Gå til innhold

Vil ned 5 kg ! hjeeelp!


Gjest STdaKing

Anbefalte innlegg

Hei, trenger litt hjelp med kostholdet mitt! Jeg har tenkt å prøve og holde et kaloriunderskudd på 500, for har fått ambefalt det. Jeg vil ned ca 5 kg for å få frem magerutene. Er 16, snart 17 år gammel. 172 cm høy og veier 76.9 kg ca. vil ned på 70 kg uten å miste vesentlig muskelmasse. Jeg driver med kickboksing og styrketrening. Har gym hver dag siden jeg går idrettslinja så er egentlig aktiv hver dag. (hadde ikke godt av sommerferien, var hjemme alene med drittmat, sååå, rett opp 5 kg) Så nå prøver jeg og tenke så mye kosthold som over hode er mulig. noen som har noen tips? noen treningsmetode som har fungert bra for dere? Trener styrke mandag og fredag på skolen, kickboksing mandag og torsdag, og jogger innimellom i tilleg til mye gym på skolen. Jeg vil ned i fett%, og ikke muskelmasse liksom. Har vel rundt 15-16 i fett% og vil ned på 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg overhode ingen ekspert, men jeg vil tro at hvis du fortsetter med treningen og holder et sunt kosthold (bruk verktøyet her på vektklubben.no for å holde oversikt over hva du spiser) så vil du gå ned i fettprosent og "få fram magerutene" som du sier.

 

jeg antar du er en gutt i og med at du har så lav fettprosent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...