Gå til innhold

10 kg til nyttår, 20 til påske


Gjest BBBP79

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg veldig igjen i den "nå har skaden skjedd, så da kan jeg liksågodt spise opp hele kaka"-tanken. Men, det er (som vi selvfølgelig veit godt alle mann) der de ekstra kiloene ofte kommer fra. En liten sprekk trenger ikke bety noe som helst i den store sammenhengen, men tre dager på rad med et lass med kalorier er ikke så bra. Stå på! Tenk så deilig det blir når målene er nådd og vi er like slanke og fine og fornøyde med oss selv ;)

 

Jeg har hatt en bra dag så langt, men godt balanserte måltider og mellommåltider. Jobbet seint og rakk ikke noe trening, for nå kommer min bror og mine foreldre på middag. Får håpe jeg klarer å holde meg i skinnet, for samboer har bakt kake og kjøpt is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mettefugl
Mettefugl: Så du hadde vært på core-treing. er det corebar eller?

Jeg har kjøpt corebar med treningsdvd'er til hjemmebruk. Har hatt 2 økter og er veldig tilfreds med det. Håper det har skikkelig effekt på en for stor midje :-)

 

Den timen jeg var på var ikke med corebar, vi brukte vanlige manualer og sånne "catslide"-matter, vet du hva det er? Veldig effektivt for kjernemuskulaturen, jeg hadde fortsatt problemer med å komme meg opp av senga i dag morges ;) Men corebar høres også veldig bra ut, supert hvis du får til å fortsette med det!!

 

Her har det gått rimelig bra med to venninnekvelder på rad, har klart å begrense meg bra ifht inntak, tror jeg i hvert fall... Men det blir litt vanskelig å vite eksakt antall kalorier, selvfølgelig, når andre lager maten. Men regner egentlig med at all treninga denne uka bør gjøre susen. Gjelder å holde stilen i helga,bare - blir en liten utfordring med besøk av min familie i morgen og til hans familie søndag.

 

Masse lykke til til dere begge to i helga, blir spennende med veiing til uka ;) :krysser fingre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk for oppmuntrende og motiverende ord tidligere i uken!

 

Mettefugl: Jeg vet ikke hva treningsformen du beskriver er, men jeg har veldig trua på trening som trener kjernemuskulaturen. Selv har jeg fått skikkelig smaken på corebar.

 

Denne uken har bydd på en del problemer, men jammen kom jeg helskinnet fra det. Ned 500 gr, og jeg er kjempetilfreds. Spiste med moderate mengder i helgen, og har spedd på med mye trening; 15 trimpoeng, og det gjorde nok susen :-)

 

har trent 5 økter denne uka, 2 spiiningøkter, 2 corebarøkter og en fjelltur. Jeg syns spinning og corebar er en veldig moro kombinasjon, og tydeligvis effektiv!

 

Lykke til med uka som kommer, hvordan har d gått med dere?

 

11.oktober: 90,8

18.oktober: 90,2 - ned 600gr

25.oktober: 89,7 - ned 500gr (midje 94cm :-( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Gratulerer med flott vekttap, ned12! ;) Herlig å se 8-tallet først på vekta, vil jeg tro! Way to go!

 

Her ble det ned 400 g, får vel være fornøyd med det, etter 2 venninnekvelder i ukedagene forrige uke og to familieselskaper i helga (puh!). Ikke lett når svigermor lager det meste basert på fløte, he he. Det ble heller ingen tid til trim i helga, så uka endte på 10,6 trimpoeng. Skulle gjerne hatt et par poeng til, men denne uka ble det ikke sånn. Kjenner jeg er litt utålmodig og vil at kiloene bare skal rase av, men jeg vet jo at det ikke er lurt å gå ned for fort... Får prøve å være fornøyd med at vekta går riktig vei, noe den aldri gjør uten at jeg gjør en skikkelig innsats. Kan ikke huske at jeg noensinne har gått på vekta og fått meg en positiv overraskelse uten at jeg har vært på slanker'n...

 

Flott treningsinnsats på deg, ned12, det gjør susen vet du. Her blir det spinning i dag og styrketrening med venninne i morgen, gleder meg.

 

Ha en super uke begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Gratulere, Mettefugl! 400gr ned, er bra! Tror vi tenker likt med att vi ikke vil være helt friker - må kunne unne seg litt. Og om det gjør att man går saktere ned, så jaja, da får vi ta tiden til hjelp. Slik jeg har lært dere 'å kjenne' i tråden her, så tror jeg ikke att det passer for noen av oss være nazi og holde oss helt unna ting vi liker godt. Men heller satse på i små mengder og sunn fornuft. Jeg liker veldig godt å f.eks bake boller med barna mine, og da faktisk kunne spise dem også :-)

ca halvkilo i uken er veldig sunn og fornuftig vektnedgang. Det er ca 36 uker til sommerferie, bikini, shorts, singlet og sommerkjole, og med den vektnedgangen vi ligger på er det 18 kilo i minus til juli :-) Selv om vi gjerne skulle gått ned veldig fort, så har jeg etter mange år på mislykkede kurer med en liste med mat jeg absolutt IKKE skal spise, innsett att nå må jeg ha is i magen og ta tiden til hjelp.

Vekten vil jo gå raskere ned dersom vi holder oss unna all Nei-mat, og veier opp 60 gr stratos lørdagskvelden, men for meg er ikke det livskvalitet. Jeg ønsker å kunne ta en fersk bolle med barna, men holde meg til en, trenger jo ikke 4, spise en kule is til dessert på middagsbesøk, men ikke 3. Og samtidig leve sunt og trene jevnt. Da blir vi sunne og spreke samtidig som vi fortsatt kan kose oss i moderate mengder sammen med andre!

 

Jeg skal også på spinning i kveld - og gleder meg :-)

 

Det går da riktig vei for oss! Spennende med veiing på BBBP79 - lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Takk, takk! Jeg tror du har helt rett i det du sier med å kunne kose seg meg måte, men her har det faktisk vært veiing av sjokkis på lørdagen hittil ;) Har funnet ut at jeg må gjøre det en stund i hvert fall , for å se hvor mye det "er lov til" å spise. Og guri så godt de 8-10 sjokoladebitene smaker, he he. Nå i helga ble det ikke veiing av godsakene pga alle familietreffene, for man kan jo ikke være helt fanatisk. Så jeg er jo egentlig godt fornøyd med litt nedgang.

 

Går endel sulten i ukedagene, faktisk, men det ser jo ikke ut til at jeg kan spise mer enn det jeg gjør for at det skal gå nedover, heller? Synes også det er veldig vanskelig å holde middagen på 400 kcal, men spiser ofte sent og slår sammen med kvelds (prøver å følge opplegget til 1600 kcal og registrerer her inne). Hvordan gjør dere dette? Noen gode tips til magre og mettende middager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke akkurat unna i svingene, men jeg har ikke akkurat vært veldig restriktiv på inntaket denne uka heller. Jeg satser på at jeg blir flinkere og flinkere for hver uke som går jeg ;)

 

200 gram ned er ikke allverden, men rett vei uansett. Fikk samlet 10 trimpoeng også, så det går framover med treninga.

 

Nå holder jeg på å lage grønnsakssuppe, så middagen i dag blir i alle fall sunn og god! Og har planer om trening i alle fall både tirsdag og onsdag så langt og bør få til minst en gang til, så jeg har trua på ei strålende uke med kanskje litt større nedgang.

 

Selv om jeg ikke har hatt den største nedgangen, så er det et par ting jeg er fornøyd med, blant annet at jeg når jeg først spiser noe usunt, så spiser jeg ikke uante mengder. Jeg koste meg med litt smågodt i helga (det beste jeg veit), men holdt meg bevisst unna sjokoladebitene, og tok heller flere små biter som veier mindre men føles som mer. På sikt håper jeg jo å kutte enda mer i dette, men litt kos er nødvendig! Og de dagene jeg har spist for mye, har jeg kun kommet opp på "holde vekta"-mengder, ikke 3000 kalorier som jeg har hatt en tendes til tidligere. Så det er framgang å spore hos meg også, jeg tror jeg har forstått det riktig at dere har litt samme innfallsvinkel til godsaker..

 

Lykke til med uka begge to, jeg har trua på oss!

 

---------------------------------

10.10.10: 87,5 kg

18.10.10: 87,0 kg

25.10.10: 86,8 kg - 9,8 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

BBBP79: ned 200gr er uansett riktig vei, og det er bra! Så flink du er som spiser det usunne i moderate mengder, det trur jeg er nøkkelen til et langvarig løp!

 

Sunne middager, Mettefugl: kylling, fiskepudding/boller er det også lite kcal i, alt av renskåret kjøtt, supper. Jeg prøver å begrense inntaket au saus, der er det mye kcal. Jeg har også litt problemer med å holde meg innenfor 400 kcal til middag, men iløpetr av dagen er det sjelden jeg overstiger 1600. Jeg registrerer maten her inne ja, syntes det er greitt å holde oversikt. jeg veier ikke maten min, det går litt på ca. Fordi jeg har små barn i hus så vil jeg ikke att de skal få ett anstrengt forhold til mat. Derfor vet ikke de noenting om slanking, det er aldri nevnt. Derfor er grete roede gull verd, vi spiser jo det samme. Kjøttdeigen er byttet ut med karbonadedeig til alle mann, og det er jo sunt for alle, pølser med kalkunpølser osv.

 

I dag har vi spist taco, eldstejenta ønmsket seg det fordi det ikke ble i helgen..hehe..har en tradisjon på taco om helgen, det er hennes favoritt, så da ble det i dag istedet...da er det vel en stor, stor fare for att 400 kcal ikke holder. Menmen, da blir det magrere variant i morgen :-)

 

Lykke til jenter, jeg har også trua BBBP79 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist supersunt. Kanskje litt få kalorier, men sånn i starten så føler jeg ikke det ødelegger så mye å ha noen dager med litt for lite. Jeg har også klart å dra i land 8 trimpoeng, så denne uka har startet bra. Ingen trening i går, men fin mengde mat og sunt! Jeg kjenner jeg blir så glad når jeg får til, det hjelper skikkelig på humøret å føle at man har en plan OG klarer å følge den - sånn ganske greit i alle fall ;)

 

Håper starten på uka har vært like bra for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Ojojoj, dette går veien, BBBP79 - sunn kost og hele 8 trimpoeng, det må jeg si! Og gratulerer med vektnedgang denne uka, forresten! :( Tør jeg spørre hva slags aktiviteter du driver med som gir så mange poeng? Sjøl klarer jeg ikke å dra inn mer enn ca 3,5 poeng på en (for meg) hard økt, men så er jo ikke jeg i toppform akkurat... ;) Du kombinerer kanskje kondisjon og styrke? Jeg ligger også litt under i kalorier noen dager, men tenker som deg at det ikke er noe problem (og dessuten er det greit å ha "litt å gå på" til sånne helger som jeg hadde forrige helg, med mye selskaper f.eks...) Men hvis du stadig vekk har dager med 8 trimpoeng er det nok viktig at du ikke får i deg for lite på sikt (?). Det sies jo at det kan være vanskelig å gå ned hvis man spiser altfor lite også...

 

Takk for middagstips, ned12! I går var det blomkålsuppe i heimen :D. Føler jeg holder stilen bra hittil denne uka, har spist sunt og godt og har hittil 6 trimpoeng.

Stå på videre, jenter - dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få med meg 5 trimpoeng i dag også. Det er så deilig å være litt i gang igjen med treninga.

 

Mettefugl: Jeg har spilt en del håndball opp igjennom årene, og nå har jeg funnet meg et mosjonistlag jeg kan trene litt med. I går trente jeg med pulsklokke og skal si den fikk kjørt seg ;) (både klokka og kroppen)

 

I dag har det gått i ett fra morgen til kveld, var ikke hjemme før halv 11. Jeg synes det er vanskelig å få i seg nok mat på slike dager og har bare småspist i hele dag. Må bli bedre på å planlegge slike dager i forhold til mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så flink du er, BBBP79 :-) Godt jobba med treningen!

Jeg selv har en spinninøkt så langt denne uka, skal ha en ny nå i kveld. Vurderer også en corebarøkt nå på dagtid siden jeg er hjemme i dag, og ikke har trent noe særlig denne uka. Har vært litt sliten i kroppen, og da er det ikke lett komme seg ut på trening. Men har fortsatt trua på att jeg skal greie huke inn noen poenger til!

Maten går ganske greitt, men må jobbe litt med fokus for helgen. Kjenner det nærmer seg helg, og da melder godis-suget seg :-(

 

God helg begge to, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Smart å ta opp en treningsform kroppen "husker", BBBP79 - og veldig lurt å trene sammen med noen og ha faste avtaler! Selv har jeg tatt opp igjen balletten som jeg har drevet med gjennom hele livet inntil for ca 5 år siden, og merker det er veldig motiverende å drive med noe man kan litt fra før (selv om jeg jo ikke akkurat ser ut som en ballerina, he he). I kveld blir det ballett på meg og sykling til og fra, så da blir det noen trimpoeng å hente.

 

Må innrømme at jeg smugveide meg i dag (følte meg "tynn", ha ha), og jeg veide -700 gram fra mandag! Så liv og lære står ikke helt i forhold her som du skjønner, ned12, jeg formante jo deg til å holde deg unna mellomveiinger...Forhåpentligvis vil nedgangen motivere meg til å styre unna de verste fellene i helga, så den "offisielle" vekta også viser nedgang på mandag. Skal ut å spise i morgen med sambo på fin restaurant, så da går det nok med noen ekstra kalorier....

 

Lykke til i helga, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hehe, Mettefugl :-)

Det er vel nettopp pga felles situasjon med felles feil att vi kan hjelpe hverandre!

 

Veldig,veldig bra uke så langt da. Vi får tru det holder i mål! Jeg har ikke smugveid, men har ikke trua denne uka. Men vi får se!

 

Kos deg masse med sambo på restaurant :-)

 

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Har smugveid i dag.... :-( Har nok ikke gått noe særlig denne uka, har gått opp i dag! Er vel veldig,veldig heldig dersom den endelige veiinga mandag viser hverken opp eller ned, det tror jeg er det beste utfallet denne uka kan få.

 

Jeg har vært ganske flink, blei litt chips i gårkveld, men jeg har trent mye, og skal trene i dag også. Men venter mens rett over helga, og det pleier jo slå ut i negativ forstand på vekta: store pupper, oppblåst mage, kroppen full av vann....

 

Vel,vel..ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

ned12: PMS gir garantert vektøkning - har sett at noen her inne angir så mye som 2 kg opp! Derfor: Fokuser på at du har vært flink med treningen denne uka, det er jo kjempebra. ;) Hvis du fortsetter den gode trenden blir du garantert belønnet med nedgang neste uke.

 

Her er lørdagens treningsøkt med spinning unnagjort (4 x 4 intervall, puh!) og jeg har bare tenkt å kose meg inne på sofaen i regnværet resten av dagen, med god samvittighet. Ble en ukjent antall kalorier for mye i går på restaurant med nydelig mat og vin, så det føles godt å"gjøre litt opp for seg" med trening i dag. Spent på mandagsvekta, håper resultatet fra snikveiingen på torsdag holder seg, i hvertfall...

 

Ha en kjempefin helg videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God mandagsmorgen, jenter!

Etter nok en helg med litt for mye godteri, er det endelig mandag. Jeg liker best å være sunn, det gir best følelse. Jeg greier å være sunn hele uka frem til senkveld begynner fredagskvelden. da blir det litt godteri, som en start på helgen liksom. denne fredagen ble det litt chips, lørdagen fortsatte med smågodt, og i går ble det dessert og kake hos svigers på middagsbesøk. Jeg greier liksom ikke moderere meg i helgene, det gjør meg fortvilet. I går kveld inngikk jeg og mannen, som forøvrig ikke slanker seg men ønsker en sunnere livsstil, att vi skulle moderer oss VELDIG med godteri i helgene frem til jul. Julens kos blir jo også bedre dersom man ikke har spist seg opp på godteri før høytiden. Blir ekstra kos med sjokolade, kaker og desserter i julen dersom man har vært veldig forsiktig i tiden før. Derfor ble avtalen att heretter er det bare godteri lørdag - litt sjokolade eller litt smågodt. Håper vi greier å holde oss til avtalen, lettere være to iallefall!

Treningen denne uken er jeg veldig tilfreds med - 13 TP :-) 2 spinningøkter og 2 corebarøkter, der den ene var dobbel!

 

Som jeg skrev før helgen, så kommer mens i dag (har såvidt begynt) og det pleier aldri slå fint ut på vektnedgangen. Derfor er jeg faktisk tilfreds med 100 gr i minus. Ofte går jeg opp både 1 og 2 kg. Så det tyder kanskje på att jeg egentlig har gått ned mye mere, men pga PMS gjør det ikke utslag. Er oppblåst i kroppen, vann i kroppen og store pupper :-(

 

Lykke til jenter, tror dere har vært veldig flinke denne uka, så jeg er spent på resultatet!

 

Denne uka begynner jeg med spinning i kveld - og jeg gleder meg!

 

11.oktober: 90,8

18.oktober: 90,2 - ned 600gr

25.oktober: 89,7 - ned 500gr (midje 94cm :-( )

1.november: 89,6 - ned 100 gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok ei uke unnagjort med mer eller mindre stil. Noen utskeielser har det blitt, men ikke veldig brutale. Var flink med trening i starten av uka, men ikke mot slutten, må forsøke å jevne ut det der litt ;)

 

Har ikke tid til å skrive så mye nå, men hadde i alle fall en nedgang på 800 gram denne uka, og det er jeg superfornøyd med! Jeg har også fått mensen, og føler meg veldig "blubbete".

 

Ha ei strålende uke jenter! Ned12: ned 100 gram er riktig vei!

 

 

--------------------------------

10.10.10: 87,5 kg

18.10.10: 87,0 kg

25.10.10: 86,8 kg - 9,8 trimpoeng

01.11.10: 86,0 kg - 11 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Gratulerer med vektnedgang til tross for PMS, ned12 - tror helt sikkert du har gått ned mer i "virkeligheten". God tanke med godtekutt, det er det vi prøver på her hjemme også.

 

-800 g er jo supert, BBBP79! Keep up the good work, dette blir jo kjempebra!

 

Her var jeg meget spent på mandagsveiingen, om jeg hadde klart å holde stilen fra snikveiingen torsdag. Og heldigvis: -1 kg fra forrige mandag! ;) Det betyr ned 300 gram fra torsdag, noe jeg er svært fornøyd med gjennom helgen. Det ble også 15,4 TP forrige uke og mijemålet gikk ned 2 cm til (totalt 4 cm på en måned), så alt i alt er jeg veldig fornøyd. Litt komisk, egentlig, siden min nåværende vekt på 81,9 kg egentlig er helt absurd høy...Men man må jo begynne der man er. Tror julemålet mitt må bli <79 kg.

 

Her blir det spinning i kveld på meg også, ned12. :(

 

Ha en fin uke, girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er jo helt supert, Mettefugl! Og du skal se du får det samme resultatet når mensen gir seg, ned12 ;)

 

Jeg fant fram målebåndet i dag og sjekket midja. 88 cm er en god del mer enn jeg kan huske fra "gamledager". Mener å huske at jeg lå på drøyt 70 på mitt sprekeste. Hadde vært stas å komme ned dit igjen... Det er jo ikke umulig, men kommer til å koste!

 

Dagen har vært bra. Spist 4 passende måltider og litt frukt i mellom. Ikke vært på trening, men på plussida så begynner akillesen å bli bedre.

 

I morgen skal jeg ha besøk av jentegjengen, og jeg tenkte å lage litt sunn mat til oss :(

 

Ha ei fortsatt strålende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Jeg håper på det BBBP79! Gått bra denne uka så langt! Bortsett fra att jeg måtte droppe spinningtimen i går pga mens-smerter. Sliter med smerter første døgnet av mens, så da er det horisontal stilling på sofaen med ibux og paracet innabords. i dag er jeg veldig sliten pga mens, men satser på en lett corebar og styrekeøkt i stua nå når barna er i seng. Er veldig plaget av PMS 1-2 første dagene, men i morgen er det bedre, og da håper jeg uka blir bra. Fortsatt 5 dager igjen! Er flink med maten da, så det er jegh tilfreds med!

 

Jeg har også lyst til å ned til nærmere 70 cm rundt belgen. Har ikke peiling på om det er realistisk til sommeren, men vi får se. Nå er midja på 94, så det er snakk om mange cm. Men dersom jeg greier målet mitt på 15-20 kg til juli, så bør jo også centimeterne forsvinne! Tenkte jeg skulle ta midjemålet annenhver mandag, så jeg skal ta det mandag som kommer. Håper på et par cm mindre :-)

 

Ha en fortsatt fin uke, det tror jeg jeg får brae PMS blir borte iløpet av kvelden/natten/morgendagen :-) (alltid de første dagene som er verst...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

I dag har jeg vært i prøverommet på Lindex - og det må jeg jammen si var en opplevelse til videre motivasjon (les: not a pretty sight, he he). Enhver illusjon om at man evt følte seg litt slankere allerede forsvant glatt med den reality check'en!! Her er det en stoor jobb som gjenstår, for å si det mildt.

 

Huff, sånne menssmerter høres ikkeno' greie ut, ned12, stakkars deg! Håper du er bedre i morgen. Flink som holder kontrollen på maten allikevel!

 

Det høres ut som om du også er på stø kurs i riktig retning, BBBP79.:( Midje på 88 cm er jo et veldig bra utgangspunkt, det gir jo kun litt økning i risiko for hjerte-karsykdom. Selv er jeg 88 cm på det smaleste, mens midje/navlenivået jo er på hele 96 cm for tiden (skrekk & gru ;) ). Ja ja, eneste trøsten er at det er på vei nedover...

 

Det går relativt greit med meg hittil denne uka. Tenker å veie meg på fredag, siden jeg reiser bort kjempetidlig lørdag og blir borte en hel uke på jobbreise. Blir en utfordring både mtp kost og trim. Får pakke treningstøy og prøve å gjøre sunne valg i matveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Reality-checken ja :-( Det er akkuratt sånn det er, man er flink og går ned et par kg, og man føler seg jo mye slankere og finere, også får man en slik opplevelse som du har hatt nå, Mettefugl. Trist! Men jeg tenker også att det kanskje er bra, da får man en påminnelse på att det står igjen mye jobbing. Så stå på! Jeg for min del unngår prøverom og nye klær, prøver å straffe meg selv, for så å belønne meg når jeg har vært flink en stund og fått resultat. Men til jul må det jo kjøpes noe nytt, forhåpentligvis er det borte noen kg til den tid!

 

Hvordan gikk veiingen i dag da?

 

Jeg har hatt en grei uke, mye trening. PMS ga seg til onsdag, men jeg tvinget gjennom en corebarøkt tirsdag også, så jogging onsdag og spinning i går. Håper jeg får til 1 eller 2 økter i helgen også. maten går slik passe bra, har vært borte i kaffebesøk et par ganger, og greier desverre ikke holde meg unna kakeserveringen :-( Men i kveld er det ingen godi, og heller ikke søndag. det er helgens mål, og kun en liten sjokolade til lørdagskos! Håper det går, men har selvfølgelig mine tvil, jeg må være så ærlig å si det...

 

ha en fin helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Så flink du har vært med trening denne uka får du sikkert resultater, ned12! Det nytter jo ikke å drive med askese hele tiden heller, synes det høres ut som du klarer deg bra! Jeg var forresten på en corebar-time på Elixia på onsdag og det kjennes godt rundt midjen og brystkassa i dag :) Ganske ålreit treningsform, skal prøve å gå på det flere ganger!

 

Her ble det veiing i går i stedenfor i dag, ned 400 g fra mandagen til 81,5 :) Blir virkelig en utfordring å holde stilen mens jeg er bortreist, men skal gjøre mitt beste. Treningstøy er lagt i kofferten i allefall. Målet får bli mest mulig jevn vekt ved neste veiing som da blir mandag om 1 1/2 uke, regner med det er utopisk å klare å gå ned da det nok blir litt vin flere kvelder... Men gleder meg til å komme vekk fra 80-tallet på vekta, håper det ikke blir så veldig lenge til.

 

Nå er jeg spent på å høre hvordan det går med BBBP79!

 

Ha en god helg begge to, kan hende jeg stikker innom her mens jeg er i utlandet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...