Gå til innhold

Vurderer å begynne på kurs våren 2011


Gjest Elin20

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tidligere vært litt av og på med logging her tidligere.

 

Jeg har vært gjennom en vektreduskjon tidligere(i egenregi) hvor jeg kvittet meg med 17 kg på 1,5 år og var nede i vekten jeg ønsket, 69 kg.

 

Jeg gikk opp igjen etter ett turbulent forhold og mye trøstespising, og fikk vel opp 25 kg og var oppe i 94 kg. Har nå snart brukt 2 år på å gå ned 14 kg igjen, er nede i 80 kg igjen.

Lyst til å ta de siste 11 nå ved å gjøre en liten ekstra innsats ved å melde meg på kurs.

Jeg er meget aktiv, trener 3-6 ganger i uka, og føler ejg har kontroll på treningen selv. Ser at det finnes sånne aktiv kurs inkl trening, men tror jeg ikke vil på det siden jeg trener så mye fra før.

 

Noen tips og vink på veien? Bør jeg velge standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte ut visdomstanna mi på tirsdag.

Ligger nå andre dagen hjemme, klarer ikke spise stort, sover minimalt om natta og er rusa på smertestillende.

Ikke så veldig behagelig i grunn.Gleder meg til å bli ferdig med dette og komme tilbake i jobb og trene igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mummimamma82

Du trenger sikkert ikke velge et aktiv kurs siden du føler du har kontroll på treningen. Så gå får et standardkurs du. Greit med litt ny inspirasjon og giv tenker jeg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jula er snart overstått med all den fete maten, overraskende nok ligger jeg på 81,3 etter jula( lå på 80,7 før jula).Synes det er rart siden ejg har spist masse, men jeg er jo seff glad for det.

 

Jeg ahr nå vært gjennom 1 operasjon av visdomstann og ligget to uker, har nå avløst dette med kraftig hodepine og forkjølelse. Har med andre ord ikke fått trent på ei god stønn. Men det er skjerpings etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i tvil om du klarer det på egen hånd og føler behov for litt inspirasjon og følge på veien, ville jeg gått for et kurs. Du har ingenting å tape på det :D

 

Jeg går på standard kurs, er veldig fornøyd. Veldig kjekt å ha noen som følger en på veien ned. Har gått i snart 4 uker, og gått ned ca. 3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i tvil om du klarer det på egen hånd og føler behov for litt inspirasjon og følge på veien' date=' ville jeg gått for et kurs. Du har ingenting å tape på det :D

 

Jeg går på standard kurs, er veldig fornøyd. Veldig kjekt å ha noen som følger en på veien ned. Har gått i snart 4 uker, og gått ned ca. 3 kg.[/quote']

 

Hei, takk for tilbakemelding:) 3 kg på 4 uker er jo kjempebra da. Gratulerer!! Jeg får se hva jeg gjør, jeg har jo gått ned veldig mye til nå uten noe kurs og uten å falle tilbake, så kanskje løsningen for emg er å ta det rolig for å klare å holde meg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

jeg skal begynne på nettkurs ung 18-25år og jeg starter den 10.01.11 og gleder meg masse :D men gruer meg litt også, vet ikke hvor jeg ender og hvor mange kg jeg vil gå ned!

 

håper du finner ut av det og når ditt mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...