Gå til innhold

målet nådd, men speilbildet stemmer ikke


Gjest xstinex

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig, endelig etter mange år med overvekt klart å nå mitt etterlengtede mål ^^,

jeg har gått fra en vekt på 110 til å nå ligge på rundt 69 / 70.

Jeg er stolt og fornøyd med meg selv og har grete roede til å takke for at jeg har klart de siste 10 kg jeg trengte å få bort ^^,

Problemet mitt er at jeg sliter meget med henge mage og floppende armer... jeg har fått streng beskjed om at dette ikke kan slankes bort og at hvis jeg går ned mer nå vil jeg ende opp med å bli innlagt.... noe jeg ikke trakter etter :D

er bare 20 år og sliter voldsomt med selvbildet og selvtillitten, etter å ha levd i en overvektig kropp hele barndommen og ungdomstiden så er ikke det så rart. men skulle ønske jeg nå kunne kvitte meg med det.. Derfor ønsker jeg så inderlig å få bort dette siste problemet... Er det noen andre som har hatt problemer med dette og som kan hjelpe meg med noen råd ? hvordan få bort henge magen og armene, problemet er jo at det har begynt å stikke ut alt for mye ben andre steder, så kan ikke slanke meg mer uten å bli sykelig tynn alle andre steder enn der jeg ønsker å bli kvitt fett..

Frustrert... !! det var jo ikke slik jeg skulle føle meg når jeg hadde nådd målet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Jeg er imponert over innsatsen din! Tenk å gå ned 40 kilo. Det er ikke mange som klarer dette, du skal være stolt av deg selv og klappe deg selv på skulderen!

"

Mange som går ned mye i vekt,opplever at det blir for mye hud" til overs". Dette går jo an å operere bort, tror også du kan få operasjonen dekket når du har gått ned så mye i vekt i forkant. Snakk med legen din om dette.

Ellers er det veldig lurt å trene styrketrening for å stramme opp kroppen. LYkke til videre i ditt lettere liv!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponerende resultater - gratulerer!! :D

 

Som sweetpeah sier er det jo mulig å operere bort overflødig hud, men om jeg var deg ville jeg sett det litt an. Du er jo så ung ennå, så du har mye elastisitet i huden. Tror at i allefall en del av dette vil ta seg inn igjen med litt tid, om du bare fortsetter med et sunt kosthold og trening - og en god hudkrem. Men snakk gjerne med legen din, og hør om han/hun har noen gode råd.

 

Lykke til - og gratulerer igjen, du har virkelig vært superflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja det var litt av en prestasjon. Må bare henge meg på å gratulere. Jeg tror som noen andre skriver, du er ung og har elastisitet i huden. det er kjempe positivt.

Hvis du begynner å trene med vekter(behøver ikke å være så tunge) 15 repetisjoner av 3-4 armtreninger, og hvis du har mulighet så begyn å jogg/løp.

Da vil huden trekke seg inn fortere. (kjenner en gutt på 20 år og han gikk ned 58 kg. Han beynte å trene, huden gikk betraktelig inn) Lykke til..

Linno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett bilder av deg selv? Kanskje du blir mindre kritisk til dem enn når du ser deg i speilet. For mange år siden slanket jeg meg ganske mye, jeg skjønnte det ikke før jeg fikk bildene (det var i den tiden da disse måtte fremkalles, altså i oldtiden). Kanskje du vil bli positivt overrasket? Print ut noen bilder før og etter, så kanskje du blir mindre streng med deg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og gratulasjoner ;)

jeg skal prøve å stramme opp med trening nå og har satt igang med 30 days med jillian håper det kan hjelpe på litt, kjenner jeg vertfal har såre armer i dag ;)

får håpe selvtilitten kommer etterhvert :(

Lykke til videre til alle dere også... Vi er jammen meg gode :)

Vi må bare ha troen på oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...