Gå til innhold

Senior 2

Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ned 800 gram - til 58,0!!!!!!!!!!

Har nådd målet - 2,5 mnd før tiden og er veldig fornøyd med det.

Nå gjelder det å holde seg der, da.... Det er visst det vanskeligste, har jeg skjønt...

Og heller ikke gå videre ned.. Fort gjort å tenke: Har jeg klart 58 så klarer jeg vel 55 også.... Men det vil jeg ikke. Blir alt for markert i ansiktet, og vanskelig å opprettholde muskelmasse. Jeg vil veie akkurat 58, jeg :-)

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,2 kg til, OK så lenge vekten ikke går opp. Nærmer meg 65 kg og "ønskevekten" igjen, 65,4 viste den i gårkveld (170 cm). :)

Men langt igjen til "drømmevekten" på 63 kg ..... Og med tre uker uten trim begynner jeg å føle meg skikkelig uggen og utilpass! :)

Ha en fin uke!

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvile på laurbærene er sjelden lurt.... For to uker siden nådde jeg matchvekt på 58 kg - strålende fornøyd, så klart. Lente meg tilbake og ga litt blaffen = opp 1,8 kg!

Så i dag viste vekta altså 59, 8. Da er det brutalt tilbake til en asketisk hverdag... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingull

En helg med masse skigåing gjorde susen! Har vært ganske flink med kostholdet, også - men ikke helt...

I dag var vekta "snill" igjen - viste matchvekt på 58 kg. Målte 79 cm i midjen, og er fornøyd med å være under 80 der...

Måtte det vare.....

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i, kokko. Når vi blir eldre så er det enda viktigere med muskelstyrke.

Jeg føler meg bedre trent enn på mange år, og med klær på ser jeg slett ikke så verst ut, he, he... ;-)

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modig, ja - den satt litt langt inne, men tør jo å si det meste til dere damer... :-)

Og man må jo fokusere på det som tross alt er positivt.

(Og alt som henger kan jo skjules under klær, hi, hi)

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme vekt som forrige uke, 64,8 kg. Det er ok, men det er nå jeg må passe meg, ellers fyker vekten opp igjen! Slapper jeg av og ikke passer på det jeg spiser gjennom uken kommer kiloene på igjen fort som bare det! Det det nå har tatt to og en halv måned å bli kvitt vil da være på plass igjen etter to uker....

ala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bruker 2 uker på å gå ned, legger jeg på meg igjen på en uke. Trenger ikke være mattegeni for å finne ut hvordan det ender....

Opp en kilo siden forrige mandag..... Og jeg vet jo hvorfor...

Skal gå Birken på lørdag, så nå blir det mest fokus på å fylle karbolagre - ikke tømme dem...

Så er det på'n igjen neste mandag..

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefsa hadde ikke lagt seg på sidebeina, heldigvis... :-)

Ned 600 gram fra forrige mandag = 58,4.

Har tatt en sånn Inbody - test som måler kroppssammensetning og idealvekt:

Den sa 59 kg, så da er det vel ikke så verst, eller?...

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott:)

men skal du noe lenger ned nå???

Det høres ut som om det er nok!

Hvor mye må du egentlg spise med all den treningen din - for ikke å gå lenger ned?

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er passe nå rent vektmessig, men har fortsatt for mye rundt midje og hofter. Skal prøve å trene det vekk, samtidig som jeg opprettholder vekten.

Den siste måneden har jeg ligget på ca 1600 kcal om dagen, untatt lørdager (og noen ganger fredager og søndager...) Da har jeg beveget meg opp og ned rundt 60 kilo. Så jeg tror ikke jeg kommer til å gå videre ned om jeg fortsetter sånn. Mulig jeg kan unne meg 1700 - 1800?.. Jeg får se an, tror jeg.

Utfordringen er å ikke slippe taket, for da VET jeg at jeg går opp, med min sjokoladeavhengighet...

Ingull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...