Gå til innhold

å hærregud, hjelp meg!


Gjest Bollerusken

Anbefalte innlegg

Gjest Bollerusken

I fjor på denne tiden begynte jeg på et grete roede kurs.. Jeg gikk da ned 13 kg og gikk ned mest av alle på mitt kurs! Var super motivert, og trenet masse og var flink med å spise riktig. Den gangen veide jeg 104 kg når jeg begynte på kurs, og veide altså 91 når jeg var ferdig.. Nå veier jeg 102 kg igjen =( Miste all motivasjon og alt går rett vest. Jeg har begynt å jobbe fast kveld og har ikke mulighet til å begynne på kurs igjen. Internett kurs tror jeg helt ærlig at jeg ikke tar seriøst nok.

 

Hva skal jeg gjøre? Kan dere hjelpe meg igang igjen =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er bare en ting å gjøre - og du vet jo akkurat hva ;-)

Brette opp armene og hoppe i det :-)

 

Sett deg opp noen mål for hva du kan få til

* Kosthold (registrer på vektklubben)

* Trening

* Måling og veiing!!

 

Kom inn på noen av de andre trådene.

Vi er mange som ihvertfall tidvis ikke går kurs. (Akkurat nå går jeg på kurs, men har gått lenge bare ved å bruke vektklubben)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan og jeg er enig med MajaS--kom inn på hennes tråd på Ned 20-30 kilo.Vi er noen der som er innom hver dag og skriver-og holder hverandre oppe med gode råd og ikke minst at noen venter på deg..

 

Ikke gi deg--lag matpakke-og spis hver 3.time og drikk mye vann-

rå grønnsaker. Beveg deg--og vær positiv så skal du se om det ikke ordner seg.

Hvert eneste måltid teller--ta bare en dag om gangen--og jeg har gått ned vel 17 kilo på internettkurs. Det kan anbefales!!

 

Lykke til--skal bli moro om du kommer innom tråden jeg er på!!

*

Sammen er vi sterke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor på denne tiden begynte jeg på et grete roede kurs.. Jeg gikk da ned 13 kg og gikk ned mest av alle på mitt kurs! Var super motivert' date=' og trenet masse og var flink med å spise riktig. Den gangen veide jeg 104 kg når jeg begynte på kurs, og veide altså 91 når jeg var ferdig.. Nå veier jeg 102 kg igjen =( Miste all motivasjon og alt går rett vest. Jeg har begynt å jobbe fast kveld og har ikke mulighet til å begynne på kurs igjen. Internett kurs tror jeg helt ærlig at jeg ikke tar seriøst nok.

 

Hva skal jeg gjøre? Kan dere hjelpe meg igang igjen =([/quote']

 

God kveld:)

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, jeg gikk på noe som heter eurodietten, gikk ned 24kilo,å er nå et godt år etter oppe i samme vekten jeg var før jeg startet på den dietten. Så er nå 105 kilo ;)

Vet egentlig hva jeg må gjøre for å endre ting å tang, men sliter med motivasjonen! å som du skriver så tror jeg ikke at et internettkurs er det rette for meg. Jeg jobber ikke kveld, men har en relativt travel hverdag med jobb i barnehage på 0-3 års avdeling å hjelper alltid noen med noe etter jobb! hjelper for at jeg synes det er gøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...