Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

gleder meg til jeg er kommet (forhåpentligvis) til deres vekt! beklager fort fravær men jeg var syk sist uke og så var det reise hjem noen dager på grunn av begravelse så det ble ikke like god start som jeg hadde tenkt meg.. gruer meg litt til å gå på vekten i morgen, men håper ikke på mer motgang(vekten går opp).

 

nå tenkte jeg at i morgen skal jeg skrive opp alt av mat jeg skal spise neste uke, og trening. håper å få til 3-4 dager med trening i senter og så gå 1 times tur de andre dagene. skal skrive ut planen og henge den på kjøleskapet! videre skal jeg slutte helt med smågodt, chips o.l. og angående trening skal jeg bare trene kondisjonstrening i starten. da håper jeg det vil få fortgang, så kan jeg etterhvert spise usunt en gang i uken og trene litt styrke etterhvert hvis vekten fortsetter å gå nedover=)

 

er det noen gode middagsoppskrifter dere bruker her inne? lager dere egne knekkebrød o.l.? tenkte på å gjøre det i helgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du er tilbake med full innsats tross motgang :)

Jeg spiser bare vanlig middag egentlig jeg, men dropper saus og dressing og sånt. 150 g kjøtt eller fisk, 150 g potet eller 100 g ris, pluss grønt :)

 

Har prøvd noen av oppskriftene, men de gir egentlig like mye kalorier som vanlig sunn kost. Dropp usunn kost som pølser, pizza, lasagne,hamburgere og fet mat, eller lag den etter oppskrift av grete roede hvis du ønsker slik mat :)

 

Jeg spiser ikke usunn mat jeg nå, bare unner meg litt nøtter eller drops på frimerkene, bruker ikke alle. Men til uken har jeg bursdag, DA skal jeg unne meg LITT :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser heller ikke godteri, chips osv.

 

jeg spiste bittelitt mikro-popcorn med mindre fett for noen uker siden og har spist en kokosbolle og en bit av en sjokolade tilsammen på 2 mnd. med unntak av i dag da samboeren min hadde bursdag og jeg spiste ett lite kakestykke og litt eplepai.

 

jeg bruker få av oppskriftene fra GR, men gjør som luciano og begrenser de usunne tingene som saus, dressing osv. velger også sunnere alternativer der hvor det lar seg gjøre. de GR-oppskriftene jeg har forsøkt er: pitapizza, brits gryte, skinke- og makaronigrateng og den som heter svin tikka pita (eller noe sånt!).

 

i helgene vil samboeren min gjerne ha taco, pizza, osv. da begrenser jeg mengden og spiser heller mer salat. :)

 

jevnt over ligger jeg under det antall kcal som jeg skal ha pr dag (ca 1300). det er jo ikke så bra, men jeg spiser mange måltider og er ikke sulten så da skal det nok gå fint likevel.

 

dette klarer du ia23!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig med fri idag, men har nok å gjøre av husarbeid, så trimmen får vente litt :) Igår ble det n joggetur på en times tid, for første gang på mange år. Etterhvert som det begynte å verke i knea, husket jeg hvorfor jeg ikke hadde jogget på en stund. Tror jeg får holde meg til gå og sykling foruten timer, ellers blir det ikke noe av noe hvis knea svikter totalt. :)

Nyter frokosten nå, og bruker tiden før stormen til å ønske alle sammen lykke til i helga. Hold dere unna lørdagsgodtet og drikk vann. :) Selv må jeg prøve å få til noen fiskemiddager i helgen, for det har jeg ikke hatt denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier ikke spise dressing og saus så det skal gå fint. men får prøve å veie litt mer nøyaktig kanskje denne uken. og jeg trur nok jeg sløver litt med grønnsaker. har blitt litt lei tidligere av det.

 

selfølgelig må dere unne dere noe, i alle fall når det er ens egen bursdag!:) dere er jo så flinke, så en så liten utskeielse er ikke noe å tenke på:)

 

ha en god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet nesten 2 timer i regnevær igår, snakk om å ofre alt for skjønnheten. Det var nyyydelig å komme hjem i dusjen. :) koste oss på fredagskvelden med fullkornspasta, kyllingkjøttdeig og barilla basilico saus med salat. Det er faktisk veldig mager mat, og så enkelt og godt. Unnet meg litt dressing også :)

 

Tok noen knott på kvelden(drops), og måtte ta meg i å ikke spise opp hele posen. Så lett det er å bare stappe i seg :eek:

 

Vel idag er det lørdag og fridag. Startet med å snikveie meg litt, har jo veiedag mandag morgen. Vekten viste 58,8. Håper det holder til mandag. Da har jeg jo faktisk gått ned 1 kilo. De andre gangene (bortsett fra helt i starten) har jeg bare gått ned 0,4 og 0,6, så dette var motiverende :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vel bedre med en søndag helt uten avtaler eller gjøremål. :cool: Holdt på å si uten mål og mening, men vi har jo alle her våre mål å strebe mot, og meningen er god helse, trivsel og velvære :) Ha en fiiiin søndag alle sammen, kos dere, og stå på videre. Imorgen er det veiedag for mange av oss, så vi burde vel legge inn litt trim eller styrke idag :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke trent noe særlig idag, brukte dagen til kos og avslapning med familien. Helt på tampen ikveld fikk jeg lurt meg selv til 15 min step og 15 min styrke. Dette er vel den eneste uken jeg har klart 3*15min styrke, så hurra for det :)

 

Veiedag imorgen, og har en god følelse tross en slapp søndag :cool: Hvordan går det med dere andre :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte dagen med stiv nakke/ hodepine. etter 2 knekkebrød og 5 hodepine tabeletter (ordre fra legen) var jeg klar til å begynne dagen:

 

har ridd to hester, trent på sats (styrke og ellipse) + syklet. det ble 5,5 tp. neste uke er det ingen bursdager/ familiebesøk og forhåpentligvis ikke noen som skader seg så da er det tid for super-innsats på treningsfronten!

 

nå har jeg sovet på sofaen en stund. hodepinen er tilbake...

 

bra du klarte alle styrkeøktene denne uken luciano!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spist litt popcorn med mindre fett fra coop: 140 kcal for en halv pose :) ikke gale snacks det!

 

- men jeg kunne sikkert fint ha kommet til å spise noe usunt om jeg hadde hatt noe tilgjengelig! da er det jammen bra at jeg ikke har noe usunt i huset :)

 

i morgen skal jeg ta min første alene-økt på sats om bare hodepinen forsvinner...!

 

god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en herlig helg med trening og ingenting snop!!=) har heldigvis en mann som var litt snill og ikke kjøpte alt for mye snop til seg selv, og så var jeg så innstilt på å ikke spise så det gjekk bra=) men jeg er lik som deg chenok-jeg har ikke noe usunt tilgjengelig for det er farlig!:):) håper hodepinen din går vekk!

 

videre snek jeg meg en tur på vekten i dag for å sjekke, og siden fredag har jeg gått ned 1 kg!=) får bare håpe det holder, og kanskje øker til fredag når jeg egentlig har veiedag..=) håper det skal gå bra, for nå henger registreringen av trening og mat for hver dag på kjøleskapet=)

 

i tillegg prøvte jeg pitapizza og torsk i form som er oppskrift her på grete roede, og det falt i smak hos mannen=) var litt redd for det, men han sa at dette måtte/kunne me ha igjen=)

 

det er viktig med litt avslapping òg luciano;) kroppen trenger jo å restituere.

 

er spent på å høre hvordan det har gått med dere i resultat i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg siden fredag høres nesten for godt ut til å være sant :) du får bare henge i så vekten holder seg til fredag igjen.

 

du var flink som ikke spiste snop selv om mannen din gjorde det - og så bra at han likte GR oppskriftene! :)

 

ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg òg syns nesten det er for godt til å være sant, derfor slapper jeg ikke av;) så bra at hodet er bra;)

 

takk luciano, og i like måte! å gå ned 1 kg når du nærmer deg målet er bra jobbet! er jo noe annet å gå ned så mye når en har "mye kg til overs";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg egentlig litt kvalm idag, håper det går over uten no mer.....Trening ikveld med både styrke og puls :) Men først middag med svinekjøtt og sursøt saus og salat :) Har funnet ut at det bare er 1,5 dl glass i mine vannglass, så jeg drikker nok litt lite allikevel. Må drikke 14-15 glass av de da :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går rundt med 0,33 eller 0,5 liters glass her hjemme :)

 

har bare drukket ca 1,2 liter i dag så jeg har ennå litt å ta igjen før det er leggetid...

 

god bedring luciano - håper du ikke blir syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...