Gå til innhold

Veien mot mathvekt ! :)


Gjest ElisabethV

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV
Dere er så flinke med trimmen at jeg bøyer meg i støvet....;) ...apropos det så er jeg for tiden ikke bare dårlig i en fot' date=' men også ryggen melder seg på å vil ha oppmerksomhet:( Blir ikke mye trimming gitt, så jeg er nesten misunnelig på dere. Bare de to dagene på treningsstudie, men det gir ikke såååå mange poeng.

 

Men dette gir resultat jenter - så stå på videre!!

 

Klemz fra Krepsedama:D[/quote']

 

 

Æsj, ikkje kjekt når kroppen ikke fungerer !!

Håper både rygg og fot kommer seg raskt, slik att du får bevege deg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 830
  • Created
  • Siste svar
Gjest ElisabethV

Da er jeg fredig med dagens trimtur, 700 kcal !! Gikk oppover en traktorvei, som er BRATT, med 15 cm snø. Ca 300 høydemeter tilsammen, når jeg kom opp så jogga (!!!!) jeg litt nedover en slette, og gikk raskt tilbake.

For en flott måte å starte helgen på !!!

Nå er tacoen snart klar, og minste trulte skal legge seg, så resten av familien får kose seg med mat og X-faktor ;)

deilig med helg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg fredig med dagens trimtur' date=' 700 kcal !! Gikk oppover en traktorvei, som er BRATT, med 15 cm snø. Ca 300 høydemeter tilsammen, når jeg kom opp så jogga (!!!!) jeg litt nedover en slette, og gikk raskt tilbake.

For en flott måte å starte helgen på !!!

Nå er tacoen snart klar, og minste trulte skal legge seg, så resten av familien får kose seg med mat og X-faktor ;)

deilig med helg !![/quote']

Flinka!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg fredig med dagens trimtur' date=' 700 kcal !! Gikk oppover en traktorvei, som er BRATT, med 15 cm snø. Ca 300 høydemeter tilsammen, når jeg kom opp så jogga (!!!!) jeg litt nedover en slette, og gikk raskt tilbake.

For en flott måte å starte helgen på !!!

Nå er tacoen snart klar, og minste trulte skal legge seg, så resten av familien får kose seg med mat og X-faktor ;)

deilig med helg !![/quote']

Dette går veien, ElisabethV! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg fredig med dagens trimtur' date=' 700 kcal !! Gikk oppover en traktorvei, som er BRATT, med 15 cm snø. Ca 300 høydemeter tilsammen, når jeg kom opp så jogga (!!!!) jeg litt nedover en slette, og gikk raskt tilbake.

For en flott måte å starte helgen på !!!

Nå er tacoen snart klar, og minste trulte skal legge seg, så resten av familien får kose seg med mat og X-faktor :)

deilig med helg !![/quote']

 

Du får et stort WOW fra meg! Utrolig bra start på helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

For en utrolig guts du har:) 700 kcal - wow. Du e super-rå altså. Koz deg med tacoen og familien og ha en kjempeflott kveld og helg:) ;)

 

....psssst.... og når godterisuget starter så puss tennene!! Alt smaker pyton med nypussa tenner - nemlig!!

 

Jeg har vært ute med gjengen etter jobb, og det ble 2 glass rødvin og 3 glass vann - schkål...!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV
For en utrolig guts du har:) 700 kcal - wow. Du e super-rå altså. Koz deg med tacoen og familien og ha en kjempeflott kveld og helg

 

....psssst.... og når godterisuget starter så puss tennene!! Alt smaker pyton med nypussa tenner - nemlig!!

 

Jeg har vært ute med gjengen etter jobb' date=' og det ble 2 glass rødvin og 3 glass vann - schkål...!

 

Klemz fra Krepsedama[/quote']

 

Hm, RÅ ??? Ja, jeg kan like det ordet !!! ;)

Formen er i alle fall ganske bra, bare det å jogge er ikke så vanlig for å være meg...Og det er så deilig å pese seg litt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Og alt går etter planen, HÆRLIG !!! :)

Har ryddet på en bod i dag, og mannen snikkerer flotte hyller til den. Skal bli så godt med litt system der ! Så god plass jeg får også, lekkert ;)

Frokost med rugfler fra Hatting og omelett, mmm..

Lusj ble tacosalat, karbonadedeig med salat. Litt fetaost til.

Lite karbohydrater i dag, kanskje det hjelper litt ekstra på vektnedgangen ?? Håper det...

Skal straks til å lage julemenn med barna, og har innvilget meg en 1 stk. ( Måååå bli den største det da...hehe )

Middag i dag blir helstekt indrefilet, med bakte poteter og woka grønnsaker. Peppersaus til MMmmmm, gleder meg !

I kveld blir det sjokkis også !!!! Klarte å holde meg helt unna i går, *stolt* !

Denne helgen føler jeg meg sterk, klarer å stå imot uten att det kjennes ut som ett offer ! Hærlig !!

Ha en fortreffelig helg damer <3

(For vi er vel bare damer ??... ) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Her lukter d trivsel og selvtillit - kjempebra! Helgas meny høres hærlig ut den og - kjenner lukta helt hit:) ;)

 

Selv skal vi ha chilimarinerte scampi med ris og salat - en fargerik og lett middag og i kveld blir det bare vann i rødvinsglasset:p Senere på kvelden skal jeg kose meg under pleddet med god og varm te....

 

God helg til deg også - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt går etter planen' date=' HÆRLIG !!! :)

Har ryddet på en bod i dag, og mannen snikkerer flotte hyller til den. Skal bli så godt med litt system der ! Så god plass jeg får også, lekkert ;)

Frokost med rugfler fra Hatting og omelett, mmm..

Lusj ble tacosalat, karbonadedeig med salat. Litt fetaost til.

Lite karbohydrater i dag, kanskje det hjelper litt ekstra på vektnedgangen ?? Håper det...

Skal straks til å lage julemenn med barna, og har innvilget meg en 1 stk. ( Måååå bli den største det da...hehe )

Middag i dag blir helstekt indrefilet, med bakte poteter og woka grønnsaker. Peppersaus til MMmmmm, gleder meg !

I kveld blir det sjokkis også !!!! Klarte å holde meg helt unna i går, *stolt* !

Denne helgen føler jeg meg sterk, klarer å stå imot uten att det kjennes ut som ett offer ! Hærlig !!

Ha en fortreffelig helg damer <3

(For vi er vel bare damer ??... ) hehe[/quote']

Det er så godt med en ryddesjau innimellom.Jeg hadde container i sommer, og den ble faktisk fylt opp!

Høres ut som om du virkelig har hatt en god dag, ElisabethV. Julemenn, ja, selvfølgelig må du smake, vi skal jo leve våre vanlige liv med alt det innebærer! Men lurt å bestemme seg på forhånd hvor mye en skal spise, det hadde vi nok ikke gjort for noen mnd. siden....

Kjempeflott at du ikke kjenner at det er et offer å ikke putte i deg alt mulig fordi det er helg og fri! Jeg føler at alt smaker så utrolig godt i dag fordi jeg har bestemt meg for å forandre den der helgefølelsen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Jepp, da var søndagen over også :)

Ganske bra dag i dag.

Ok frokost, litt for mye middag, fruktsalat med vaniljesaus i stedet for kake, ikke værst :)

har ikke telt kcal i dag, så er litt ute å kjøre...

Fikk meg en trimtur på 550 Kcal, hærlig !

 

Veiedag er i morgen, og det frister IKKE....

Kjenner att det er noe salt som henger i kroppen etter helgen, så vekta er vel 0,5 kg høyere enn før helgen.. ;)

Mandag er rett og slett en drittdag å veie seg, så det så !!

Og jeg som føler jeg har vært så flink...

Nei, jeg gruer meg igjen, rett og slett...

noen som har tips for å få vannet til å løsne ? tror jeg tar en kopp grønn te, kanskje det hjelper :)

Hvordan går det med dere andre på selveste farsdagen da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' da var søndagen over også ;)

noen som har tips for å få vannet til å løsne ? tror jeg tar en kopp grønn te, kanskje det hjelper :)

[/quote']

 

Jeg tror på at vann løsner vann. Kullsyre og salt er i hvertfall ting som binder hos meg, så etter at jeg intensiverte vanndrikkingen for et par uker siden syns jeg det løsnet på vekta.

 

Du har vært superflink i helgen spør du meg - jeg har ikke det, i hvert fall ikke i går, men jeg skal skrive litt om det hos meg selv.

 

Det kommer til å gå bra på kurset i dag, du er jo veldig bevisst nå på hva du har puttet inn og du vet at du har vært kjempeflink hele uka slik at om nå saltet holder litt på vannet og du er + 0,5 er det bare midlertidig :).

 

Gleder meg til å høre resultat jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Drikker vann og grønn te som en helt i dag !! hehe :)

Håper å bli kvitt ett eller annet til kvelden ;)

Blir full rulle i dag, siden kursdagen er flyttet, og jeg SKAL ikke gå glipp av treningen min...

Problemet er att jeg ikke bruker å spise middag før kurskveld, tar meg heller noe når jeg kommer hjem fra kurs. Klarer ikke spise middag før veiing... Men i dag skal jeg altså rett på trening etter kurs, så jeg må jo ha noe i magen...

Spørs om det blir en nutrilettbar før kurs, og en på vei fra kurs til trening ??

Noen gode forslag som ikke innvolver middag ? For det er bare ikke aktuelt å spise rett før veiingen...

Måtte ett hakk inn på beltet i dag, og føler meg fresh og fin :)

Håper det hjelper på kvelden ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker vann og grønn te som en helt i dag !! hehe :)

Håper å bli kvitt ett eller annet til kvelden

Blir full rulle i dag' date=' siden kursdagen er flyttet, og jeg SKAL ikke gå glipp av treningen min...

Problemet er att jeg ikke bruker å spise middag før kurskveld, tar meg heller noe når jeg kommer hjem fra kurs. Klarer ikke spise middag før veiing... Men i dag skal jeg altså rett på trening etter kurs, så jeg må jo ha noe i magen...

Spørs om det blir en nutrilettbar før kurs, og en på vei fra kurs til trening ??

Noen gode forslag som ikke innvolver middag ? For det er bare ikke aktuelt å spise rett før veiingen...

Måtte ett hakk inn på beltet i dag, og føler meg fresh og fin :)

Håper det hjelper på kvelden ! ;)[/quote']

 

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

JIPPI !!!!!!!!

1,5 kg ned denne uken !! Hvem skulle trudd det ??

Sååååå deilig !

Føler att endelig kommer ett godt resultat ! Det har jeg ventet på :)

Og den grønne teen virka virkelig, fikk fart på systemet etter 5 kopper i dag ! hehe

Har feira med middag til kvelds, 2 stk seiler patent, nam nam !!

 

Kurskveld 1 : 85,4 kg 15 TP

Kurskveld 2 : 85,0 kg 28,5 TP

Kurskveld 3 : 84,0 kg 12 TP

Kurskveld 4 : 82,5 kg 17 TP

 

Total nedgang 7,6 kg

 

P:S Har startet på epletre nr 3 ! Snart en eplehage her no !! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI !!!!!!!!

1' date='5 kg ned denne uken !! Hvem skulle trudd det ??

Sååååå deilig !

Føler att endelig kommer ett godt resultat ! Det har jeg ventet på :)

Og den grønne teen virka virkelig, fikk fart på systemet etter 5 kopper i dag ! hehe

Har feira med middag til kvelds, 2 stk seiler patent, nam nam !!

 

Kurskveld 1 : 85,4 kg 15 TP

Kurskveld 2 : 85,0 kg 28,5 TP

Kurskveld 3 : 84,0 kg 12 TP

Kurskveld 4 : 82,5 kg 17 TP

 

Total nedgang 7,6 kg

 

P:S Har startet på epletre nr 3 ! Snart en eplehage her no !! ;)[/quote']

Grattis med flott resultat!!:)) Velfortjent middag til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så flott Elisabeth - ja det må være litt av en grønn te:) Tror nok det er det at du har vært jevnt og gjennomsnittlig flink hele tida og da kommer det vettu:)

Grattis med flott resultat!!

 

....pssst....hva slags grønn te har du drukket forresten...:-)?

 

Grattisklemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV
Så flott Elisabeth - ja det må være litt av en grønn te:) Tror nok det er det at du har vært jevnt og gjennomsnittlig flink hele tida og da kommer det vettu

Grattis med flott resultat!!

 

....pssst....hva slags grønn te har du drukket forresten...?

 

Grattisklemz fra Krepsedama:D

 

Hei !

Ja, det var nok til hjelp att jeg var flink i helgen !

Det skal jeg prøve å huske neste helg.... Selv om jeg har bursdag på lørdag og mannen min har bursdag på torsdag + kino og middag ute på fredag....

Tror att jeg er fornøyd med hold vekten til neste uke ! ;)

Jeg drakk Green Tea & Lemon, Twinings. Den er go !

 

Sitter her og knasker sukkererter, mens jeg koker opp vann til enda en kopp te :)

Dette skal gå bra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fantastisk resultat! Kjempegøy å se at det gikk så bra ;)

 

Jeg har også begynt på epletre nr 3. Flinke er vi, jeg må bare få litt gull på det også nå så blir det bra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Har egentlig ikke tid å skrive inne her jeg nå - må få kjøpt litt grønn te og lemon....:-) Løp og kjøp!!!

 

Stå på videre jenter - og Elisabeth - det finnes masse godt lav-karbo til årn'tlig bursdagsfeiring, så D tror jeg du greier godt:) Heller et glass rødvin ekstra enn en sukkerbombe av en dessert eller kake er nå mitt råd:

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...