Gjest Ingull Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Har snikveid litt i løpet av uka... ser bra ut så langt, men nå går det jo mot helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Jeg snikveier også litt. Denne veiingen er og en motivasjonsfaktor. Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Snikveier innimellom jeg også, men det hjelper så lite. Opp 0,2 kg fra forrige søndag, og tilbake der januar og året startet....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Jippi! Masse ned! Hjelper å gå på ski en hel helg. OG ikke fråtse... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Gjør klar tråden for mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Endelig litt ned igjen, -1,4 kg, kommer nok både av godtefriavtalen med kokko og av at jeg er syk og ikke spiste alle måltidene mine i går, - på tross av skikkelig nei-mat til middag i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ned 800 gram - til 58,0!!!!!!!!!! Har nådd målet - 2,5 mnd før tiden og er veldig fornøyd med det. Nå gjelder det å holde seg der, da.... Det er visst det vanskeligste, har jeg skjønt... Og heller ikke gå videre ned.. Fort gjort å tenke: Har jeg klart 58 så klarer jeg vel 55 også.... Men det vil jeg ikke. Blir alt for markert i ansiktet, og vanskelig å opprettholde muskelmasse. Jeg vil veie akkurat 58, jeg :-) Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 høyere og høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 mandag om 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Ned 0,2 kg fra forrige uke, greitt nok. Etter en stor middag, en stor pære og masse vann i går var midjemålet 1 cm større enn forrige uke. Bekymringsfullt med null trim, men ikke stort å gjøre med. ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Ned 0,2 kg til, OK så lenge vekten ikke går opp. Nærmer meg 65 kg og "ønskevekten" igjen, 65,4 viste den i gårkveld (170 cm). Men langt igjen til "drømmevekten" på 63 kg ..... Og med tre uker uten trim begynner jeg å føle meg skikkelig uggen og utilpass! Ha en fin uke! ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Å hvile på laurbærene er sjelden lurt.... For to uker siden nådde jeg matchvekt på 58 kg - strålende fornøyd, så klart. Lente meg tilbake og ga litt blaffen = opp 1,8 kg! Så i dag viste vekta altså 59, 8. Da er det brutalt tilbake til en asketisk hverdag... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markise Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Min vekt er blitt snill igjen, og viste -0,2 kg! Får være fornøyd med det, for jeg har ikke vært spes flink denne uken. Hilsen Markise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ned litt til, 0,6 kg denne gangen til 64,8, og det er jo faktisk under 65 kg!! Men drakk lite vann i går, så det kan også bidra til lav vekt. ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 En helg med masse skigåing gjorde susen! Har vært ganske flink med kostholdet, også - men ikke helt... I dag var vekta "snill" igjen - viste matchvekt på 58 kg. Målte 79 cm i midjen, og er fornøyd med å være under 80 der... Måtte det vare..... Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Du høres flott ut, ingull! og med all treningen din tipper jeg du har en sterk og god kropp. Viktig å holde fast ved det:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Det har du rett i, kokko. Når vi blir eldre så er det enda viktigere med muskelstyrke. Jeg føler meg bedre trent enn på mange år, og med klær på ser jeg slett ikke så verst ut, he, he... ;-) Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Tenk å våge å si det om seg selv BRAVO!!! kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Modig, ja - den satt litt langt inne, men tør jo å si det meste til dere damer... :-) Og man må jo fokusere på det som tross alt er positivt. (Og alt som henger kan jo skjules under klær, hi, hi) Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Samme vekt som forrige uke, 64,8 kg. Det er ok, men det er nå jeg må passe meg, ellers fyker vekten opp igjen! Slapper jeg av og ikke passer på det jeg spiser gjennom uken kommer kiloene på igjen fort som bare det! Det det nå har tatt to og en halv måned å bli kvitt vil da være på plass igjen etter to uker.... ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Det jeg bruker 2 uker på å gå ned, legger jeg på meg igjen på en uke. Trenger ikke være mattegeni for å finne ut hvordan det ender.... Opp en kilo siden forrige mandag..... Og jeg vet jo hvorfor... Skal gå Birken på lørdag, så nå blir det mest fokus på å fylle karbolagre - ikke tømme dem... Så er det på'n igjen neste mandag.. Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ala Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 65,6 kg, opp 0,8 fra forrige søndag . Så ingen grunn til å hvile på noen laurbær, nei!! (65,2 i dag tidlig.... Kroppen kjennes stinn og full.) ala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Lefsa hadde ikke lagt seg på sidebeina, heldigvis... :-) Ned 600 gram fra forrige mandag = 58,4. Har tatt en sånn Inbody - test som måler kroppssammensetning og idealvekt: Den sa 59 kg, så da er det vel ikke så verst, eller?... Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Kjempeflott:) men skal du noe lenger ned nå??? Det høres ut som om det er nok! Hvor mye må du egentlg spise med all den treningen din - for ikke å gå lenger ned? kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingull Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg synes jeg er passe nå rent vektmessig, men har fortsatt for mye rundt midje og hofter. Skal prøve å trene det vekk, samtidig som jeg opprettholder vekten. Den siste måneden har jeg ligget på ca 1600 kcal om dagen, untatt lørdager (og noen ganger fredager og søndager...) Da har jeg beveget meg opp og ned rundt 60 kilo. Så jeg tror ikke jeg kommer til å gå videre ned om jeg fortsetter sånn. Mulig jeg kan unne meg 1700 - 1800?.. Jeg får se an, tror jeg. Utfordringen er å ikke slippe taket, for da VET jeg at jeg går opp, med min sjokoladeavhengighet... Ingull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå