Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Så flink du var i går!! :) Så gøy med ski-helg! Sikkert kaldt ja, så er nok lurt å kle seg godt. Jeg skal også på tur til helgen. Skal på juleshopping i København. :) Gleeeder meg til å reise bort, bo på hotel, spise ute, gå på julemarked, kafeer, shoppe og bare kose meg. :) Blir ekstra deilig nå etter slitsomme dager på jobben. Utrolig mye å sette seg inn i og mange nye inntrykk, så orker ikke noe annet enn å ligge på sofaen om kveldene nå. Og legger meg senest ved 22-tiden faktisk. Men sånn er det alltid med ny jobb, den første tiden er veldig slitsom. Gleder meg til jeg kommer meg mer inn i det!

 

Her er min dag:

Frokost: Müsli med skummet melk

Lunsj: Skinke-og pastasalat + 1 cappuccino

Mm: 1 banan

Middag: Pytt i panne, 2 stekte egg og 2 brødskiver

Mm: Noen rosiner og en kopp Option kakao

Kveldsmat: 2 knekkebrød med leverpostei og agurk

 

God tur på fjellet, kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Whohoo, trådløst nett i hjemmet!!:)

 

Takk for god tur-hilsen, regner med vi får det knall:-) Men det tror jeg jammen du også får altså!!! Juleshopping i København hørtes ikke ille ut;)

 

Skjønner godt at det blir tidlig kveld på deg om dagen. Utrolig slitsomt når alt er nytt, men som du sier så kommer du nok fort inn i det. Hvordan er formen din forresten? Merker du noe bedring? Håper det:-)

 

Min dag har vært helt ok, og nå er det snart køya her også.

Frokost: 1 banan, 1 mandarin, 2 knaskegulerøtter

Lunch: Salat m/litt skinke, noen skalldyrbiter, mye grønt, noen oliven + 1 ss. dressing

Mm: 1 mandarin

Middag: På cafe: En sandwhich med parmaskinke og kokt skinke, salat, oliven, aioli og ost

Kvelds: En neve chilinøtter

 

Regner ikke med jeg logger på igjen før på søndag, så du få ha en riktig fin helg og ha det supert på tur.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra du har fått trådløst nett hjemme! :)

 

Her er ikke formen helt knall, og hadde nok blitt hjemme i dag hvis jeg ikke hadde ny jobb. Men det gikk på et vis med nesespray og noen paracet innabords. Ihvertfall godt jeg har en "rolig" jobb (selv om det er masse å gjøre!) og at jeg kan sitte stille på kontoret og drikke te. Slipper heldigvis å løpe rundt. Så det gikk greit i dag. :) Formen er litt bedre i kveld, og nå må jeg forte meg å pakke før jeg legger meg.

Her er min dag:

Frokost: Müsli m/skummet melk

Lunsj: 1 baguette m/ost og skinke + 1 Brämhults appelsinjuice (litt mye kalorier i den juicen, men var desperat etter c-vitaminer for å bli frisk)

Middag: 1/2 grandiosa

Kveldsmat: Blåbær-smoothie

 

Ha en god tur på fjellet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen:-)

Hvordan var helgen? Håper du har fått shoppet og kost deg ordentlig! Jeg har hatt det supert på ski, godt å komme seg ut igjen. Er ordentlig støl i lårene nå, og det er en deilig følelse:D Ble veldig mye mat og drikke i og med at vi var en vennegjeng på tur, men det får så være. Hadde på meg pulsklokken både fredag og lørdag, og det ble ca. 1000 kcal forbrent hver av dagene. Maten torsdag-lørdag skal jeg ikke engang forsøke å gjengi, men i går gikk det som følger:

 

Frokost: 1 skive brød, noen pølsebiter, 4 skiver spekeskinke, 2 ss. eggerøre, 1 ss. potetsalat

Middag:1/2 grandiosa

Snacks: 2 småsjokolader, 2 Dumle, Pez (kalendergodter..)

 

Ser ikke ut til at jeg rekker trening i dag, men har som mål å få trent 2 ganger innen fredag, og helst en gang i løpet av helgen. Overkommelig mål! Hva er dine planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dagen i går:

Frokost: 2 stk. solruta m/ banan

Lunch: En ferdigsmurt blings med parmaskinke og litt potetsalat.

Mm: 1/2 ciabatta m/parmaskinke og mozarella

Middag: Elgsteik (ca. 150 gram), 2 små poteter, viltsaus, grønnsaker

Dessert: 4 småsjokolader, en skål is

 

Vanskelig når man blir bedt på middag altså, men men. Hyggelig var det i alle fall. I dag har jeg store planer om å få trent, det hadde gjort seg!

 

Er du tilbake og i gang igjen?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God onsdags morgen.

 

Ah, midt i uken allerede og jeg kan såvidt begynne å se fram mot helg igjen:-) 8 dager til jeg reiser hjem på en liten juleferie, blir godt med litt fri.

 

Dagen i går gikk medium minus. Ble taco til middag, men ellers ok.

Frokost: 2 solruta med hvitost

Lunch: 4 knekkebrød, 1 kokt egg, kaviar, 2 skiver ost

Mm før trening: 2 solruta m/ost

Mm etter trening: 1 banan

Middag: ca. 160 gr karbonadedeig, 3 små hvetetortillas, salat, agurk, ca. 3 ss. kesam, salsa, revet ost

Snacks: 1 dumle, 6 drops (kalendergodt)

Trening: 30 minutter High pulse, 30 minutter Core. Ca. 500 kcal forbrent

 

Håper du stikker innom snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

I går ble en veldig merkelig dag i matveien. Var ikke hjemme før i 22-tiden etter jobb, trening og 2 besøk m/overlevering av julegaver. Ikke lett å følge rutinen da!

Frokost: 2 mandariner, 2 knaskegulerøtter

Mm: 1 Mandarin

Lunch: Salat med agurk, skinke, reker, oliven, litt balsamicoeddik

Mm: 1 New Energy

"Middag": 1 eple, ca. 5 druer, 3 små sjokoladebiter, 2 små kjeks

"Kvelds": 4 små sjokoladebiter

Trening: 45 minutter spinning og 465 kcal forbrent.

 

I dag skal jeg ut å spise med noen venner og jeg regner med at det blir en burger e.l., men det får så være. Skal forsøke å spare inn i løpet av dagen slik at jeg får litt bedre samvittighet i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Gårsdagen ble en ordentlig kosedag. Ikke GR-godkjent, men med høy trivsel;) Maten ble som følger:

Frokost: 2 solruta m/banan

Lunch: Salat m/agurk, skinke, oliven, noen pastaskruer m/majones+balsamicoeddik

Middag: 2 løkringer, burger m/ bacon og ost, litt pommes frites, Cola zero

Dessert: Jordbærmilkshake

Snacks: 1/2 flaske vin, ca. 10 småsjokolader

Trening: Nada

 

Hehe, som sagt; ikke helt i tråd med GR, men absolutt koselig. Skal på middag hos venner i kveld også (mye som skjer før jul altså!), men i dag kjører jeg så jeg sparer i alle fall inn på alkoholen. I tillegg skal jeg spinne litt før middagen, så da reduserer jeg litt der også. Alle monner drar:-)

 

Håper du kommer innom igjen snart Spinny, og at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pittelille!

For en uke!! Utrolig travelt og lange dager på jobb og masse program ellers, så beklager at jeg ikke har vært innom! Men jeg hadde en kjempefin helg i Køben forrige uke. Koste meg masse, og det ble selvfølgelig en del mer mat og drikke enn jeg strengt tatt trenger. Men men.. :) Shoppet masse fine klær og litt julegaver, var på det julekoselige tivoliet og på mange hyggelige kafeer. :)

 

Ellers går det greit med maten. Har blitt flinkere til å spise mellommåltider på jobb. Men det blir jo litt ekstra nå som det nærmer seg jul, men prøver å begrense meg litt. Treningen er det verre med, er fortsatt forkjølet, så satser heller på en sprek start på det nye året.

 

Ha en god helg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Godt du er tilbake, blir ikke helt det samme å bare rapportere til seg selv:-) Køben hørtes bra ut, godt å kose seg litt ekstra før jul.

 

Helgen her har bestått av mye snop. Fredagen var forsåvidt grei med bare litt potetgull i tillegg til maten. Og så fikk jeg trent da. 45 minutter spinning, knappe 500 kcal forbrent.

Lørdag ble det bare 2 ordentlige måltider, og dermed mye småspising innimellom. Det samme skjedde vel i grunnen i går også når jeg tenker meg om.. Huff, førjulstiden er vanskelig i matveien!

 

Skal ut med jobben i kveld, så da blir det vel litt ekstra i dag også. Men satser som deg på et ordentlig godt 2011;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det er nesten ikke noe morsomt å rapportere inn her når jeg suller i meg så mye som jeg gjør for tiden:( Dagen i går:

Frokost: 1 banan, 1 mandarin, noen druer

Lunch: Salat m/skinke, oliven, agurk, pasta, balsamicoeddik

Middag (forrett, hovedrett og dessert): Kamskjell, oksebiff, sjokolademousse. (Spiste ikke alt, og lot halve desserten ligge, men likevel...)

Drikke: ca. 3 glass vin

Snacks: 5 småsjokolader, ca. 40 gram potetgull

 

Dagen i dag ligger an til å bli bra, dvs. at jeg ikke har noen planer for kvelden annet enn å begynne pakking av koffert. I morgen blir det middag ute med venner og kino.. Jaja, utfordringer er skapt for å overvinnes...til neste år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så blir det mye usunt her også..tapaslunsj på jobb både i går og i dag. Ellers litt julebrus, pepperkaker og småsjokolader..men du er superflink som trener fortsatt! Jeg gleder meg til å komme i gang med det etter nyttår igjen!

Tror ikke jeg rekker innom her i morgen, så derfor vil jeg ønske deg en GOD JUL! Håper du får slappet av og kost deg med din kjære, venner og familie, spist mye god julemat og får akkurat de gavene du ønsker deg mest. :D Gleder meg til å komme skikkelig i gang igjen etter nyttår! Skal prøve å komme innom her et par ganger i romjulen.

Stor juleklem fra Spinny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ønsker deg også en riktig god og fredfull jul, og et strålende 2011. Jeg regner ikke med at jeg kommer noe særlig innom før eventuelt i slutten av romjulen, men i januar er jeg i alle fall med og klar for innsats!! 2011 skal bli året jeg føler meg bra-på alle plan, og trening og sunt kosthold er en veldig viktig faktor. Jeg gleder meg:-)

 

Vi snakkes snart Spinny!

 

Stor juleklem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Anneli82

Hei jenter! Kanskje dere husker meg, var med på div tråder med dere tidligere. :) Ser dere holder det gående som bare det her inne. Imponerende er det! Jeg har ikke klart å holde vekta siden sist, må jeg innrømme. Og desember er jo som kjent ikke den enkleste tida heller.. men nå er det januar og et helt nytt år :) Så nå skal sunne vaner inn - dumme uvaner ut. Trening må definitivt komme på plass nå, etter laaang tids pause... :)

 

Uansett, jeg ville bare ønske dere et GODT NYTT ÅR, og masse lykke til, og kanskje jeg smugleser tråden deres litt for inspirasjon hvis det er greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen og godt nytt år!!

 

Anneli: Selvfølgelig husker jeg deg! Hvordan går det med deg og familien? Håper alt står bra til og at dere koser dere. Bli gjerne med her framover, alltid godt med felles motivasjon:-)

 

Er tilbake på kontoret nå etter en god ferie hjemme. Har hatt det kjempefint og spist masse god mat! Hehe, det er vel slik det skal være. Men, som Anneli så er jeg nå klar for et nytt år, og jeg startet i går med min første sunne dag i det nye året. Maten ble som følger:

 

Frokost: 1,5 rugbrød (Hatting) m/ ost og litt italiensk salat. Kaffe og vann.

Mm: 0,5 rugbrød m/ lettere salami, ost og litt majones. En kopp Option kakao.

Middag: 1 porsjon Findus "Kjøttboller og pasta", 1/3 hviltløksbaguett, 1 ss potetsalat. (Rimelig tomt kjøleskap, så man tar det man har;)) Pepsi Max.

Trening: Gåtur i finværet. Drøye 7 km.

 

I dag blir det squash med Kjekkas etter jobb, gleder meg virkelig!! Jeg er i gang:D

 

Gleder meg til å høre fra dere, i år er året vårt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!!

 

Så kjempekoselig å "se" deg igjen, Anneli!! Hvordan går det med deg? Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å bli med oss å bli spreke og sunne utover våren. :)

 

Supert at du har hatt en bra ferie, Pittelille! Og ikke minst at du er i gang igjen. :D Jeg har også hatt en veldig koselig jul..men med mye god mat. Det var deilig, men kjenner at jeg er klar for å komme i gang igjen jeg og. Med så lange dager på den nye jobben, har jeg tenkt litt på hvordan jeg skal klare å få tid til å trene. SATS ligger nemlig ca 20 minutter å gå fra her jeg bor og laaangt unna jobben, og det blir nok tungt å dra dit etter jobb. Så nå har jeg meldt meg ut der, og heller meldt meg inn på et annet treningssenter som ligger rett ved den nye jobben. Så da skal det bli lettere å trene! :D Så kan jeg heller ta treningsøkten på vei hjem fra jobb, og slippe å lure på om jeg skal trene eller ikke når jeg først har kommet meg hjem fra jobb.

 

Her er dagens inntak hos meg

Frokost: 3 knekkebrød med gulost og druer

Lunsj: Kyllingsalat m/diverse grønnsaker og pasta

Mm: 1 nutrilett-bar

Middag: 3 tynne skiver kalkun, ovnsstekte potetbåter, waldorfsalat og litt rødvinssaus (rester fra nyttårsaften)

Mm: 3 sjokoladebiter (rester fra jula som ligger midt på bordet og frister meg..heldigvis er det ikke mange igjen)

 

Gleder meg til å komme meg på trening i løpet av de nærmeste dagene! Vi er i gang jenter! 2011 skal definitivt bli året vårt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei! Så koselig tilbakemelding! Da slenger jeg meg mer enn gjerne med. :D

 

Familien og jeg har det bare bra. Sønnen min er blitt 2 år og 3 mnd. Jeg er ferdig med studiene, er i 100% jobb nå og vi har flytta litt ut på landet til et stort hus, i nærheten av Drammen. Vi trives veldig bra her alle tre + hund!

 

Jeg veide meg i dag. Lenge siden sist! Vekta viste 62,8 kg (men jeg har hatt omgangssyke nå i nyttårshelga, så det har nok forsvunnet litt da) Ønsker å gå ned til ca. 59 kg. Rundt magen var jeg 87 cm. At magemålet krymper er kanskje aller viktigst ;)

 

Jeg teller litt kalorier, hvertfall nå i begynnelsen, for å få det "i fingrene" igjen. Følger omtrent GR-opplegg.

 

Min meny i dag:

Frokost: 2 skiver grovbrød med Lettmargarin, kalkun og lettsyltetøy. 1 glass melk

Lunsj: Fitness 54% Fullkorn med valnøtter og ekstralettmelk

MM: Yoghurt 0,1% og Banan

Middag: Kveite med lett hollandaisesaus, stekte poteter, kokte gulrøtter

Kvelds: Blåbær, druer og en neve valnøtter, paprika.

 

Totalt kcal 1372 (Anbef. ca 1600 kcal. Kommer kanskje til bli noe mer, og da når jeg vel nesten det.)

 

Trimpoeng =0,4 ... gikk til og fra barnehagen med gutten. Pga sykdom så tror jeg at trening må vente et par dager til for min del. Selv om motivasjonen absolutt er her nå :)

 

Godt å høre at dere har hatt det bra i ferien og er klare for en skikkelig vårlig innsats her sammen. :D Hvordan var det på squash, Pittelille? Er det gøy? Har aldri prøvd det.

Spinny, jeg tror det var en lur beslutning å bytte treningssted. Som du sier så hadde kanskje veien blitt lang å gå ut igjen på trening når du først har kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du blir med oss, Anneli! :) Og en vekt på 62, 8 kg er jo veldig bra! Ikke langt igjen for å nå den vekten du ønsker. ;)

Er gutten din 2 år og 3 mnd allerede? :D Rart å tenke på, husker jo godt at du fortalte at du var gravid. Kan tenke meg det er godt å være ferdig med studiene og ha kjøpt stort hus i landlige omgivelser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Nei da, 62,8 kg er ikke forferdelig mye i forhold til høyden min (166 cm), og jeg var faktisk selv overrasket over at jeg ikke hadde gått opp mer i jula. Men da jeg "forsvant" herfra i 2009 veide jeg 58, og sånn sett er det jo nesten 5 kg opp... Jeg var 81 kg på mitt meste, og tenker stadig på at det hadde vært synd å få alle de kiloene på meg igjen ;)...som jeg sleit sånn med å få bort, dersom jeg ikke gjør noe med livsstilen. Så derfor er jeg kjempeglad for at jeg får lov til å bli motivert/inspirert her inne med dere to :D

 

Nå har jeg nettopp kasta alle restene av julekakene i søpla. Forferdelig, men veldig god følelse på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så herlig at vi er i gang igjen!!;) Veldig bra at du blir med Anneli, dette blir supert!

 

Godt å høre at dere begge har det fint, og at julen har vært hyggelig. Ang. treningssenter så høres det fornuftig ut det du har gjort Spinny. Jeg vurderer å gjøre det samme, men foreløpig holder jeg meg på Sats samt at jeg trener squash på Condis.

 

Jeg innser at min største utfordring er middagen. Den blir rett og slett for stor. Kjekkas har begynt å lage mer mat, og han tar gjerne i litt ekstra fløte og slikt.. Vil ikke kritisere, for hjelpes så godt det er når jeg får maten servert, men jeg må finne på en lur måte å unngå de verste kaloribombene. Vi bruker som regel magert kjøtt (kylling, svin eller karbonaddeig), men det er sausene som utfordrer. Jaja, kommer nok på noe lurt:-) Maten i går:

 

Frokost: 2 knekkebrød med banan. Kaffe og vann.

Lunch: 4 knekkebrød m/ kokt egg, kaviar, hvitost. Te og vann.

Mm: 1 banan + noen druer

Middag: ca. 130 gr. svinekjøtt, båndspaghetti, paprika. chamignon, hvitløk og fløte. Nammis!!

Trening: 1 time squash og totalt 691 kcal forbrent

 

Fikk mensen i går kveld, så i dag buler magen og jeg føler meg blæh. Men om en ukes tid regner jeg med at et kilo eller så skal være borte, i tillegg til at magen ikke buler fullt så mye. Looking forward to it;)

 

Tror ikke det blir trening i dag, og skal derfor ha ekstra fokus på mat. Puh, glad jeg har dere her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter :)

 

Nå har jeg akkurat kommet inn fra en times rask gange ute i snøværet. Deilig :D Synd jeg ikke hadde på meg pulsklokken. Det jeg må jobbe med fremover (i tillegg til å trene mer) er å spise nok mat på jobb. Jobben er så hektisk at jeg nesten glemmer å spise og kjenner først sultfølelsen veldig når jeg kommer hjem. Som regel blir det over 9 timer på jobb pr dag, så det er på den tiden jeg trenger mest energi og ikke hjemme om kvelden. Og ikke minst må jeg bli flinkere til å drikke vann!!

 

Så flott at du kastet julekakerestene, Anneli! Er ikke det en god følelse? ;)

 

Så bra med masse kalorier forbrent på squash i går, Pittelille! Høres deilig ut med god mat lagd av Kjekkas..det er bare å ikke spise så mye saus, så går det sikkert bra!

 

Her er dagens inntak:

Frokost: 3 knekkebrød med gulost og druer

Lunsj: 3 knekkebrød med lett kremost, kalkunpålegg og agurk

Mm: 1 bixit-bar

Middag: 2 skiver kalkun, salat, ovnsstekte poteter + 1 stykke pizza (fortsatt restemiddag..)

Kveldsmat: 1 kopp option, 1 eple, 1 banan

Trening: 1 times rask gange

 

Hvordan har det gått med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Trening: 1 time squash og totalt 691 kcal forbrent

WOW' date=' det var helt enormt! Du må virkelig ha brukt deg den timen der!:)

 

Mm: 1 bixit-bar

Den spiser jeg også (den med blåbær). Trodde den var sunn, men da jeg registrerte her på mat og trim-rapport, så kom det opp med en N (nei-mat). sukk! Den er jo så god, og markedsføres som sunn også. Vet dere om jeg trygt kan fortsette å ha den som mellommåltid? En annen ting er Skyr yoghurt som er nøkkelhullmerket. Den kommer også opp som nei-mat. nøkkelhullmerket og likevel nei-mat? jeg blir litt forvirret... ;)

Kommer tilbake med rapport litt senere i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Frokost: Rundstykke med kaviar, vita hjertego 40% margarin og kalkunpålegg. 1 glass eKstra lett melk.

Lunsj: Rundstykke med leverpostei. 1 appelsin. Grønnsaker.

Mm: 1 Skyr yoghurt som viste seg å være nei-mat (men det er lov når man ikke visste det ?;)) Bixit fullkornsbar.

Middag: Svinekjøtt Korma, m/ris og wokgrønnsaker

Kvelds: 1/2 rundstykke med ost. Grønnsaker, eple. 1 glass eplejuice.

Til sammen 1562 kcal (uten gr.saker, teller ikke med de).

Trenings-DVD styrke og kondisjon: 1,4 trimpoeng. :) Føles godt å være i gang med å trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dagen min ble som følger:

Frokost: 1 god morgen-yoghurt

Lunch: Salat m/kokt skinke, agurk, gulrot, noen krutonger, litt fetaost, balsamicoeddik

Mm: Musliblings fra Godt brød m/litt smøreost, kalkunpålegg, salat, oliven, paprika, agurk, brie, spirer

Middag: Rester av gårsdagens pastamiddag + 2 brødskiver m/spesial salami og lettere norvegia (Ble mett, men ikke så mett som i går. Framskritt!;))

 

Ble ingen trening i går, men satser på en økt igjen i dag. Litt usikker på hva, men svett skal jeg bli:-)

 

Anneli: Squash er fantastisk god trening altså! Nå skal det sies at jeg leser av på pulsklokken etter at pulsen har kommet seg ned i hvilepuls, så forbrenningen under selve økten er nok noe lavere. Er uansett den aktiviteten jeg forbrenner mest pr. time tror jeg, og så er det ordentlig moro!

 

Spinny: Skjønner at det blir vanskelig å få i seg nok mat i løpet av dagen, har det litt på samme måte. Har dere kjøleskap på kontoret? Kan være en mulighet å ha en knekkbrødpakke og litt pålegg liggende, eventuelt noen nutrilettbarer. Trives du forresten i jobben? Håper du har funnet deg godt til rette:-)

 

Det virker som om vi har kommet godt i gang alle sammen, gleder meg til fortsettelsen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Har gått greit i dag sånn matmessig. Det har foreløpig ikke blitt noe trim, men skal ut og måke snø litt senere, og sånt blir det kalorier av ;)

 

Frokost; 2 skive med lettost og hamburgerrygg, 1 glass melk.

Lunsj; 2 skiver med lettost og hamburgerrygg. 1 eple.

Mm: Bixit fullkornsbar, 1 Ja-yoghurt

Middag: Lapskaus med rester fra jula. Flatbrød. Druer til dessert.

Kvelds: 1 liten skål minifras med valnøtter og melk. 1 kiwi, gulrøtter.

Til sammen i dag ca. 1501 kcal.

Snømåking: 0,5 trimpoeng. (Gikk kjappere enn jeg trodde, så det ble ikke så mye trening som jeg trodde)

 

Pittelille, det mellommåltidet og lunsjen din i dag hørtes jammen godt ut. :) Enig, det blir bra framover nå her. Nå er vi godt i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...