Gå til innhold

Slippes strev mot snerten figur


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

ned 500gr denne uken.. :) merker at jeg begynner å bli litt utålmodig.. ser folk her går ned ett kilo i slengen, hadde vært kjekt om det skjedde med meg og ;) men jeg må vel bare bli enda bedre.. :) vet noen hvor man får kjøpt rockering med vekter som ikkje er så sabla dyr?? prøvde på treningsentert og det er faktisk den eneste jeg klerer å rocke med.. :) klarer jeg 3.5 kg til påsken?? håper det, hadde vært gøy.. har forresten gotteri stopp fram til da, det gjelder også chips å brus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå har jeg bestilt Rönisch (eller hva det heter) på nettet. 1000,- for bukse og skjorte tilsamen men det er verdt det hvis det passer! Har noen skjorter i "Small" (pluss) fra de og de skjortene er litt for inntilsittende for min smak.

 

Tenkte å sjekke ut HM også selv om jeg sikkert må opp i xl.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da må jeg inn å se på den.. hvis den er make som på trenings senteret så vet jeg jo at den funker, håper det ;)

 

ja 500gr i uken, da skal jeg være veldig fornøyd tror jeg :) men har jo lyst å miste en kilo eller to inni mellom jeg og :) hehe..

 

hittil har jeg nesten mistet 60 cm all over, og det er en del det.. :) av de, 23 cm bare på midjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 cm!!!! Det er jo kjempebra, SMM87! Tror jeg har tatt av 13 rundt midjen, jeg :) Kan tenke meg det merkes på buksene, ja!

 

Da ble det rockering, da! Ta det pent i begynnelsen, slik det står på pakken, det er lurt (sier Slippe av erfaring!), og blåmerker kan jo i verste fall sminkes bort, he he ;)

 

Det blir spennende å høre hva du synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja no er jeg spent :) tenker at det blir litt smerte i begynnelsen.. :) men da blir vi forhåpentlig vis kvitt litt sideflesk ;) ja, 23 cm det merkes og det er deilig.. men jeg er enda ikkje under 80.. det er målet mitt for magen, å komme mest mulig under 80 :) no ligger jeg på 85.5cm.. så har en god del igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 2 av vårsatsningen snart unnagjort. Har gått en rask timestur med hunden, ca. 6,5 kilometer på issvuller.. En fin dag å lovprise broddene jeg kjøpte for et par år siden!

 

Har talt over trimpoengene de siste dagene:

Fredag svømte jeg 1500m og søndag 1000. Lørdag gikk jeg nesten 1 mil og i dag ble det 6,5 km. - tilsammen akseptable 8,5 tp. Dette er nok i overkant av hva jeg kan forvente å få til nå som vi pusser opp kjøkken, men det varer jo ikke evig (HELDIGVIS!!).

 

Gleder meg enormt til å lage nye "kjøkkenrutiner", det blir litt av hvert av nye duppeditter og utstyr i samme slengen - Det kan plutselig bli en Juice-maskin, en blir jo helt inspirert av HermineH og hennes erfaringer :) .

 

Videre blir det masse benkeplass i det nye kjøkkenet, og jeg gleder meg til å få på plass et skikkelig innbydende fat til frukt og grønt ;)

 

Nå skal jeg vaske etter at 45 år gamle soilrør er slått ned...urgh.....

 

Ha en flott kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for kommentar i "tråden min".. Det er sikkert greit å samkjøre slanking med lege el., men legen min er litt for hektisk og streng for meg.. Eg unngår henne om eg kan.. Nå har eg egentlig slanket meg de siste fire år.. så denne gangen skal eg holde ut litt lenger :-) Burde nokk kjørt på lavkarbo, men orker ikkje kurer og i alle fall ikkje et slikt kosthold.. Kutte litt er greit :-)

 

Lykke til videre med hus og alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig sprek!! Tar hatten av for deg altså! Og så 1000 meter dagen etterpå. Kan jeg spørre hvor lang tid det tar? Jeg er ødelagt i armene av 250 meter eller noe sånt... men det kan jo komme seg etterhvert

 

Har hørt at svømming er den beste mosjonsformen så her får du virkelig brukt alle musklene dine. Flinka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar jeg ikkje helt feil så har du veie dag slippe?? :( hvordan har det gått?? jrg har prøvd noe nytt denne uken. jeg veier/fører ikke noe mat, men spiser det jeg tror jeg skal :) så får vi se på tirsdag om det gir resultater på vekten.. håper i snitt 500 gr i uken, da er jeg nærmt målet når sommeren kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen gikk det over all forventning med svømmingen, burberry. Jeg tror rett og slett jeg er blitt mer strømlinjeformet , he he :( Kan anbefales, det er veldig god trening!

 

SMM87: Veiing i dag er helt likt som for to uker siden: 69.7 - dvs. at jeg har utliknet messeutskeielsene i forrige uke og nå kan se fremover på alvor. Det er jeg godt fornøyd med. Det er forresten det samme jeg veide lille julaften, så alt i alt er det en måned bortkastet (men ai-ai så mye godt i magen...)

 

Med dette har jeg i allefall bevist - for FØRSTE GANG - at jeg tåler en ferie / utskeielse uten at jeg friker helt ut og gir helt opp, men strammer meg opp og kompenserer etterpå.

 

Det lover godt for fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikkje litt deilig å kunne unne deg noe godt og ikkje rase opp i vekt. det å se at du klarer å holde vekten stabil er jo deilig det og.. :) Når jeg har nådd mitt mål så tenker jo jeg at jeg må jo holde på helge kosen, kan jo ikkje kutte ut alt, skal jo leve resten av livet.. og så lenge jeg er sund og god mandag-fredag så må jeg jo kunne skeie ut litt de andre dagene :) men, det blir når målet mitt er nådd :(

 

ha en flott helg alle sammen, jeg skal på posten å hente rockeringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, ja er det ikke deilig å vite at det går ann å skeie ut uten at alt arbeidet så langt er ødelagt. Jeg tror det å holde et visst nivå på treningen hele tiden har noe å si for at det er lettere å ta seg inn igjen etterpå også.

 

Jeg har begynt med styrketrening denne uka, endelig har jeg kommet i gang med det, har egentlig hatt amibisjon om det i hele høst. Men nå er jeg altså i gang og har vært helet ødelagt i flere dager. Hele kroppen gjør vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en konstant lei vane, etter ferier, jul etc., å forlenge utskeielsene i uker og måneder (og år...) , så dette er litt av en seier :(:)

 

Nå er jeg høymotivert for å ta unna de siste 10!

 

Flott at du er i gang med styrketreningen, Bompen, så herlig å kjenne at man tar tak for å nå ambisjonene sine! Grattis!

 

SMM87, rock i vei! Håper du får masse god effekt av rockeringen. Jeg har i allefall ståltro på denne.

 

God lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg litt oftere enn en gang pr. uke, og fra fredag til i dag har jeg gått ned 500gr. Altså nedgang i helgen, med fredagspizza og greier :(

 

JIPPIII :) :) Det lover godt for "det offisielle" ukesresultatet kommende fredag. Skal ratt se at det også motiverer til å stå over vaffelen jeg har tenkt å steke senere i dag ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato: TP: Vekt:

31.01.11 --- 10,9---

24.01.11 --- 6,1 ---

17.01.11 --- 8,9 --- 69,7

10.01.11 ---17,2 ---

03.01.11 ---15,9 ---

27.12.10 ---1,1 --- 69,0

20.12.10 ---2,2 --- 68,2

13.12.10 ---7,1 --- 68,7

06.12.10 ---7,3 --- 68,9

29.11.10 ---5,9 --- 69,8

22.11.10 ---15,4 --- 70,4

15.11.10 ---25,3 --- 71,5

 

Jeg husket litt feil ang. førjulsvekten, jeg ligger dermed fortsatt over den laveste noteringen, men nå går det så det suser, så jeg håper jeg ser 68 -tallet innen slutten av denne uken.

 

1 mil på tur i dag, 9 km. i går og det samme to dager før det :( Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod over vaffelen :)

 

Nå er det bikinisesongen som gjelder, den i 2011, 2012, 2013....:) For jeg skal ALDRI opp i 80-tallet ever, ever, ever igjen.

 

Deilig å kjenne at jeg har så mye pågangsmot, men steike så sulten jeg er, 1600 kcal pr. dag til tross. En time etter lunch og det skriker i magen!

 

:( Jeg hater å være sulten, synes synd om meg selv da, så jeg håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som skal aldri opp på 80-tallet igjen!! :) og som er grådig sulten for tiden.. Ett tips er å drikke grønn te, det hjelper litt på sult følelsen, ihvertfall for min del.. så gir det litt fart på forbrenningen med det samme :( hittil idag er jeg kommet opp i ca 1100 kcal. så har litt igjen, men det kan gå fort, så best å fordele det utover resten av kvelden..

 

veiedag imårra, spent.. etter imårra skal jeg ha veiedag på torsdager, da har vi veiedag på slankekrigen inne på forumet; motiver meg. jeg er ute av konkuranssen, men satser på å komme inn igjen før finalen. så registrer forsatt vekt..

 

ha en flott dag videre :)

 

ps: jeg bruker ofte en youghurt eller skyr på melkekvoten hvis jeg er ekstra sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det har gått litt tregt den siste tiden. så jeg tenkte jeg skulle regne ut mitt daglige energi behov på nytt.. siden jeg har begynt å trene å sånn siden sist gang da ble utfallet 2007 kcal. og så skal en trekke ifra 500-800 kcal for å se hva en skal ligge på.. så det vil da si at jeg skal egentlig ligge på 1300-1400 kcal! og IKKE 1600.. dette blir tungt, jeg som alltid er så sulten når jeg begynte i fjor sommer så var jeg på meny 3, 1900 kcal og er allerede no nesten gått ned 2 menyer.. Så det er også en del av å gå ned i vekt, nemlig å ha riktig meny..

 

så min konklusjon er at jeg ligger meg på 1400 kcal og så ser jeg hvordan det går

 

her er linken hvis dere andre og vil sjekke: http://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urg, mensen og vondt i mage, rygg og lår. Jeg som skulle starte i denne svømme-gruppa i kveld :) Røyk på tre stk. banan-twist også, i ren desperasjon .... Jiizes, så "patetisk" :(

 

Ja, ja, sånn er det bare. Får se om det kanskje blir en tur med hund i stedet, men med dagens regn her på østlandet så er det sykt glatt. Gleder meg til våren :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går vel an å håpe litt på at det er vår, selv om yr.no melder kaldt igjen neste uke.

 

I dag fikk jeg i allefall helt plutselig en berusende, magespredende lykkefølelse da det gikk opp for meg at; ENDELIG er det faktisk helt innen rekkevidde å gå en sommer i møte som TYNN!

 

Juhuuu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer, superoptimist og våryr det ene øyeblikket, helt i kjelleren det neste ???

 

Jeg har vært kjempesulten hele uka, til tross for helt ok matinntak, masse frukt og grønt og ca. 1600 kcal pr. dag.

 

Jeg vet jo det fra før, at etter sånn sulteøkt så går jeg litt i bakken. Håper bare det virkelig monner på vekta slik at det er verdt det!

 

Jeg liker ikke kjelleren! Argh!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...