Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Oi Nikkoline! Har det kommet snø hos dere?? Ski er iallefall god trening, men krever endel tid da!

 

Igår gikk jeg i rask gange i 2.5 timer på jærstrendene, samt at jeg syklet en time. Idag var jeg oppe og gikk rundt et vann, men det var bare en halvtime eller noe. Skal straks ut å sykle :)

 

Jeg vil også ha sko Minni.. Gikk og drømte om dem på morgenturen min idag hehe. Reiser til København imorgen, så blir det gode gode gode muligheter for å finne dem..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Snegla:god tur til København imorgen,kos deg masse:)) Er nesten sikker på at du finner deg et par sko der.

 

trimlysten er ikke her idag,men har iallefall rørt mye på meg,bedre enn ingenting.Koser meg med en kopp cappucino.måtte ha noe varmt og søtt.

 

Skal trene minst 3 ganger denne uken og spise sundt. Har fått paul mckenna boken og skal lese den,og høre på cdn etterpå.spent på om dette funker på meg.

 

skal jobbe imorgen,så det blir dagens trim da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Nikkoline! Har det kommet snø hos dere?? Ski er iallefall god trening' date=' men krever endel tid da!

 

Igår gikk jeg i rask gange i 2.5 timer på jærstrendene, samt at jeg syklet en time. Idag var jeg oppe og gikk rundt et vann, men det var bare en halvtime eller noe. Skal straks ut å sykle :)

 

Jeg vil også ha sko Minni.. Gikk og drømte om dem på morgenturen min idag hehe. Reiser til København imorgen, så blir det gode gode gode muligheter for å finne dem..:)[/quote']

Barmarks skitrening var det sorry.Men vet du hva dagen etter kom snøen.Vi som driver aktivt med ski håper den legger seg,men som den blir nok borte.Vi bruer å ha lang mørk høst med mye is,utfordrer treningsmotivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg blir litt lange,har så masse mål å drasse på:)De som ligger under.

 

Håper snegla har det fint i Danmark.Minni så spennende å prøve bøker og cd er,aktiv dame:)

 

Jeg har vært på 2 timers fjelltur i uværet,gikk med staver og forbrente over 800 kcal.Situps og planken hjemme på stua.

 

Dere,nå skal vi virkelig gi høstmørket utfordring,vi kaster oss ut i det med sko og event staver?????

Inne trening funker og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ankommet fra London! Hadde en fantastisk tur med min kjære og våre to tenåringsdøtre! Ble myyyye shopping og sightseeing. Ble nok mange tp på trasking i Londons gater, men desto flere kalorier på god mat og drikke... Men, pytt, pytt. Hopper over veiingen denne uken og så er jeg i rute i gjen :-) Skal i alle fall på trening i dag!

 

Sko, ja! Jeg kjøpte meg et par nydelige sko i London, pluss støvletter, jakke, undertøy og mye stilig treningstøy. Har dere vært på Lillywhite? En kjempestor sportsbutikk i London med et enormt utvalg av treningstøy. Fantastisk!

 

Gratulerer med nedgang, Minni og lykke til med McKennaboken. Du må gi rapport!

God tiur til København, Snegla! Kos deg :-)

Nikkoline: Synes jeg ser deg nedover bakkene - bra du forsatt er leken. Sååå flink som har gått lang fjelltur og kjekt å høre at Hellasturen var vellykket.

Frigg: Gratulerer med ett kilo ned - utrolig bra! Jeg også vil!

 

Jeg har høstferie hele uken - deilig. Må nok jobbe en dag likevel, men skal bli deilig å stulle hjemme litt.

 

Ha det fint!

 

Kaika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en av mange som følger med på redningsakjsonen på gruvearbeiderne idag,rørende.Kan tenke meg at de er kjempeglad,:-)

 

Ble trim igår,20 min zumba,og idag blir det muligens litt sykling.bedre med litt enn ingenting,en stund siden jeg har trent nå,så begynner forsiktig.

 

 

velkommen hjem igjen,Kaika.fint å høre at du storkoste deg i London sammen med familien.Jepp,er maange butikker der,gøy med shopping der ja.Nei har ikke hørt om den butikken du nevnte.

 

hørte på cdn til paul mckenna på mandag,og blir spennende å se om dette opplegget funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre hvordan det går, Minni! Lykke til!

 

I går ble det 1,5 tp og i dag har jeg sanket 1,8 :-)

 

Nå kino med gode venninner. "Spis, elsk, lev" med Julia Roberts.

 

Imorgen blir det jobb og studier, fredag reiser vi på hytten og stenger av for sesongen.

 

Ha en fin kveld :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst til å skrive inn vekt idag,og begynner på ny liste neste uke siden det ikke gikk så bra disse ukene.spørs om jeg klarer å gå ned 2 kg til 1 november,men klarer jeg en kg er jeg fornøyd.

 

startvekt: 80kg:( ;)

 

22/10:

29/10:

5/11:

12/11:

19/11:

26/11:

3/12:

10/12:

 

Så tar jeg juleferie til over nyttår for jeg vet at jeg ikke klarer å skjerpe meg i juleferien,men skal iallefall prøve.:-))) hehe... :D :%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt jeg og Minni,vil lete etter motivasjon i høstmørket.

 

Var sikkert på tur ned i vekt var så flink,men da jobbet kroppen motsatt vei,fikk så lyst på mat.Har nok ikke spist helt etter skjema.

 

Ingenting snop og et kakestykke,men tåler ikke å komme litt ut av det så går jeg opp.

 

Har snurret meg en brøddeig,grovt mel og masse mineraler.Har spist kjøpbrød og det er ikke bra for magen.

 

Skal på trimtur og så på jobb.

 

Ha en fin dag,stå på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiter med motivasjonen jeg også. Har nå hatt høstferie en uke, og da gjør jeg somjeg alltid gjør: Legger fornuften på hyllen og hiver innpå med det meste... Men, men, mandag i morgen og nye blanke dager ligger foran oss!

 

Stå på! Vi klarer en slank uke med mye sunn mat, vann og trim :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grøss,har skrevet alt jeg har spist idag og har blitt tilsammen 2500 kcal!!!????????????? nei,full skjerpings fom imorgen. .....men har gjort noe fornuftig idag da og gått en liten tur,fått 0.4 trimpoeng:-) sol og blå himmel idag også.

 

STORm sier det skal komme snø inatt men vi får håpe dette ikke stemmer:)

 

kaika: lykke til neste uke ,dette klarer du. ;)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller som man også kan si - skikkelig helgesprekk. Kan ikke tenke meg at jeg klart innenfor 2500, så jeg er nok verre, Minni. (Depp depp. Dårlig samvittighet er ikke direkte stimulerende). Ikke var det noe ned på fredag heller, men det var ikke forventet med forrige ukes resultat og mensen oppå der igjen. Grøss.

 

Mye som var kjekt i helgen også, da. Kjekt med gode venner, trivelig storfamilie og så skal jeg være fadder for min venninnes lille skatt i november.

 

God natt - uke med så mye trim som mulig i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..som har problemer med motivasjonen innimellom..!! Sikkert mager trøst for dere andre, men.. Det har gått helt i ett for meg de to siste ukene, så det var deilig med en slags fridag, selv om jeg har masse å gjøre.

 

Kjøpte med noe godteri fra Dk, men har ikke spist noe enda! Og det ble sko på meg Minni.. Noen nydelige italienske boots.. Med en prislapp deretter!!! Var også i Malmø en tur og kikket og har fått meg meg bla en nydelig vintagekjole hjem.. ;)

 

Skal på SATS ikveld, og jeg gleder meg som et barn! Har ikke fått trent ordentlig på halvannen uke, og iallefall ikke regelmessig, så det blir godt å komme i gang igjen nå!

 

Skal registrere det jeg spiser igjen også nå, for vekten går jo helt feil vei.. Kjøpte et skjørt i str 34(!!!!!!!!!!) for noen uker siden, men tror ikke jeg kommer inni det igjen nå. Tør ikke prøve en gang hehe. Det var et high waist skjørt da, derfor så liten str.

38, som jeg vanligvis bruker var altfor stor, faktisk, og 36 hadde de ikke mer igjen av.. Så, det er bare å komme ned i vekt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gikk til jobb i går ca en time.I dag gikk jeg og mange kilometer.

 

Har bestemt at neste mandag er det veiedag.Så har noen dager å gjøre d på.

 

Satser ennå å nå vektmålet mitt til 12 nov.

 

Jeg spiser lite snop så det er maten jeg må skjære ned på.

 

Sant, vi klarer en uke med full innsats nå så blir det lettere å ta resten etter hvert.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag allerede hvor blir dagene av.....

 

Snegla: fint at du fant deg sko.har enda ikke funnet meg sko jeg,men tenkte ta en tur idag og kikke. Har jo et par vintersko da,men lyst på et par til.:-)

 

Vekten er på vei nedover igjen,og den 1 november skal jeg begynne på internett kurs GR.ombestemte meg,og vil heller ta et gr kurs til,og håper da og gå ned i vekt.lettere når en er på kurs.I tillegg skal jeg begynne å trene på treningssenter,iallefall 2 ganger i uken,så håper å se litt resultater før jul...

har begynt å veie maten igjen,og håper å se resultater på vekt!.

 

nikkoline: så flink du har vært som har gått på jobb, en time er jo langt:))

er sikker på at du når målet ditt stå på.

 

frigg:fint å høre at det går bra med deg!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni

 

Liker virkelig innstillingen din:)

 

 

Det går veldig bra med meg,er super motivert,glad og myyyye sprekere etter en aktiv høst.

 

Psyken,helse, vekt alt har godt av trim.

 

Nå har jeg bakt brød med alskens herligheter oppi solsikke sesam rug spelt linfrø osv,disse brødene holder meg mett og gir suksse.

 

Det er så herlig å ha fått unna masse husarbeid,har støvsuget vasket klær sortert 2 poser med reklame å sånne ting.

 

Nå skal jeg bake pizzasnurr med kyllingkjøttdeig gutten som skal på ski treningssamling må ha mat.

 

Målet er fortsatt 76 kilo til 12 nov.

 

Ha en flott dag,vi står på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagene flyr! Har hatt noen fine dager denne uken. Koser meg på jobb med ungene, og har vært flink med mat og trim!

 

Synes det er flinke som står på! Husarbeid og trim - alt hjelper på, Nikkoline! Sikkert lurt å melde seg på kurs, Minni! Jeg vurderer det samme selv, men... Føler jo at jeg vet det jeg skal osv... Er bare det hersens viljen det kommer an på.

 

Vel, vel skal nå på step intervall! Skal bli herlig med en treningsøkt.

 

Ha en fin kveld :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombestemte meg angående trening på treningssenter,da dette koster:-( så velger å trene hjemme istedet. vet jeg klarer det hvis jeg vil!!;)

 

Går bra med slankingen,velger å ta veiefri imorgen men kommer sterkere tilbake til veiing når kurset begynner.;)

lykke til med veiedagen imorgen,dere som har veiedag da:)

 

 

pizzasnurrer og hjemmebakt brød hørtes kjempegodt ut nikkoline.Har ikke igjen noe hjemmebakt brød så må steke noen.Du har rett det er de grove brødene som holder en mett lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, imorgen er det veiedag..!

Aner ikke hva jeg ligger på men.. Har gått tur i marka i 2 timer idag. Plutselig kom snøen, og det er jo intet annet enn meget typisk i det øyeblikket jeg har kjøpt sko som ikke tåler vann, og hvor de skoene jeg har som tåler litt vann, er lekk.. KNURR...!

Klarer heldigvis å gleeede meg over snøen likevel. Solen stod høyt på himmelen idag, og det gjorde også noe med humøret ;)

 

Huff ja Minni, det er dyrt å trene på treningssenter.. Jeg for min del synes det er mye lettere enn å trene hjemme, og så er det en god anledning til å komme seg opp fra sofaen. Har strengt tatt ikker råd da, man blir ikke akkurat rik på Lånekassen hehe .. ;)

 

Tuuddelu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, første treningsfrie dag denne uken, og dermed er jeg sulten så det holder! Kunne spist alt i skapet, og er slett ikke fornøyd med tomaten som ble erstatningen. Jaja. Alle dager kan ikke være perfekte. Har en vegg som må males, kan gå og være sint på den ;-)

 

Friskis & Svettis er min løsning på treningen...der jobber alle frivillig, så prisen er ganske lav. Anbefales, om dere har en forening i nærheten! Det er fint å trene hjemme, og ski, sykling og annet, men noen ganger trengs det mennesker rundt, så det blir en slags "plikt" å gå.

 

Tror jammen jeg setter en brøddeig jeg også. Inspirert! Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hei Frigg!

Lurte berre på korleis det går med kjolen du strikkar?

Eg har no kommt så langt at eg har strikka heile skjørtet og halve "beltet" under brystet. Var litt arbeid med det beltet då, men trur det blir veldig fint!

Koselig høstarbeid!

 

Klem frå Rosalilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni! Jeg lurer på hva du synes om den McKennaboken? Var akkurat inne på en nettbokhandel, og det var rett før jeg bestilte den. Hva synes du? Er den verd å lese? Det virket som om du ble veldig inspirert med det samme, så var du plutselig tilbake på GR-kurs igjen...

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...