Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Her kommer dagens rapport:

Frokost: 2 skiver brød med speilegg, kaviar, lettmargarin og skinke. 1 glass melk

Lunsj: Cheerios med valnøtter og melk

Middag (i barnebursdag): 2 wienerpølser i lompe

Mm (i barnebursdag): 2 cookies og litt frukt

Kvelds: 2 skiver brød med nøkkelost.

Trim: ca 30 min tur med hunden

 

Fornøyd med at det ikke ble så ille mtp kakefristelser i barnebursdag i dag. Stod over både brownies, gele og muffins:)

 

Tenk at helga er over allerede! Håper dere har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Bra helg på deg, Anneli:-) Klar for trening i ettermiddag??

Spinny: Håper du har hatt en kjempefin helg på hyttetur!

 

Har hatt en kjempefin helg, men snudde litt om på dagene. Min "lørdag" (matmessig) ble på søndag, slik blir det bare av og til. Hadde besøk store deler av søndagen, så da ble det en del kjeks og snop. Ganske lite mat da, så totalen ble sikkert ikke helt utenfor helgeplanen, men har jo ikke fått i meg nok næringsstoffer da.. Skal være veldig flink med det denne uken,

 

Lørdag:

Frokost: 1,5 rugfler m/reker, lettmajones, spesialsalami, 2 dl ekstra lettmelk m/oboy

Lunch: 1 rugfler m/spesialsalami og lettmajones

Middag: 2 lefser m/karbonadeig, salat, lettrømme, salsa

Snacks: ca. 15 gr. potetgull, cola light

Kvelds: Crusli og havrefras, ekstra lettmelk

Trening: 1,4 mil jogging i fint tempo

 

Søndag:

Frokost: 1 rugfler m/reker, lettmajones, spesialsalami, 2 dl ekstra lettmelk m/oboy

"Lunch": 6 bamsemums, 3 Mariekjeks

Middag: Lasagne (laget m/karbonadedeig), 2 små skiver foccacia, salat, mozell light

Dessert: Yoghurtis m/jordbær

"Kvelds": 5 biter sjokolade, ca. 40 gr. ostepop, 3 mariekjeks

 

Veldig fornøyd med lørdag, ikke så fornøyd med søndag, hehe. MEN, i dag er det mandag og jeg ser fram til helgen og løpet mitt. Gleder meg selvfølgelig til det er over, men ser faktisk også fram til selve gjennomføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere to er!! :) Jeg er imponert over dere. Og veldig bra med treningsavtale på mandager. Jeg hiver meg dessverre ikke på, men skal fortsette treningen når forkjølelsen er helt borte.

 

Jeg hadde en veldig fin helg på hyttetur. Prøver å gjøre så mye som mulig nå, for regner med at det blir en rolig vinter og vår uten så veldig mye sosialt. Blir nok et helt annet liv da, så greit å finne på mye gøy i høst mens jeg enda har bare meg selv å tenke på. :)

 

Her er dagens rapport:

Frokost: Havregrøt med rosiner, kanel og sukker

Mm: 1 eple

Lunsj: 1 stort, grovt rundstykke med skinkestek og agurk

Mm: 1 banan

Middag: Hjemmelagd grønnsakssuppe med diverse rotgrønnsaker, poteter og mager kjøttpølse + flatbrød

Kveldsmat (planlagt): Havregryn med syltetøy, rosiner og melk + 1 kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så bra at du hadde det fint på hyttetur, Spinny! Det høres lurt ut ja, å få gjort sånne ting nå mens du ennå bare har deg selv å tenke på. :) Er du ennå ikke helt bra av forkjølelsen du heller? Så irriterende med forkjølelse altså...! Selv er jeg så tett som bare det :)

Bra mandag på deg, forresten!

 

Sånn har det gått i dag:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin og skinke. 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver grovbrød med nøkkelost og skinke. 6 knaskegulrøtter

Mm: 20 mandler og 1 banan

Middag: Kokt torsk med kokte poteter, agurksalat, purre, tomat og margarin.

Mm2: Noen biter honningmelon.

Kvelds: (planlagt) Havregryn med rosiner, valnøtter og melk.

 

Trim: Ja, jeg husket avtalen vår, Pittelille :) Det ble trening til trim-DVD, kondisjon og styrke; ca 75 min, 345 kcal. Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så bra, Anneli!!! Veldig bra økt, 75 minutter er lenge!!:) Hvordan var følelsen etterpå? Håper du kjente på en god følelse!

 

Spinny: Veldig lur tankegang å gjøre så mye som mulig nå. Vi krysser likevel fingre for at du får en supersnill, medgjørlig krabat som du kan ta med deg over alt og dermed fortsette å være sosial:-) Vet dere forresten om det blir gutt eller jente? Mulig du har sagt det tidligere..

 

Jeg gjennomførte som avtalt en økt i går, men en litt roligere enn det jeg hadde håpet på. Ble en drøy time gange i bare motbakker (fikk skyss nedover og gikk oppover). Hadde håper på en liten joggetur også, men ble ordentlig slapp med hodepine og litt sånn influensafølelse i kroppen etter gåturen. Ble heller sofa, pledd og kakao, og en tidlig kveld på meg. I dag føler jeg meg mye bedre:-) Har nok blitt altfor mange dager med altfor lite søvn..heller ikke i helgen fikk jeg hentet meg inn, så det var nok bare kroppen som sa i fra.

 

Mitt inntak ble som følger:

Frokost: Crusli og havrefras, ekstra lettmelk

Lunch: 2 skiver, laks, eggerøre, egg, kaviar

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: 2 pitabrød m/kalkunpålegg, ost

Kvelds: En håndfull crusli (søtsug), 1 kopp option

 

I dag blir står 5-6 km rolig jogg på planen, og det samme gjelder for morgendagen. Deretter blir det hvile fram til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hatt en fin tirsdag med ok kosthold og litt trim:

Frokost: Crusli + havrefras, ekstra lettmelk

Lunch: 2 skiver, egg, kaviar, leverpostei, agurk

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: 1,5 skiver, 2 karbonader, 2 skiver ost, løk

Mm: 1,5 kiwi

Kvelds (planlagt): 1 knekkebrød m/ost

Trening: Ca. 25 minutter joggetur i godt tempo, 5 minutter med rockering

 

Hvordan har det gått med dere i dag?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra gjennomført, Pittelille, selv om du ikke fikk gått/jogget så mye som du hadde tenkt! Absolutt godkjent!:( Bra du fikk til trening i dag også, som planlagt!

 

Jeg hadde en god følelse etter treningen i går ja, god samvittighet, men fikk ikke den følelsen av overskudd og nye krefter som ofte har pleid å komme, for jeg er i litt redusert form fremdeles.

 

Her er min tirsdag:

Frokost: 2 skiver brød med kaviar og nøkkelost. 1 glass melk

Lunsj: Blandet salat med pasta, ost og skinke. Ca 2 dl bendit smoothie

Mm: 1 plomme, 1 yoghurt og litt grønt

Middag: Gryterett med karbonadedeig, champignon, løk og litt rømme. Makaroni.

3 biter lakris etter middag.

Kvelds: All Bran med melk og mandler.

Trim: 35 min gange

 

Alt i alt gikk det bra i dag, bare at jeg ikke helt klarte å holde meg unna rester fra lørdagsgodt. Er ikke frisk av forkjølelsen ennå, og selvdisiplinen er redusert :P

 

Hvordan har det gått hos deg, Spinny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjennomført treningsmandag på dere!! :P Kjedelig å lese at ingen av dere er helt i form. Er formen bedre i dag? God bedring til dere begge!!

 

Jeg rakk ikke innom her i går, så her kommer dagsrapport for de siste to dagene.

 

Tirsdag

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 eple

Lunsj: 1 stort rundstykke med skinkestek + plommer

Mm: 1 kopp Option, 1 banan

Mm: Noen mandler og rosiner

Middag: Grønnsakssuppe-rester fra dagen før, 1 brødskive med gulost

Mm: 4 biter Meller

Kveldsmat: Havregryn med syltetøy, rosiner og melk

Trim: 30 min gange

 

Onsdag

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 banan, 1 eple, plommer

Lunsj: 3 brødskiver med gulost og paprika

Mm: 1 eple

Middag (på restaurant): 1 italiensk pizza og 1/2 porsjon is

Kveldsmat: Havregryn med rosiner, syltetøy og melk

 

Pittelille: Vi får en gutt :(

 

Jeg har begynt å få litt symptomer på bekkenløsning de siste dagene, så er litt bekymret nå. Skal heldigvis til legen neste uke, så får høre mer da.

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tenk at det snart er helg igjen?! Det er alltid en goood følelse:D

 

Anneli: Den gode følelsen etter trening kan variere hos meg også, og er du i tillegg i dårlig form er det ikke så rart at den uteblir litt. Men, den kommer...:P Og 3 biter lakris etter middag synes jeg ikke er noe å tenke på. Flink altså!! Hvordan gikk det i går?

 

Spinny: En gutt ja:-) Utrolig hyggelig!! Har dere blitt enige om navn eller tar dere det etterhvert? Huff, bekkenløsning høres ikke bra ut, håper legen kan hjelpe. Krysser fingre og venter på oppdatering.

 

Hadde en fin dag i går, med ok kosthold og en treningsøkt. Formen er absolutt tilbake på topp igjen.

Frokost: 1 banan

Lunch: Suppe m/brokkoli og blomkål, et rundstykke

Mm: 1 YT mellommåltid av kesam, rips og korn

Middag: 2 skiver m/spesialsalami og ost

Kvelds: 1,5 rugfler m/ost, philadelphia, tomat, reker, majones

Trening: 40-45 minutter jogging i godt tempo

 

I kveld blir det venninnetreff hjemme hos meg. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Rakk ikke å skrive her i går, det blir sånn noen dager! Ja, Pittelille, regner med at treningsgodfølelsen er tilbake når jeg blir helt frisk. Har vært litt bedre i dag og tenker at jeg tar helga til hjelp på å blir 100% meg selv igjen :P Så bra du fikk trent i går, flinkis!

 

Gutt er bra, Spinny :(

Så ergerlig hvis du har fått bekkenplager!:) Håper det ikke slår til! Jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet selv. Det finnes heldigvis ting som kan hjelpe.

 

Her er dagsrapportene mine:

I går:

Frokost: 2 skiver brød med spesialsalami, 1 glass melk

Lunsj: Div grønnsaker, 20 g kalkunskinke

Mm1: Nektarin

Mm2: 1 yoghurt, 10 mandler

Middag: Findus meksikansk ferdigrett

Kvelds: 2 biter brownies (ikke bra!)

Ingen trim.

 

I dag:

Frokost: 2 skiver brød med kaviar og spesialsalami, 1 glass melk

Lunsj: 1/4 l yoghurt, banan, litt grønt

Mm: 1 fiberrik, 1 nektarin, 10 mandler

Middag: Tikka masala med svinekjøtt, byggris og nanbrød

Kvelds: Cheerios med valnøtter og melk

Trim: 40 min bassengtrening med lillegutt

 

Er som nevnt fortsatt utslått av forkjølelsen, derfor blir det veldig dårlig med trim og egentlig er kostholdet litt på skakke det også. Men nå er det snart helg og da skal jeg prøve å slappe litt av :)

 

Ønsker dere en god helg! Var det hyggelig med venninnekveld, Pittelille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hadde en veldig hyggelig kveld i går, og selv om det ble litt ekstra er jeg fornøyd med dagen:

Frokost: 1 dl biola, 1/2 rugfler m/philadelphia. norvegia, tomat

Lunch: Fisk- og skalldyrsuppe, et rundstykke

Mm: 1/2 rugfler m/philadelphia. norvegia, tomat

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, div grønnsaker og krydder, fløte, ris, salat

Snacks: Ca. 30 gr. potetgull, 4 småsjokolader, mozell light

Ingen trening

 

I dag har jeg lov til å spise ganske mye, er visstnok veldig lurt dagen før et løp. Må likevel passe på å ikke spise meg dårlig på smågodt og slikt, men sørge for at magen er optimal. Blir heller ingen trening i dag.

 

Så, i morgen skal jeg til pers! 23 km blir det faktisk, og nå har nervene satt inn. Jobber med å ha et positivt fokus, og må egentlig bare la det stå til. Wish me luck!!:-)

 

Håper dere har en kjempefin fredag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!! Og for et fantatisk vær!!

 

Jeg rakk ikke innom her i går, ble en litt spesiell dag med en begravelse og derfor litt ekstra til lunsj.

Anneli: Synes absolutt du har et bra kosthold selv om du er småsyk! Håper du får en rolig helg med litt selvpleie og mye søvn.

Pittelille: Lykke til i morgen!! Du er rå! :( Gleder meg til å høre hvordan det har gått. Jeg heier på deg. :P

 

Her er dagsrapporter for i dag og i går:

 

Torsdag

Frokost: 1 porsjon havregrøt med sukker, kanel og rosiner

Lunsj (i sammenkomst etter begravelse): 2 snitter med reker, 1 snitte med karbonade, 1 snitte med eggerøre og skinke, 1 stykke marsipankake.

Mm: 1 pære, mandler og rosiner

Middag: Karbonadedeig, tomatsaus, sopp, løk, fullkornspasta

Kveldsmat: 1 glass appelsinjuice, 2 plommer, 1 banan

 

I dag

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 eple, 1 kopp Option

Lunsj: 2 brødskiver med gulost og paprika

Mm: 3 knekkebrød med leverpostei og agurk

Mm: 1 brødskive med kaviar og 1 glass melk

Middag (planlagt): Taco, 2 glass alkoholfri cider

Snacks(planlagt): 3 maryland cookies og druer

 

Håper dere får en fin helg, jenter! Her blir det rolig kveld hjemme i dag, og i morgen blir det både bokfestival i Operaen, matfestival på Aker Brygge og venninnemiddag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du klarte deg veldig bra da du hadde venninnebesøk, Pittelille. Nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg i dag! :P

 

Spinny, så trist med begravelse. Men kanskje litt godt også, på en måte?

Høres veldig gøy ut med planene dine for i dag! Håper du koser deg masse! :(

Takk for omtanken! Formen min er ikke noe særlig bedre, men jeg dro likevel ut med to venninner i går kveld, for jeg hadde så lyst til å ha en morsom kveld.:) Det hadde vi også, på restaurant og kino, men merker at jeg er ekstra sliten nå.

 

Maten i går ble slik:

Frokost: 2 skiver brød med kalkunskinke og kaviar. 1 glass melk

Lunsj: Salat med 80 g skinke, div grønt og mandler

Mm: 1 nektarin, lettyoghurt og 10 mandler

Mm2: Semulegrøt med margarin, sukker, kanel

Middag: Tandoori kongereker med ris og 1 nanbrød

På kino: En neve Goldfish og ca 10 biter smågodt

 

Trim: Litt gange rundt i byen med venninner, pluss gange til og fra barnehagen (ca 45 min til sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jeg greide det!!:P 23 km tilbakelagt på ca. 2,5 time. Er strålende fornøyd, og da spesielt med tanke på kort oppladning. Kan ikke tro at jeg har løpt over en halvmaraton! Var veldig bra stemning, og selv om bena kjennes litt stive og støle i dag (men faktisk overraskende bra alt tatt i betraktning) kan det hende jeg deltar flere ganger;) Forresten, takk for lykkeønskninger i forkant av løpet. Veldig hyggelig:-)

 

Husker knapt hva jeg spiste i går, ble mange lette småmåltider og energidrikk i forkant av løpet, og bla. en burger etterpå. Smakte himmelsk:D

 

Det høres ut som om dere har hatt en fin helg begge to med unntak av begravelse på fredag. Håper det går bra med deg, Spinny. *klem*

 

I dag står minst mulig på planen. Skal på kaffebesøk nå snart, deretter blir det sofa og sikkert noen episoder Mad men. Har dere sett på? Liker den serien veldig godt altså.

 

Ha en kjempefin søndag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pittelille, så utrolig bra!!! :( Jeg er SÅ imponert!! Det må føles fantastisk. :P Var det Birkebeinerløpet du var med i? Håper du har en avslappende søndag og bare koser deg. Jeg har faktisk ikke sett Mad men, men har hørt den er veldig bra.

 

Anneli: Høres ut som du hadde en koselig kveld med venninner til tross for forkjølelse. Er du blitt noe bedre i løpet av helgen?

 

Jeg har også hatt en veldig bra helg. Mye fristende å kjøpe på Matstreif ved Aker Brygge og spennende foredrag på Bokfestivalen. Kom sent hjem fra venninnemiddag i går, så orket ikke rapportere. I dag har jeg og samboeren kost oss på kafè og utstilling. Bra helg. :)

 

Lørdag

Frokost: 2 brødskiver, kokt egg, kaviar, 1 glass melk

Mm: 1 banan

Lunsj: 1 børek med spinat, 1 farris

Mm: 1 kanelbolle, 1 kopp te (på kafè)

Mm: 1 ananas- og appelsinsmoothie

Middag: 1 kyllingfilet med chilisaus og matfløte, fullkornsris, brokkoli, 2 glass Solo.

Snacks/dessert: 1 stykke eplekake, smågodt, potetgull

 

Søndag

Frokost: 2 rundstykker, eggerøre, agurk, tomat

Mm: 1 plomme

Lunsj: 1 grovt rundstykke med ost og skinke + 1 cappuccino

Middag: Kalkunfilet, rødvinsaus, ovnsstekte potetbåter, salat

Kveldsmat: Havregryn med jordbærsyltetøy, banan, rosiner og melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer, Pittelille! KJempebra prestert! Du har all grunn til å være enormt stolt av deg selv! Jeg tippet at du ville klare det med glans og det gjorde du også :) Håper du melder deg på neste gang!

 

Spinny; jeg er litt bedre, men ikke 100%. Har nesten ikke noe stemme og gruer meg derfor litt til å jobbe i morgen, siden jeg jobber med barn. :P hehe. Så bra at du også har hatt en bra og spennende helg!

 

Sånn ble min lørdag og søndag:

 

Lørdag:

Frokost: 3 biter havrescones med brunost og spesialsalami. Melk

Lunsj: Havrecheerios med melk

Mm: Tomatsuppe med makaroni og egg

Dessert: 1 skolebolle

Middag: 3 tacoskjell med karbonadedeig, ost, div grønnsaker.

Lørdagsgodt: ca 80 g daim knask-sjokolade

Trim: 20 min tur med hund

 

Mm: To-tre båter appelsin før frokost

Frokost: 2 skiver brød med speilegg, kaviar og spesialsalami, litt margarin. 1 glass melk

Lunsj: Havrecheerios med melk

Middag: Marinert ytrefilet av svin med potetbåter, salat og saus.

Kvelds: 3 vafler med brunost, sukker eller margarin.

Trim: 20 min tur med hund

 

Da var den helga også over. Tida går så fort. Jeg håper dere får en fin mandag, jenter! (Selv om det skal bli øs-pøs :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tuuusen takk for fine ord, jenter:-) Ja, jeg er veldig fornøyd med gjennomføringen! Det er første gang jeg deltar i organisert løp, og det var faktisk veldig moro. Spinny: Jepp, var birkebeinerløpet jeg deltok på. Hva sier dere? Løper vi sammen til neste år?:P

 

I går ble en ordentlig sløvedag med besøk både her og der, samt sofa og tv på kvelden. Ble ikke så mye mat, men desto mere snop;)

Frokost: 2 rugfler m/reker, majones, philadephia, norvegia, tomat, 1 glass o'boy, 1 dl biola

"Mm" (på besøk): 1 porsjon is

Middag: 8 scampi maki

"Kvelds": 1/2 pose Superchips, noen mini Oreo's, 1/2 krokanrull

 

Greier ikke engang å ha dårlig samvittighet for inntaket:D Men, i dag er det mandag og tilbake til hverdagen. Tror ikke jeg trener igjen før i morgen, men målet mitt er fortsatt minimum 3 ganger i uken.

 

Anneli: Jeg håper stemmen er på plass igjen i dag, og at formen snart er på topp. Beklager at jeg ikke kan trene i dag, men jeg håper du skjønner. Jeg har ikke tenkt å droppe avtalen vår, men kan vi gjennomføre økten på tirsdag i stedet?

 

Spinny: Det hørtes ut som om helgen din var kjemepfin. Skulle gjerne tatt meg en tur på Matstreif, men det får bli en annen gang.

 

Hjelpes som det regner i dag. Når kommer det fine høstværet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Pittelille, jeg har ingen problemer med å forstå at du må vente til tirsdag med treningen. Leste innlegget ditt tidligere i dag og slenger meg på og skylder på forkjølelsen. Så da blir det "treningsdeit" på oss i morgen i stedet denne uka. :P

 

Sånn har dagen min gått:

Frokost: 2 skiver brød med makrell i tomat og 1 melkeglass

Lunsj: 2 skiver brød med makrell i tomat, litt grønt.

Mm: Banan, lettyoghurt og 10 mandler

Middag: Hamburger uten dressing fra burgerking, litt pommes frites. 2 biter appelsin etter middag.

Kvelds: Havrecheerios med 50 g mandler og melk

Trim: Ca 35 min gange. Ordentlig trim i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Da blir det trening i dag, Anneli. Hva har du til plan? På meg blir det enten en lang gåtur med mye bakker, eller en tur i spinningsalen. Tror jeg utsetter jogging noen dager til.

 

Dagen i går gikk fint:

Frokost: 1 dl biola, 1 banan

Lunch: 2 skiver, leverpostei, egg, kaviar

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: 150 gr. kyllingfilet, wokgrønnsaker, saus og woknudler

Kvelds: Stor porsjon musli/havrefras m/ekstra lett melk

 

Når skal det bli lyst i dag forresten? Trodde solen skulle titte frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hvordan gikk tirsdagstreningen? Håper jeg snart er i gang igjen jeg og..forkjølelsen henger fortsatt i.

 

Her er dagsrapportene for i går og i dag:

 

Mandag

Frokost: 2 knekkebrød med brunost

Mm: 2 epler

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: 1 glass eplejuice, 2 plommer, 1 yoghurt

Middag: 3 fiskekaker, potetmos, erter

Kveldsmat: 2 grove vafler med syltetøy

 

Tirsdag

Frokost: Müsli og yoghurt

Mm: 1 eple, 1 glass ferskpresset appelsinjuice

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: 1 pære, 2 knekkebrød med brunost

Middag: Form med torskefilet, spinat, fetaost, cherrytomater og rødløk + ris

Kveldsmat: 2 knekkebrød med gulost, 1 kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble trening på meg :P Kom meg ut i høstlufta på joggetur i skogen, med hund og pulsklokke. Er i så dårlig form etter lang tids treningsdvale, så det ble en del powerwalk innimellom da, men er likevel fornøyd med innsats!:(

Hvordan gikk det med deg, Pittelille?

 

Du er ikke helt frisk igjen du heller, Spinny? Føler med deg og krysser fingrene for at du snart blir helt bra! Hvordan går det med bekkenet? Bra dagsrapporter på deg, forresten :)

 

Dagsrapporten min:

Frokost: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat og spesialsalami. 1 glass melk.

Lunsj: Salat med div grønnsaker, kokt skinke, pistasjnøtter og litt ost.

Mm: Lettyoghurt, 1 pære og 10 mandler

Middag: Findus pasta med kjøttboller, gulrot og brokkoli

Kvelds: 2 medium hvetetortillas med ost og provenceskinke.

Trim: 35 min joggetur + 5 min styrke med vekter + 5 min uttøying: 325 kcal. I tillegg har det blitt litt gåing på jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Bra økt, Anneli!!:P Håper godfølelsen kom snikende utover kvelden. Treningsavtale er jo sååå lurt.

 

Spinny: Så kjedelig at forkjølelsen henger i enda. Er mange som er plaget for tiden (fattig trøst), og det er jo ikke så rart med tanke på at det svinger fra 20 til 7 grader iløpet av en dag eller to. Fortsatt god bedring! Slenger meg på Annelis kommentar om bra inntak på deg. Du er så strukturert altså:-)

 

Jeg hadde en fin dag i går, og fikk meg en god trimtur på 8,6 km. Hadde sekk på ryggen hele tiden, så var sliten og svett da jeg kom hjem. Føltes bra:-)

 

Inntaket gikk slik:

Frokost: 1 dl biola

Lunch: 2 skiver m/leverpostei, egg og røkelaks

Mm: 1 God morgen yoghurt

Middag: Ca. 120 gr. kyllingfilet, 2 store ss. fullkornsris, grønnsaker, kormasaus, en neve cashewnøtter

 

I dag har jeg planer om en spinningtime igjen. Leeenge siden sist, så blir nok en tung økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre treningsøkter på dere begge!! :( Dette blir det resultater av. :) Kan tenke meg hvor flotte dere kommer til å se ut i julekjoler i desember i motsetning til meg.. :P

 

Her er min dagsrapport:

Frokost: 3 knekkebrød med brunost

Mm: 1 banan, 1 eple

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: Müsli og yoghurt

Mm (på kafè etter jobb): 1 eplemuffin og 1 cappuccino

"Middag": 3 ostesmørbrød, 1 stort glass melk

Kveldsmat: 1 plomme, 1 eple

 

Jeg var hos legen i dag, og det var visst heldigvis ingen fare for bekkenproblemer enda. Har litt vondt i lysken og ved bekkenet av og til, men det måtte jeg visst regne med. Er ikke noe som plager meg veldig, men var redd det var starten på noe verre. Men foreløpig så det heldigvis ikke sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny: Du kommer til å se nydelig ut i julekjolen du også!! Det er jeg helt sikker på:-) Og så bra at det ikke var bekkenproblemer enda, håper du slipper unna det. Krysser fingre!

 

Anneli: Hvordan gikk det med deg i går?

 

Det ble ikke spinning på meg, men heller tur på cafe med etpar venninner;) Ikke så fornuftig, men desto mer hyggelig. Inntaket ble slik:

Frokost: 1 dl biola

Mm: 1 banan

Lunch: Brokkolisuppe, 1 rundstykke

Mm: 1/2 nutrilettbar

Middag: Pasta med karbonadedeig og tomatsaus. (Stor porsjon!:))

"Kvelds": 1 gl. hvitvin

 

Var på vekten igjen i dag, og har gått ned 0,5 kg de siste 14 dagene. Er veldig fornøyd med utviklingen, og satser på å fortsette nedgangen fram til jul. 2 måneder igjen til jul, og skulle jeg fortsette i samme tempo er jeg midt på 65-tallet når julen ringes inn. Skal jeg endelig være flink nok til å nå et mål jeg har hatt i mange, mange år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Pittelille! :) Er sikker på at du klarer 65-tallet til jul, du er virkelig flink om dagen. :) Og kafètur hørtes veldig hyggelig ut forresten!

 

Her er min dagsrapport:

Frokost: 2 knekkebrød med brunost

Mm: 1 eple

Lunsj: 3 brødskiver med makrell i tomat

Mm: 1 eple, 2 knekkebrød med gulost

Middag: 3 grove havregryns-pannekaker med blåbærsyltetøy, 1 glass melk

Kveldsmat (planlagt): Grønnsaker med dip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...