Gå til innhold

10 kg til nyttår, 20 til påske


Gjest BBBP79

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Hei, SMM87!

 

Jo det kan selvfølgelig være att det er pga treningen også. dersom det er det, vil jeg jo få igjen for det i positiv forstand :-)

 

har målt bare midjemålet, og det har sto stille på forrige måling, men forrige der igjen gikk jeg ned 3,5 cm på to uker.

 

(fikk forresten mens i dag oxo, så det er en mulig forklaring på gårdagens vektoppgang iallefall.)

 

Ser ut til att du har vært veldig flink! Gratulere med det :-) Du har oxo mål til sommeren, så da skal jeg jammen gi meg med på tråden din oxo. Godt med flere input fra ulike steder, ja!

 

Håper du når målet ditt :-)

 

Jeg skal jammen prøve grønn te. jeg drikker mye te, særlig i denne kulda. Elsker lipton lemon-te, men jeg kan jo like gjerne gå over til grønn te med sitronsmak! Hørtes interessant ut!

 

Da glytter jeg på tråden din, jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mettefugl

Hei hei, jenter, en stund siden jeg har rapportert her nå. Her holder jeg koken ganske bra, var 79,9 kg på lørdag og det var motiverende å se 70-tallet, gitt! Utfordringene står i kø på matfronten nå i desember, men jeg må prøve å holde fokus og ikke slutte med den gode treningsstimen jeg er inne i. De siste ukene har det blitt 4 økter/uke, og jeg begynner å merke det på formen nå. ;)

 

Jeg synes du virker som en klok dame, ned12, med mange kloke funderinger over hva som funker/ikke funker for deg. Jeg er sikker på at du kan klare sommermålet ditt! Uansett er det nok lurt å fortsette å rapportere her inne, så man blir litt påminnet sitt eget prosjekt. Jeg heier på deg videre! :D

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så utrolig flink du er, mettefugl! Jeg vil bli som deg :-)

Jeg har trent min 3.økt denne uka, og den 4.blir i morgen. Det er matutfordringene som er værst, og særlig nå i desember! Jeg har som mål å holde vekta gjennom denne måneden, å begynne med ny frisk 3.januar! Men jeg slipper ikke taket her nei - som du sier; det er lurt å fortsette å rapportere for å minne seg på hvilke plan man har!

 

Nyttårsforsett 2011: JEG VIL BLI SOM METTEFUGL :-) :-)

 

ha en strålene 1.desember - og nyt helgen som er like rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettefugl

Ojoj, det var da veldig smigrende, ned12! :D Men jeg tror faktisk du er mer enn god nok akkurat som du er!!! ;) Og du har det i deg, det er jeg sikker på!Imponerende treningsinnsats!!! Lykke til videre i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

En slanke'fri' uke; dvs en uke uten alt for mnye fokus, jeg har bestemt meg for att det er sånn jeg vil ha det i desember. Men det betyr ikke 100 % fri. Jeg tenker selvfølgelig sunt, og trener, men orker ikke stresse. Skal sette inn et veldig mye hardere stør 3.januar

 

Jeg har kost meg med mye trening; 12 trimpoeng, og blir belønnet med en nedgang på 700 gr!!!!

 

Etter råd har jeg begynt med grønn te, som vedkommende mente va forbrennende..jeg har fulgt rådet og drukket mange kopper til dagen - kanskje det virkelig hjelper??

 

En nedgang gir jo litt motivasjon til å være litt flinkere :-) Jeg slet med motivasjonen forrige uke, så det er deilig å kjenne att den delen er på tur tilbake!

 

Denne uka får jeg ikke trent så mye: jeg kommer meg ikke på spinning. Da blir det corebar hjemme i stua. Så får vi håpe temperaturen stiger slik att manb kan komme seg ut på en gåtur, eller kanskje en joggetur dersom tempen kommer seg mange grader!

 

ha en flott uke, og kos dere med juleforberedelser :-)

 

11.oktober: 90,8

18.oktober: 90,2 - ned 600gr

25.oktober: 89,7 - ned 500gr (midje 94cm :-( )

1.november: 89,6 - ned 100 gr

8.november: 88,9 - ned 700 gr (midje 90,5)

15.november: 89,5 - opp 600 gr :-( :-(

22.november: 90,4 - opp 900 gr.... (midje 90,5)

28.november: 90,7 - opp 300 gr

6.desember: 90,0 - ned 700 gr (midje 90,5 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med nedgang, ned12 - gratulerer! kanskje det er dette som skal til for deg - nok trening og sunn innstilling, men ikke "slankefokus"? Uansett vedlig bra resultat!

 

Har vært travelt for meg i det siste så ikke fått rapportert. Her fortsetter jeg å gå nedover sakte men sikkert, og veide i morges 78,9. Dvs jeg har nådd julemålet mitt som var å komme under 79 kg! :) :) :) Veldig fornøyd med meg selv. Og føler meg mye bedre, trives med kroppen igjen, selv om det er mange kilo til idealvekta.

 

God førjulstid videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Nå har jeg veid meg, og det er samme som forrige uke. noe jeg er tilfreds med siden det er planen for desember. Det høres jo sikkert rart ut å ta pause med slanking, og særlig når man har hatt så dårlig nedgang som meg. Men jeg tror att nettopp en pause var viktig for meg nå. Det å fokusere på noe, og prøve gjøre det beste uten att men greier det sliter på humøret og på motivajsonen. det att jeg nå ser att jeg greier å holde vekta, og att det ser ut som jeg greier å oppnå et mål, er veldig deilig. En flott oppladning til innspurten over nyttår. Jeg gleder meg til å ta fatt på et strengere regime, og har trua på att denne gangen skal jeg greie det. Blir deilig å ta av disse kiloene før sydenferie :-)

 

Jeg har litt lyst på kurs, men syntes faktisk att det er litt dyrt. derfor er planen min for nyttår å prøve januar på egenhånd - greier jeg ikke det, må jeg punge ut med noen kroner i februar og rett og slett koste på meg et kurs. dersom det er det som skal til for å greie dette, så er det velanvendte penger:-)

 

Uka som har gått har vært dårlig med trening, det er det en naturlig forklaring på, det er ikke latskap, så jeg sier meg tilfreds. uka som kommer skal jeg sanke tripmoeng, det blir gøy! Godt å ha litt å gå på nå jula kommer, da blir det jo ikke de største fysisk utfoldelsene. Men dersom temperaturen holder seg er det joe en gylden mulighet til mye uteaktivitet både med og uten barn :-)

 

ha en flott uke!

 

11.oktober: 90,8

18.oktober: 90,2 - ned 600gr

25.oktober: 89,7 - ned 500gr (midje 94cm :-( )

1.november: 89,6 - ned 100 gr

8.november: 88,9 - ned 700 gr (midje 90,5)

15.november: 89,5 - opp 600 gr :-( :-(

22.november: 90,4 - opp 900 gr.... (midje 90,5)

28.november: 90,7 - opp 300 gr

6.desember: 90,0 - ned 700 gr (midje 90,5)

13.desember: 90,0 - står stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei du - hvor er det blitt av deg?

 

tror du har like store problemer med å nå målet ditt som meg - vil du være med å prøve på nytt fra 3.januar?

 

Lenge siden vi har hørt noe fra deg, håper det går greitt med deg, og att du ikke mister motet. Jeg og du kommer sterkere tilbake etter jul :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...