Gå til innhold

4 dager og minus 2kg


Gjest monix1

Anbefalte innlegg

hei !

jeg har et mål om å gå ned ca 26 kilo, er per i dag 88kg og 169cm, mao alt for mye.

med lavt stoffskifte så går det dårlig med vanlig slanking og mosjon. Så hva gjør man ?

Bestemte meg for å prøve noe nytt, jeg er håpløs på telling av kcal osv.

Fant siden spisdegslank.no, og har bestilt lavkarbodiett for 2 uker. Etter 4 dager er vekta gått ned 2kg allerede, uten noen form for ekstra mosjon utover 3 vanlige arbeidsdager ! All mat jeg har spist er ferdig laget, så ingen telling, alt er ferdig kontrollert!

Vi får se hvordan det går videre, men jeg er meget optimistisk hvis dagene fortsetter på denne måten. Kollega som går på lavkarbodiett har allerede gått ned 10 kg, så ingen grunn til at det ikke skal funke !

 

lykke til dere andre også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dietten! Det er sikkert en god måte å få en flying start på slankingen ;)

 

Selv har jeg alltid lagt lett på meg, og jeg merker jo at lavkarbo er godt for kroppen; Mindre raske karbohydrater gir mindre humørsvingninger, mindre oppsamling av vann og så videre.

 

Jeg går på en blanding av kaloritelling og lavkarbo som fungerer godt for meg. Jeg spiser generelt ikke noe særlig lettprodukter, spiser også litt ost og annet som lavkarbo-diettene tillater, men samtidig så holder jeg meg innenfor 1600 kcal pr. dag.

 

Det har gitt meg -11 kilo på 15 uker :D

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i ketosticks på apoteket i dag, og fikk sjekket nå i ettermiddag. Har oppnådd ketose, så nå skal fettet forbrennes jevn som dagene går. Jippi, sier nå jeg :-D

Måtte jo ta en liten sniktest på vekta, og sannelig er det ikke forsvunnet et kilo til.

Gleder meg til etter helga, den kan bli en smule tøff, enklere de dagene man jobber, da fokusen er på andre ting enn mat og helgekos med familien :-P

Takker for svar, og ha en super helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...