Gå til innhold

August 2011


Gjest camp86

Anbefalte innlegg

Eg skal gifte meg 27. agust neste år. Kjolen er alerede funnet og passer forsåvet som eg er nå. Men er en valk her og der som må vekk for at den sitter perfekt.

 

Eg har ca. 11 - 14 kg for å vere der eg ønsker å vere og håper eg kan få det til før bryllupet. Ønsker ikke bruke den store dagen min på å bekymre meg over plagsomme valker :(

 

Eg er nå 71 kg og skal ned til noe mellom 57 og 60 kg for å føle meg strålende fornøgd på dagen.

 

Eg er ikke med på noe kurs men skal prøve å bruke siden her for å holde motivasjonen oppe.

 

Kommer til å gjøre mitt ytterste for å få trent eller gått en tur hver dag. Håper det er noen der ute som vil vere med meg å gå i kampen for å få dagen sin perfekt :)

 

Tror eg skal prøve meg på å skrive litt hver dag, rett og slett fordi det er letteste måten for meg å klare å holde på dette :)

 

Nå har eg startet med Kuren for å få renset kroppen for avfalsstoffer og eg skal teste ut 30 days kremen for å se om eg får huden min litt på plass igjen.

 

For eg var i mine tennår rund 85 kg, gikk ned til 60 kg også ble eg gravid og smelte rett opp på 96 kg før fødsel. Så det sier seg selv at med den ned og oppgangen iløpet av 3 år så er det en del hud som trenger hjelp til å komme seg tilbake.

 

Tar gjerne imot trenings og skjønnhetstips fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg skal også gifte meg til neste år.. :)

har selv en del å ta av til da, rettere sakt 20 kg .. ;)

etter 2 barn så har d hopet seg opp litt her og der ..

men enn får prøve så godt man kan :)

 

 

vet ikke hvor jeg skal starte egentlig. i en hektisk verdag er d liten tid til å lage sunde måltider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg giftet meg i sommer, men må innom bare for å si at det er mye lettere å lage sund mat enn man tror! Mange gode og enkle oppskrifter her på GR. Wok er jo noe av det beste og letteste man kan lage. Lasagne er også ikke så ille, en god kylligsalat, omeletter, biff, og bare kyllingfilet og ris!! Utvalget er så mangt og ganske lett også!!

 

Stå på... lykke til. Sjekk litt rundt på nettet, du finner masse godt som ikke tar så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camp86:-)

 

Jeg ble litt revet med når jeg så hva du skrev. Jeg skal også gifte meg 27august 2011, å veier omtrent det samme som deg. Har det samme målet om å gå ned til rundt 60kg.Har gått på Grete Roede i snart 3 uker og har gått ned 2,3kg, så jeg er fornøyd så langt. Har troen på at jeg skal klare 10kg til neste sommer. Det som blir det vanskeligste er å holde vekten etter at kurset er slutt, men en må bare være sterk! Alt for å se flott ut på den mest perfekte dagen i ditt liv:-) Vi kan jo prøve å holde kontakten litt her å hjelpe å motivere hverandre:-)

 

Lykke til videre å stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,damer! :)

Jeg skal også gifte meg,men ikke før om to år, så jeg håper at fordi tiden er på min side,kan jeg klare å gå ned 20 kg!

Begynte denne uken,og har fått en bra start hittil med null utskeielser og trimmet 5 4 av 5 dager :)

Det som er "problemet" mitt er at jeg er student med samboer,barn,jobb og lekser, så når skal man få tid til å trene når man ikke leser lekser før ungen har lagt seg og jobber i helgene?

Samtidig burde jeg være sosial,men dette blir bare nedprioritert,ellers har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke studerer..

Det skal ikke være lett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert inni en skikkelig dårlig periode nå. Har skjedd så utrolig mye i det siste at trening og salat har kommet langt bak dykket i godte skålen.

Veide meg før i dag og ligger nå 72,3 kg. Dette var ikke noe særlig kjekt, menmen. Mandag starter eg for fult igjen, kjolen min henger på Dokka og fungerer egentlig veldig godt som motivasjon.

 

Mitt største problem blir å huske og spise, med en svært aktiv jente på snart 1 år så blir det ikke mye tid til meg. Eg har prøvd ALT, eg gir henne mat først for så og spise selv, men da vil ho ha min mat og samme skjer om eg eter ilag med ho. Fortvilende dette når ho har oppdaget det at mamma sin mat sikkert er MYE bedre (selv om det skulle vere nøyktig det samme som ho fekk for 2 min siden)

 

Treningen er og noe eg føler kommer til å bli vanskelig å holde. Når ho endelig har sin lille sovetid er det ikke så veldig fristende å bruke den til å trene.

Men eg får bare bite tennene sammen og tenke på kjolen min.

Vurderer å kjøpe en bæremeis så eg får gått turen i marka med jenta mi. Det må da vere kjempe trening vil eg tro.

 

Så kjekt at det er andre som skal til alters 27 august :) da kan vi følge hverandre i planleggin og slanking og heie hverandre videre.

 

Har dere damer lyst å vere med meg å ha veiedag mandager? Eg trenger noen å veie meg "med" siden eg ikke er med på noe kurs (lommeboka stoppet meg der).

 

Så planene min for i morgen

 

opp kl 7 sånn ca, ete frukost med snuppa og veie meg og måle meg.

Skal prøve å få godt meg en tur på minimum 30 min og få trent styrke/aerobic i ca 30 min. Og så kanskje eg hiver på en kveldstur for meg selv på ca 30 min. Det må da bli en fin dag :) Ellers blir det å prøve å få i meg dei 5 - 6 måltidene eg må ha vist eg skal spise hver 3-4 timer fra 7 om morgenen til ca 22-23 om kvelden.

 

Da stikker eg hodet innom i morgen og forteller litt om hvordan dag 1 gikk og hva eg veier og måler på start.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på dere!

 

Har selv bryllup 4.desember i år (ble bestemt spontant for 1,5 mnd siden), og skulle helst gått ned 25kg, men det rekker jeg ikke for alt i verden.

Jeg begynte 19.sep og har gått ned 2 kg siden da (12 dager), jeg spiser sunt og lite, og trener 30 day shred.

 

Kjolen passer perfekt, men det kommer den også til å gjøre selv om jeg går ned en del. Håper jo selvsagt på så mye som mulig på de 8 ukene, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann!

 

Så kjekt at det er flere som skal gifte seg her:-)

 

Jeg meldte meg inn i går på kurs.

Etter at vi ble samboere for 2 år siden har di typiske kose i sofaen-kiloene kommet,å det har blitt 10kg.

Har til mål og snu trenden og få av hvertfall 6-7 av disse i løpet av kurset!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvordan går planleggingen?

Vi skal gifte oss i aug

Her har det nesten stoppet opp. Kjolen fikk eg i sommer, uten om den har eg ikkje gjort så mye.(utenom kirke og lokalet)

Men vekten går det bedre med. Eg skulle ned 5 kg, det var første mål. No har eg tatt av 3,5 kg. Må nok øke målet til 10 kg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...