Gå til innhold

Litt deprimert...men allikevel glad :)

Gjest MissLees

Anbefalte innlegg

Gjest MissLees

Vel, så begynte jeg igjen... sist jeg gikk på GR kurs gikk jeg ned bortimot 20 kg men de har desverre sneket seg på igjen....

Nå er jeg altså, 135,5 kg tung, og godt igang med mitt nye liv :( Pepsi max'en er byttet ut med vannflaska, tightsen bytta ut med joggings og go'skoa er bytta ut med joggesko. Ut på tur!!

Håper på å møte mange "supportere" her inne, og gleder meg til å være heiagjeng for dere også :D *Tørker støv av pon-pongene*

Et spørsmål: hvor lang tid har dere brukt på å gå ned i vekt?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bliny2017

Jeg ville bare si lykke til! Jeg har gått ned 11 kg siden slutten av juli, og er strålende fornøyd med det. Det optimale er vel å gå ned en halv kilo til ett kilo i uka. Merker godt at det går tregere nå. Mange som kan være heiagjeng her, så bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Jeg melder meg inn i supportergjengen ;) Moro at vi er flere her inne!

Jeg har "bodd her" alt for lenge.... Men kan ikke gi meg, så prøver stadig å holde meg på stien....Heia oss og måtte det bli en super høst!

Hilsen fra Trøndelagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissLees

ÅÅÅ minus 3,5 kg allerede, Trøndelag? Så bra!!!! Er spent på morgendagen.. første uka er over og det har gått litt "så'der"... Jeg har prøvd så godt jeg kan, men når halve slekta trenger meg til sykebesøk, butikkinnhandlinger, levere biler for dekkskift, hjelpe til på jobb og feiring av bursdag såååå... ja. Jeg prøver!! Ifølge arbeidsboka på nett ligger jeg ca 400 kcal under det jeg skal så jeg må finne på noe lurt...

Kryss fingrene for meg i morgen folkens!! Blir såååååå spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurte på om dere har et mål dere ønsker å nå til jul? Sliter litt med å finne et tall som er litt realistisk i forhold til situasjonen min. Har dødslyst til å si 10 kg, men vet at det ikke blir noe særlig med trening med det første, og at jeg i første omgang mest kommer til å telle kcal. 5 kg burde være godt innenfor rekkevidde, men det blir ingen direkte utfordring heller. Så bare hører litt rundt hva andre tenker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...