kan få litt sjokk av pangstarter! ouff ja, jeg skjønner smerten du beskriver (ikke at jeg har det seriøse tilfellet som du har), men det er visse uker hvor jeg ikke kan røre håndleddene og må omtrent bandasjere de inn fordi det gjør så vondt.. og da må jeg også ta knoke-pushups,haha.. jeg er fra oslo jeg også! bor her nå, har vært litt frem og tilbake til usa men for øyeblikket er jeg her:)

nå skal jeg dra til treningsenteret for å trene og veie meg! har ikke vekt hjemme, så jeg må gjøre det der.. hadde egentlig tenkt å trene i ettermiddag men så kom ejg på at jeg kan jo ikke drive å veie meg langt utpå dagen, her må ting skje før all maten inntas :( så jeg har spist en lettere frokost og er nå på vei ut døra..! Lykke til med din veiing, jeg venter spent på oppdatering senere idag! og god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, da ble det en halv kilo ned.. greit nok. Det går i hvert fall ned, og det er det viktigste. Er også fornøyd med nye kroppsmålinger :(

 

Uke 32: 77,9 kg , - 0,9 kg

Uke 33: 77,0 kg , - 0,0 kg , - 0,9 kg til sammen

Uke 34: 77,0 kg , - 0,0 kg , - 0,9 kg til sammen

Uke 35: ingen veiing

Uke 36: 76,5 kg , - 0,5 kg , - 1,4 kg til sammen

 

det spøker for om jeg greier 75 kg til neste fredag, men det får så bare være.. det er jo sunnere å gå ned sakte! :)

 

Mål uke 36:

Midje: 82 cm (-3 cm)

Hofter: 102 cm (-1 cm)

Bryst: 98 cm

Lår: 60,5 cm (-0,5 cm)

Legg: 38 cm

Overarm: 31 cm

Til sammen har jeg mistet 4,5 cm fra mage, rumpe og lår! Jippi :)

 

Lykke til, silversook!!

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Så flott! 0,5kg er supert det, husk at dette er oppi røykeslutt og alt! Det er noe å være stolt av!! Også at du har gått ned i cm, det er jo fantastisk!! wow, kjempebra! går det bedre med formen idag??

jeg er veldig lettet nå.. før jeg reiste på ferie var jeg altså 63,5kg )uken før hadde jeg vært 62,9kg men tydeligvis gikk visst den siste uken der litt dårlig).. idag var jeg forberedt på alt, forventet nesten å se en vekt på rundt 66kg :(

MEN, den viste 63,5!! jeg er veldig veldig VELDIG lettet.. dvs, jeg gikk på vekten flere ganger og 2 ganger viste den 63,5 og 2 ganger viste den 63,8 (hmm) men UANSETT så er jeg happy... nå er jeg tilbake til å ha et utgangspunkt,så da håper jeg det bare går straka vegen nedover herfra;) Tok mål idag ogsÅ:

 

Legg - 35cm

Rett over kneet - 40cm

Lår (midten) -53/54cm (60,5cm på det bredeste over låret)

Hofter (bredeste) - 99/100cm (shittt,det er f** meg 1 hel meter det!! gulp..)

Midje (over navel) - 82cm (86cm på det bredeste rundt midjen,ikke gått ned:( )

Midje (smaleste) - 72/73cm

Rett under bryst - 78/79cm

Bryst- 85/86cm

arm - ca 27cm

 

jaja,har er det da noe å jobbe med fremover hvertfall..

imorgen kveld skal jeg på 3-retters middag med dessert og alt så jeg får prøve å begrense matinntaket veeeldig på dagen.. blir en utfordring.. det er en fantastisk meny som jeg bare burde glede meg til, men likevel så har nesten den dårlig samvittigheten begynt å komme før jeg i det hele tatt er i selskapet.. ikke bra.. får tenke på at det er lørdag og at det er lov.. og så får jeg ta det igjen med en god treningsøkt på søndag. yes,det skal jeg gjøre! motivert:)

 

Ha en fantastisk helg så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vite at du har et godt utgangspunkt! :( Dette kommer til å bli superbra!

 

Jeg skal i utdrikningslag i morgen jeg.. så der har du kalorier på kalorier, for å si det sånn! Så vi har en utfordring i morgen, begge to.. Men skal prøve å ikke tenke på det, men heller kose meg og ta smarte valg. Drikke vin i stedet for øl og cider feks.. Det er som du sier, kan jo gjøre opp igjen på søndag (hvis formen er der... hehe)

 

Ha en fin helg!

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

kveldens utfordring gikk rett vest.. ;) !!! jeg var såå flink tidligere idag, spiste bittesmå, men jevne måltider så jeg "sparte opp" kaloriene til ikveld siden det skulle være full 3-retters middag.. MEN så kom sjokoladen.. den jævla sjokoladen. sto rett foran meg på bordet og bare lyste mot meg så jeg nesten ikke klarte å fokusere på noe annet.. og da var jeg igang.. æsj!! hvor ble det av viljestyrken plutselig?! hadde det ikke vært for den så hadde jeg klart å ligge på rundt 1800kcal totalt idag, som jeg hadde vært veldig fornøyd med i forhold til den store middagen og alt.. men den sjokoladen ødela ALT så jeg spiste sikkert 1000kcal i bare ren sjokolade.. jeg ble fysisk kvalm, og jeg kan klare MYE sjokolade før jeg faktisk blir kvalm.. så det var noe dritt.. imorgen blir det LITE mat og MYE trening (øh,det er hvertfall planen;) )

hvordan gikk det i utdrikningslaget?? var det moro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslaget gikk veldig greit, det var utrolig gøy! men det ble jo selvfølgelig for mange kalorier, har ikke peiling på akkurat for mye, men med jevnt alkoholinntak over 15 timer + 3 måltider og snacks, har jeg bestemt meg for at det er ikke noe å begynne å regne på... litt uggen i hodet idag, så ingen trening på meg, men ellers bra!

 

Når man går på en smell, er det like greit å prøve å legge det bak seg og tenke at det kommer nye dager. Jeg har blitt mye flinkere til å tenke fremover i stedet for å henge meg opp i detaljer og tenke at "nå har jeg allerede ødelagt dagen/uka, så nå kan jeg like gjerne spise enda mer"... Jeg tror at en utskeiing innimellom også bidrar til å holde forbrenningen ved like, og det er jo faktisk en positiv ting!! Langsom nedgang er det beste, og til neste fredag skal vi se en nedgang på vekta på mellom 0,5 - 1 kg, begge to ;)

 

Ha en fin søndag :)

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

takk for oppmuntring:) da har vi hatt en aldri så liten utskeielse i helgen begge to, så vi får bare stå på videre til fredag! idag har vært en skikkelig slapp dag så jeg skal dra meg selv på trening snart.. ikke så fristende,både samboeren og jeg ligger som to slakt på sofaen og er egentlig klare for en lang filmkveld.. men det er perfekt vær for en løpetur så vi får se om disiplinen kommer frem!;)

har lest det som du sa, at ved å ha en utskeing innimellom så kan det booste forbrenningen.. så da får vi fokusere på det, gårsdagen hjalp oss rett og slett!!hehe.. nice å tenke sånn, blir litt lettere! leste også en rapport av en amerikansk trening/ernærings"guru" at et av cluene for vektnedgang er å spise veldig variert(som vi jo vet fra før) men også og aldri innta samme kaloriinntak hver dag! ganske interessant, aner jo ikke om det ligger noe foskning bak dette men det kan jo være noe i det kanskje.. at kroppen(og forbrenningen) blir for vant til rutiner, så hvis man passer på å stadig bryte litt ut av de, at den da hele tiden har noe å "jobbe med" og tilpasse seg etter.. tja,hvem vet..

lykke til med ny uke, jeg er klar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaang dag på jobben (egentlig er det i grunn nok at det bare er mandag...), og jeg er skikkelig sliten! Men vet at resten av uka er veldig grei, og på fredag kommer jentene på ost og vin, så jeg har noe å se frem til ;) Er mange festligheter utover høsten, har noe planlagt hver eneste helg en god stund fremover, blant annet bytur med jobben og bryllup. Merker at jeg synes det faktisk er litt demotiverende, men man kan jo ikke gi opp av sånne småting. Det er jo hverdagene som teller! :) Så jeg har bestemt meg for å kose meg med god samvittighet de dagene det er noe spesielt, og passe på å være ekstra flink de resterende dagene. Når alt kommer til alt, må man jo venne seg til at det skjer ting, og jeg har jo ikke tenkt til å holde meg hjemme resten av livet heller! Dette er ingen slankekur, men en livsstilsendring, og da må man takle sånt :)

 

Nå skal jeg prøve meg på å sette opp en matplan for resten av uka.

 

Håper du har kommet over kneika og er igang med positiv tenkning igjen, silver! :D

 

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Du har så rett,dette er livsstil,ikke diett..så man må "kalkulere med" festlighetene;) jeg har bursdag imorgen så da skal jeg kose meg litt ekstra! jeg tenker som deg, at så lenge det er skjerpings til hverdags så kan man få lov å kose seg lit når det er spesielle anledninger (sålenge de "spesielle anledningene" bare ikke blir oftere og oftere!) har hatt en laaang dag selv så*jeg er veldig klar for å stupe i seng og kanskje deppe litt over at man nå er enda et år eldre,hehe.. tiden går satans fort,rekker ikke henge med i svingene her! jaja,du får stå på resten av uken og ha fredagen som belønning, høres veldig hyggelig ut! snakkes snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Har vært en super bursdag, men dææven så mye mat da gitt.. hehe,tror jeg lett hopper over registrering idag,den hadde sprengt hele ukes"budsjettet"..:-p må motvillig innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet, men WHATEVER man har bare bursdag en gang i året.. så jeg får være beinhard mot meg selv en stund fremover for å ta igjen for denne dagen,hehe.. folk kom med kaker og cupcakes og cookies fra alle kanter, man kan jo ikke takke nei eller hva?;) hardtrening imorgen tidlig,det er helt sikkert...

snakkes snart, takk for bursdaghilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du hadde en fin dag, til tross for utskeielser ;)

Jeg er hjemom en tur før jeg skal tilbake på jobb, det er foreldremøte idag. Synes det er litt bortkastet å måtte reise på jobb på kveldstid, men det hører jo til jobben.. :/ jaja.. får prøve å være effektiv!

 

Rekker ikke trening idag, men i morgen er det dansestep og fredag skal det vaskes i huset, før jentene kommer på ost/vin-kveld. Det blir kos! Vanskelig å vurdere energiinnhold i ost og kjeks, men jeg skal begrense meg, så går det nok bra :)

 

Fikk mensen idag morges, og jeg føler meg såå oppblåst og ekkel! De første par dagene er alltid sånn, skulle ønske det fantes noe som kunne hjulpet, men man må liksom bare vente på at det går over.. fikk skikkelig sug igår, og kjøpte en sjokolade, som jeg selvfølgelig slukte! Men idag er en ny dag, og jeg har holdt meg til planen (foreløpig 958 kalorier idag). Føler likevel at jeg liksom ikke gjør det "ordentlig" når jeg ikke skal på trening.. har du det på samme måten? Føler meg på en måte ikke flink nok på treningsfrie dager.. Kjenner du deg igjen?

 

Vel, dusjen venter!

Kristineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Jaa,jeg kjenner meg igjen! Føler at alt nesten er nytteløst hvis jeg ikke får trent.. men hvis jeg for eksempel har et kaloriinntak på bare 1200kcal en dag jeg ikke har trent så syns jeg ikke det er så ille,men hvis jeg har spist rundt 1600-1700kcal (altså like mye som de dagene jeg trener) så får jeg nesten panikk av å ikke ha trent! men man kan ikke tenke sånn. det vil alltid være noen treningsfrie dager innimellom, og som jeg har sagt før - da får man heller prøve å kompensere med litt mindre mat.. Etter gårsdagens bigtime-binge så har jeg bestemt meg for å trene skikkelig hardt hver dag resten av uken, i tillegg til å ligge på rundt 1400kcal..ta igjen det tapte.. men hittil idag har jeg spist 1511,så nå får jeg ikke noe mer idag..:-/ jaja.. fikk mensen idag jeg og!!sprøtt.. jeg er SÅÅ godtesyk (har sikkert litt sammenheng med at gårsdagen tok helt av også..) og som jeg har sagt hele tiden,jeg veier meg IKKE når jeg har mensen (gått på den smellen før!!) så da blir det utsettelse til neste fredag. punktum! ;)

jobber du som lærer foresten? jeg regner med at det er derfor du skal på foreldremøte.. for du har ikke barn?!(jeg har ikke gått glipp av det vel?hehe)

går det bedre med revmatismen denne uken?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...