Gå til innhold

Trenger en slankevenn eller to


Gjest vaniljeflower

Anbefalte innlegg

Gjest vaniljeflower

Hei!

 

Jeg er ei 27 år gammel jente som ble mamma for 4,5 mnd siden. Før fødsel veide jeg 80 kg. Gikk opp til 101 kg i løpet av svangerskapet, og har ligget på i overkant av 90 kg de siste par månedene. Når jeg veide meg i dag tidlig, hadde vekta gått OPP til 92,5 kg. Nå tenker jeg at NOK ER NOK. Kostholdet etter fødselen har vært elendig, og jeg har ikke fått mosjonert så mye som planlagt heller.

 

Er det noen som vil slå seg sammen med meg i kampen mot kiloene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med. trenger all støtte og motivasjon jeg kan få. :)

 

jeg er 23 år, 160cm, mamma til jente 3 år og gutt 4 mnd.

veide 70 ved start av siste sv.skap og veide 95 kg ved fødsel. nå har jeg med mye slit og svette kommet meg ned til 72,2 kg.. men skal ned til 60 kg ca. og det virker som di siste kg sitter som limt fast :)

 

jeg har en annen tråd her inne som du kan lese litt på om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei..

Jeg vil gjerne være slankevenn med dere. Jeg er 30år og fikk ei datter i juni. Veide 64 før jeg blei gravid og la på meg 16kilo under graviditeten. Nå veier jeg 71kg. Sliter med motivasjon og lyst til å trene. Det blir noen trilleturer, men ikke så mye mer enn det. Spier mye unødvendig tull om dgen når jeg går hjemme...

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma2010

heihei!

 

vi er en liten gjeng i denne tråden som slanker oss samtidig etter fødsel, bli med oss da vel ;)

 

gutten min har akkurat fylt 5 mnd. Er 175 høy og veide ca 76 kg før jeg ble gravid og gikk opp vel 30 kg under graviditet. Veide 95 kg når jeg kom hjem fra sykehuset, og gikk ned til 92,5 og der var vekta stuck lenge. Nå har jeg bevisst slanket meg i 4 uker og har gått ned 4 kg :D

 

Jeg håper å klare 3 kg til før jul - ganske lett å sprekke nå i desember - så bli gjerne med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med.

Nå er det 7 mndr siden jeg fødte. Jeg har begynt på GR internetkurs og har i løpet av 2 uker gått ned 2,8 kg. Startvekten min var 103,4, og målet mitt er 70 kg til neste jul. Jeg vil veie 90 innen 1. mars og 80 kg innen 1. juli. Jeg hadde jo håpet på 70 til sommeren, men leste at det var lurt å sette realistiske mål, så da får jeg heller bruke litt lenger tid, så slipper jeg å bli skuffet i hvert fall. Kan heller glede meg over hvis det går bedre.

Jeg veier meg hver onsdag. Da rapporterer jeg inn til min kursleder. Er veldig spent for morgendagen og vektnåla.

 

Hvordan går det med dere andre. Er dere på rett vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...