Gjest AH83 Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 noen som har noen tips til øvelser på matte for å stramme opp legger/lår/rumpe? trenger noen øvelser jeg kan gjøre hjemme.... og som ikke er så alt for avanserte. på forhånd: takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pinkie Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg bruker Windsor Pilates dvd. 3 plater: basics, 20 min workout og 50 min Accellerated Body Sculpting. De to første er greie øvelser, den siste er mer avansert. Jeg synes de virker! Men det er mye fint å finne på fitness-dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SterkJente Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Jeg liker veldig godt en øvelse på matten der du bare trenger en fitness-ball. Slik gjør du: Legg deg på rygg, legg armene til siden og beina oppå ballen. Løft rumpen slik at det eneste som fortsatt er i bakken er armene og øverste del av ryggen. Med beina oppå ballen bøyer du knærne slik at du drar ballen med deg mot rumpen. Jeg pleier å ta 3x15 repitisjoner. En høy ball er vanskeligere enn en lav ball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svirre Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 For lår/rumpe er dette en god øvelse: 1. Stå oppreist og sett det ene beinet foran det andre 2. Bøy deg i knærne slik at begge knærne er 90 grader (det foran står du på og det bak ligger med kneet mot matta) 3. Løft deg opp til stående igjen. Gjenta passe antall repetisjoner. Når du bøyer deg er det viktig at du ikke lener deg forover og at du ikke ser tærne dine (da er du for langt framme). En annen som styrker setemuskelaturen er å ligge på ryggen og løfte opp rumpa. Eller ligge på ryggen og løfte opp armer og bein i kryss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar