Gå til innhold

Termin april 2011


HappyLife

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi27

Vekt nå: 67,7

Startvekt: 60 (+7,7 kg)

 

Huff og huff, her mister jeg tålmodigheten! Håper det er vann jeg har lagt på meg, for jeg skjønner ikke hvor alt kommer fra, egentlig... Jeg prøver å bevege meg mer, gå turer, for det er det eneste bekkenet og ryggen går med på nå!

 

Så flink du er 2010, snart i mål! Og de kiloene blir du sikkert lett kvitt med ammingen. Selv har jeg vært på 3D UL, og han mente at jeg har termin en uke tidligere enn sykehuset sier (det samsvarer også med menstermin), så da har jeg et lite håp om å føde litt før... :-)

 

Ellers er jeg snart ferdig med kurs, og skal prøve og slappe av litt mer og kose meg med resten av svangerskapet. Det er tross alt siste gang jeg kommer til å kjenne de koselige sparkene i magen!

 

Kos dere med våren, jenter, den er på full vei her i Oslo i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen rapport fra meg forrige uke.. Sist onsdag fikk vi oss nemlig en skjønn liten bror:) Han kom et par uker før termin,men helt perfekt - frisk og sterk:) Det går bare fint med oss, jeg nyter hver dag med ham.. Har fått en fin start,og håper det vil fortsette slik. Jeg vil ikke begynne å legge inn vektrapporter helt ennå, men etterhvert lover jeg å kome sterkt tilbake.

Dere må ha lykke til fremover,jeg stikker gjerne innom og leser hvordan det går med dere. Spesielt lykke til nå som du er ferdig m kurs, tussi27!! Er gjerne med og heier deg frem de siste ukene av Svangerskapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...