Gå til innhold

Veien mot mathvekt ! :)


Gjest ElisabethV

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Tilbake etter en kjekk helg på cruise til Kiel :)

ALT for mye mat, som vanlig ! hehe...

MEN jeg klarer å stoppe når jeg kommer hjem, så jeg kjenner att det ikke bekymrer meg.

Mentalt er jeg nok mer på Hold vekten stadie i hodet, og kjenner att jeg er ganske fornøyd der jeg er.

Men vekten skal litt til ned, vil gjerne ligge mellom 70-72 kg :)

I dag har jeg hatt en FANTASTISK trening.

Først 5,5 km med lett jogging/gå i hurtig tempo.

Så 1,5 time med badminton :D LEKKERT !

 

Har vært å byttet pulsklokken jeg fikk til jul, og har nå en garmin forerunner 210. Skulle bruke den på trening i dag, men den måtte lade gitt... :blink:

Gleder meg til å prøve den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 830
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ninjastar

Superbra trening :D Og herlig å ha kontroll etter tur!

 

Jeg for min del lå på sofaen med ubrukelig hofte, stiv rygg og treningsforbud i går og så på tv-serier. Og gikk på en sjokoladesmell. På en MANDAG?? Kan ikke huske sist... Men jeg blir veldig inspirert av treningsgleden din, og jeg håper jeg kan prøve meg litt forsiktig i kveld. Når jeg bare får trent, har jeg mye lettere for å holde meg på stien. Sånn er det bare :P

 

Så det ble FR 210 på deg? Grattis! Det er nok den jeg hadde valgt dersom jeg skulle valgt på nytt. Jeg har 410, og den er bra, den. Men den er mye mer avansert enn hva jeg trenger til mitt bruk,større og tyngre, og med 210 slipper du jo denne "touch"-ringen - som er håpløs om vinteren når man bruker hansker ute. Tipper du blir fornøyd med 210 :D

 

Hvis du forresten bruker endomondo-app'en, kan du laste opp direkte fra Garmin-klokker til web-siden. Ganske artig, i hvert fall når man kjenner flere som bruker samme app :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Endomondo app ? På telefonen eller ?

Ikke helt med i denne data verden her... B)

 

Veldig fornøyd med klokken på gårsdagens trening, lett å god å ha på.

OG den virket hele tiden, luksus !!

 

Mat messig gikk jeg på en smell på tirsdag ! Vet dere att det er nesten 400 kcal i 1 dl kremfløte ????

Min mann etterlyste en kyllinggryte som jeg bukte å lage før i tiden, og jeg tenkte la gå da...

Den er med kyllingfileter i biter, paprika og løk, og kremfløte over dette, med krydder i, ost oppå.

Holdt på å få sjokk når jeg skulle sjekke ca hvor mange kalorier det var i middagen.... Kan si att den dagen gikk skeis gitt !!

Ellers så holder vekten seg stabil, og det er vel greit nok...

Ser att jeg ikke har noe særlig intiativ til å komme meg helt i mål, er fornøyd så lenge jeg trener godt :)

I kveld er det klubbkveld, med damene. Å, jeg gleder meg til litt sosialt !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jasså, det ble plutselig flytting på deg?! Utrolig bra! Gratulerer!!:D

(Jeg kommer etter om noen kilo... )

 

Den kyllinggryta hørtes god ut! Men kremfløte er ille, ja! I supper o.l. bruker jeg matfløte i stedet for. Den er ille nok, men likevel "bare" rundt 200 kcal pr dl..

 

Kos deg på klubbkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

FLYTTING !!

Jeg melder herved flytting til Hold Vekten forumet !

Skummelt og spennende :lol:

Ser att jeg ligger ganske stabilt i vekt for tiden, og er vel ganske fornøyd.

Skulle gjerne tatt av mer, men kjenner jeg trenger en pause fra press om stadig å skulle prestere. Og så må jeg jobbe med tanken om å godta meg selv, og si att du er bra nok...

For jeg skulle jo gjærne vært 60 kg... :P

Håper dere vil forsette å besøke meg der inne, for jeg trenger motivasjon og støtte nå i den skummleste perioden etter nedgang.

VIL jo ikke sprette opp igjen like fort...

 

Men jeg blir jo her inne å "henger", trenger dere fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest ElisabethV

Har fortsatt bopel inne på Hold Vekten, men vil allikevel dytte denne tråden litt opp ;)

Kanskje noen finner litt motivasjon i min laaange tur nedover... :)

 

Litt nostalgisk å lese gjennom tråden her... Det ligger MYE slit bak... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...