Gjest sandia Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Nemlig det å gå ned i vekt, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har påbegynt store slankeprosjekt, for så å dette helt av lasset etter 2-3 mnd! Hva er det som gjør det så vanskelig for meg, jeg har jo ønsket dette i 10 år nå, inderlig ønsket det, men så gidder jeg liksom ikke når det blir krevet noe av meg. Motivasjonen min går sånn opp og ned, nesten fra dag til dag, time for time. Er dere flere som har opplevd det? Jeg er så motivert i starten, da skal jeg klare alt, så skrumper lista inn til ingenting, og jeg sitter der med den store tapsfølelsen! Jeg har feilet nok en gang! I forkant av denne starten har jeg planlagt hva jeg skal gjøre anderledes denne gangen, ikke overtrene og spise for lite ordentlig mat! Der har jeg gjort den samme feilen mange ganger, jeg har trent 5 ganger i uka i opptil 2 timer hver gang og ikke fått i meg nok mat til å dekke all den treningen. Så har det skjedd at jeg har blitt totalt utslitt av hele greia, og jeg har nærmest blitt liggende i senga i flere uker og måneder etterpå, og selvsagt lagt på meg masse da! Nå håper jeg vi kan støtte hverandre her inne. Jeg begynner på internettkurs den 20 september, har prøvd det før med ulikt resultat, så jeg er veldig spent på hva som venter denne gangen. DEN SISTE GANGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sandia Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Startvekt 103.3 kg, midje 113 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sandia Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Startvekt 103.3 kg, nå 99.7 kg ned 3.6 kg!! Hadde ikke trodd at jeg skulle klare å gå ned så mye, så nå er jeg så¨ååååå glad! Bare å fortsette på min vei til et lettere liv nå. Skal ut og gå i dag, har ikke vært ute på tur siden lørdag, for det har altså hølja ned hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest optimist85 Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Så fantastisk! Du har tydeligvis vært veldig flink. Selv har jeg første veiing til mandag, blir spennende. Håper du lykkes videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sandia Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Så jeg er spent på resultatet av veiing i morra tidlig. Jeg gikk jo ned mye i forrige uke, og jeg tror ikke jeg får det så fint til denne uka. Har bare trent tre ganger i uka som gikk, + at jeg var på shopping og gikk i flere timer i byen, vet ikke om det regnes med, men............. Håper jeg klare å gå ned til 95 kg til jul, det er det store målet mitt. Skal i barnedåp i jula og da vil jeg gjerne komme litt ned i vekt til da. Men da må jeg være flinker til å holde meg unna små utskeielser, noe jeg ikke har vært så dyktig på enda. Glede gruer meg til i morra! Sees da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar