Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

jippi!!!:) det ble ned 1,3 kg! og 1 cm i midjen. så nå er jeg endelig tilbake til der jeg var før alt begynte å gå oppover(trur det var så lenge tilbake som februar..). det ble ca 9,5 trimpoeng. trur kanskje det har noe å gjøre med at nå har jeg sluttet med styrketrening og går nå heller på spinning intervall og trener kondisjon. la jo bare på meg muskler av styrketreningen.. og jeg trur ikke de forsvinner med det første heller:P denne uken har jeg booket litt forskjellige timer og gleder meg til det! i dag er det høy og lav aerobic time og torsdag er det pilates time. vet ikke enda om jeg får presset inn en time til på fredag. jeg bør jo det for neste uke er det påske og da blir det ikke annen trening enn gåturer.. jeg har ikke vært så veldig flink med maten denne uken(ble sjokolade,chips,brus og muffins i helgen), men heldigvis ga ikke det så stort utslag!

 

gratulerer med nedgang i cm Katza! skal se at neste uke går du ned;) du har jo så mye trimpoeng så noe muskler er det jo godt mulig det blir, og de veier jo mer!

 

sykkeltur i 3,5 time Luciano?:) jeg er imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, nja.. det er vel heller en økning i glykongenlagre og litt fettstraff (ble mye sjokolade og drit, det påvirker jo insulinet, hvilket stimulerer lagringen av fett). Blir nok ikke muskler så fort, i så fall ville jeg vært body builder nå:)

 

Men jeg synes du skal fortsette med styrketrening, altså. Det finnes ingenting som krever så mye energi som muskler gjør, jo mer muskler jo høyere forbrenning.

Dessuten er styrketrening konge fordi selvom det ikke er like fettforbrennende som kondisjonstrening, så fortsetter du å forbrenne ekstra selv en stund etter at du er ferdig med å trene.

Derfor er det lurt å trene styrketrening FØR kondisjon, faktisk. (Det betyr jo selvfølgelig ikke at du ikke skal varme opp før du trener tung styrke, men det holder lenge med 5 min oppvarming)

 

Men joda, man vil merke på vekta om man plutselig trener styrke, men så lenge du ikke tar pauser i treningen så vil du ikke krangle med vekta på grunn av det=p

 

Men gratulerer med super nedgang, da^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet det. jeg har pleiet å varme opp i 10 min, for så å trene styrke og så løpe etterpå. men nå er jeg så lei styrketrening etter alltid å trent det, og jeg hadde jo et treningsprogram i 6 uker med 4 dager i uken med bare styrke. så nå vil jeg trene det jeg syns er kjekt!:) skal på pilates på torsdag, og det er jo litt styrketrening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sløv her noen dager. Har innlevering av en oppgave straks. Men jeg hadde nedgang 1 kg faktisk. Har ikke trent så mye denne uka pga skrivingen, men håper på noen sykkelturer i påska. Skulle vært til fjells og gått på ski, men det er litt lite snø og vanna er farlige osv. Bakken er stengt så sønnen var ikke særlig interessert å dra heller. Vi får ordne i hagen, sette ut båt osv. Kanskje en liten sverigetur. Men vi får vel holde oss unna strømstad skjærtorsdag, he,he... mye bråk der da. Så flinke dere er til å trene styrke. Vet jo ikke hvordan dere ser ut, men har liksom et bilde av noen kvinnelige bodybuildere nå :) he,he... Ha en fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, opp 400 gram... til tross for ca 9 trimpoeng, men derimot ble det jo litt utskeielser med maten i helgen.. håper bare jeg skal klare å være flink nå i påsken..

 

gratulerer katza!!:) og gratulerer luciano med stor nedgang! hehe, jeg ser ikke ut som en bodybuilder, men musklene begynte å vise kraftig når jeg trente det programmet i 6 uker, så derfor slutter jeg nå for jeg vil ikke ha store muskler. tydeligvis bygger jeg fort..

 

håper alle får en flott påske! og klarer å være flinke med all den maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer kke til å forsette å bygge muskler i den hastigheten, det synes bare veldig godt, veldig fort når du først setter i gang skikkelig og ikke har så mye muskler i utgangpuinktet=p

 

Anyway, jeg gikk opp 1,1 kilo. Hvilket egentlig er helt greit, fordi det har vært påske og masse øl og dtrit og ikke mer enn 11 trimpoeng. Også har miden holdt seg på samme mål, så jeg er fornøyd, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tilbake igjen etter en laaaaang pause pga eksamen og diverse oppussing og ferieturer. Ikke verken fått trent eller veid maten. står utrolig nok på rundt det samme som til påske. Er vel muskler som er byttet ut med fett, ha,ha ;) Nå er det skoleferie, og jeg tar i et lite tak med veiing av mat og litt sykling iallefall. Noen av dere gamle (eller nye) som henger med her :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo=) Jeg har ikke vært spesielt flink, har ikke gått ned noe sånn totalt sett.. Går opp og ned, opp og ned hele tiden, finner ikke tilbake til den gamle rytmen jeg hadde i fjor... Blæ, må skjerpe meg, må registrere mat.. Må gidde, må ta meg sammen. MÅ nå 57 kg, det er 6 kilo til, æsj. Eller kanskje mer, har sikkert gått opp i morgen=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke.. Opp 700 gram, jeez.. Skulle ønske jeg bare kunne stå på stedet hvil de ukene jeg gjorde det slappt.. Føler liksom at enten så går jeg ned eller så går jeg opp masse. Grr.

 

Men fuck it, nå skal jeg registrere alt. Alt,alt,alt, jeg er lei av å veie over 60 kg, skal under 60, skal nå 57. Skal,skal,skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du er tilbake Luciano!:) og så kjekt at du ligger på det samme, det viser at du har fått til en bra rutine!

 

så kjipt Katza! men vi vet du kan få det til, så registrer alt ja!:)

 

med meg har det gått bra i det siste. begynte på ekspresskurs 31 mai og gikk ned 2,2 kg på 2 veker og 3 dager. og gikk ned totalt 22 cm!:) men så var jeg på bytur med jentene til new york nå sist uke, så hadde gått opp 0,5 kg men ingenting i cm så er jo ikke så gale, men nå er det tilbake til hverdagen!:) håper bare det fortsetter med nedgangen selv om jeg ikke går på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...