Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det gjort! Jeg har nå min egen tråd:D

Så langt har jeg vært gjest inne hos andre, men nå har jeg funnet ut at jeg vil ha min egen. Men alle som vil slå følge med meg her inne, er hjertelig velkomne!

 

Desember har vært full av utskeielser og fristelser, og det på tide med nytt fokus! Jeg har holdt til her inne siden august 2010, gått ned 16 kg, og har omtrent det samme igjen. Jeg har ikke satt meg et endelig mål for antall kilo, det er så lenge siden jeg har vært slank at jeg må vurdere det underveis. Foreløpig mål er å jobbe meg ned mot ca 70 kg. Jeg er 1.66 høy, så jeg må litt under 70 hvis jeg noengang skal bli "normalvektig" - i hvert fall i henhold til BMI-verdiene.

 

De neste innleggene vil inneholde vektlogg, litt mer om meg selv, og målsettinger for ferden videre. Jeg har gått mye ned i vekt et par ganger tidligere, og planen er at dette er siste gang. Når jeg kommer til trivselsvekten, flytter jeg inn til Hold vekten-forumet! Og der skal jeg bli fastboende;)

 

Sånn! Da er det bare å brette opp ermene og gyve løs på 2011. Velkommen til alle som vil bli med:)

 

Nyttårshilsen fra Ninjastar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min vektlogg, med start august 2010. Den oppdateres hver uke.

 

Dato Vekt Endring

27.08.10 98,6 1,6

 

03.09.10 96,8 -1,8

 

10.09.10 95,8 -1,0

 

16.09.10 95,2 -0,6

 

24.09.10 93,8 -1,4

 

01.10.10 92,8 -1,0

 

07.10.10 91,8 -1,0

 

15.10.10 90,2 -1,6

 

22.10.10 89,4 -0,8

 

28.10.10 88,8 -0,6

 

05.11.10 87,6 -1,2

 

12.11.10 86,2 -1,4

 

19.11.10 85,6 -0,6

 

26.11.10 84,6 -1,0

 

03.12.10 84,0 -0,6

 

10.12.10 83,4 -0,6

 

17.12.10 82,4 -1,0

 

24.12.10 82,6 0,2

 

31.12.10 82,6 0,0

 

07.01.11 81,4 -1,2

 

14.01.11 80,6 -0,8

 

21.01.11 80,0 -0,6

 

28.01.11 78,8 -1,2

 

04.02.11 80,2 1,4

 

11.02.11 77,6 -2,6

 

18.02.11 76,6 -1,0

 

25.02.11 75,4 -1,2

 

04.03.11 75,2 -0,2

 

11.03.11 74,8 -0,4

 

18.03.11 74,0 -0,8

 

25.03.11 75,2 1,2

 

01.04.11 72,8 -2,4

 

08.04.11 72,8 0,0

 

15.04.11 71,6 -1,2

 

29.04.11 73,4 1,8

 

02.05.11 71,4 -2,0

 

06.05.11 70,8 -0,6

 

13.05.11 70,8 0,0

 

27.05.11 72,0 1,2

 

02.06.11 70,6 -1,4

 

10.06.11 71,8 1,2

 

17.06.11 70,4 -1,4

 

24.06.11 70,4 0,0

 

01.07.11 70,4 0,0

 

08.07.11 69,2 -1,2

 

15.07.11 70,0 0,8

 

22.07.11 70,8 0,8

 

29.07.11 70,6 -0,2

 

05.08.11 71,4 0,8

 

12.08.11 70,8 -0,6

 

18.08.11 70,4 -0,4

 

25.08.11 70,4 0,0

 

02.09.11 70,0 -0,4

 

09.09.11 70,2 0,2

 

16.09.11 70,2 0,0

 

23.09.11 69,4 -0,8

 

30.09.11 69,4 0,0

 

07.10.11 70,2 0,8

 

14.10.11 70,4 0,2

 

21.10.11 68,8 -1,6

 

28.10.11 69,8 1,0

 

04.11.11 69,2 -0,6

 

11.11.11 70,2 1,0

 

18.11.11 70,8 0,6

 

23.11.11 69,8 -1,0

 

02.12.11 70,4 0,6

 

09.12.11 70,2 -0,2

 

16.12.11 70,2 0,0

 

23.12.11 72,0 1,8

 

30.12.11 73,8 1,8

 

02.01.12 75,6 1,8

 

06.01.12 73,2 -2,4

 

13.01.12 72,2 -1,0

 

20.01.12 73,2 1,0

 

27.01.12 71,6 -1,6

 

03.02.12 71,0 -0,6

 

08.02.12 70,8 -0,2

 

01.03.12 73,2 2,4

 

13.03.12 73,2 0,0

 

16.03.12 72,8 -0,4

 

 

 

♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg og hvorfor jeg gjør dette! Jeg er 35, nokså nylig utflyttet fra Oslo til en småby. Ny samboer, nytt bonusbarn, ny jobb, ny by - et helt nytt liv, egentlig! Men med ny kjæreste ramlet jeg rett i kjærestefella, med mye god mat, sofakvelder med masse godteri, lite trim og alt det andre. Kiloene raste på, frem til jeg for fire måneder siden fant ut at det var nok. Men min historie med overvekt og fedme starter lenge før.

 

Jeg var normalvektig frem til jeg sluttet på videregående. Deretter fulgte studietiden, og jeg begynte langsomt å legge på meg. Selv om vekta økte jevnt og trutt, klarte jeg ikke å ta tak i det. Jeg hadde verken nok kunnskap eller motivasjon til å få det til. Men jeg tenkte såpass hardt på det til enhver tid at bare tankekraften i seg selv burde egentlig vært nok til å smelte kiloene vekk..

Men, som vi alle vet, det hjelper jo ikke bare å TENKE! Da hadde vi jo alle vært superslanke! For 7 år siden var jeg på en toppnotering på rundt 110, og den fysiske formen var elendig på flere fronter.

På grunn av en lengre utenlandsreise, gikk jeg ned ganske mange kilo uten å gjøre noe som helst for det selv. Dette ga meg et realt spark bak til å starte et nytt og bedre liv. Jeg gikk til fastlegen, fikk utrolig god oppfølging over lengre tid, og til slutt hadde jeg gått ned rundt 30 kilo. Jeg var overlykkelig, og sverget på at jeg aldri skulle tilbake til å være tjukk.

 

Men sånn gikk det ikke. Jeg hadde ikke noe fokus på å holde vekten, jeg trodde alt var greit så lenge jeg hadde gått ned så mye som jeg hadde. Jeg hadde jo tross alt vært superflink, ikke sant?!

Så det gikk som det måtte, jeg la etterhvert på meg igjen 20 kilo. Etter en lang deppe-periode, klarte jeg å ta tak i meg selv igjen. Jeg begynte på'n igjen, gikk ned de samme 20 kiloene - og sverget på at jeg aldri skulle opp igjen.

 

Og SÅ møtte jeg han som i dag er samboeren min - og ramlet som sagt rett i kjærestefella. Er det mulig.... Opp 20 kilo IGJEN.

 

Nå er jeg derfor i gang med slankerunde nummer tre - og dette skal bli den siste;) Jeg tror faktisk på det selv, fordi jeg nå har gjort så mange feil at jeg snart må begynne å lære. Planen denne gangen er å ha like stort fokus på hold vekten-fasen som selve vektnedgangen, i flere år dersom det blir nødvendig. Jeg har aldri gått kurs, men kommer sterkt til å vurdere hold vekten-kurs når jeg en dag kommer meg dit jeg vil være.

Dette er for øvrig første gangen jeg teller kalorier inn og ut, og jeg føler at det gir meg mye bedre kontroll. Jeg bruker matdagboken her inne og registrerer absolutt alt jeg spiser, hver eneste dag. Dessuten leser jeg masse av hva alle dere andre skriver, og det er til stor hjelp!

 

Min plan fremover er å fortsette som jeg har gjort en stund nå: spise 1600 kalorier hver dag, trene så mye jeg klarer å få til, helst fire ganger pr. uke, få inn mer hverdagsaktivitet, og så får vi se hvordan det går! Med målrettet innsats, tror jeg at min trivselsvekt vil åpenbare seg sånn en gang til våren eller sommeren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Leste hele tråden din og ser at vi har sjokkerende mange ting til felles. Jeg har også vært så mye opp og ned i vekt at det er rent skremmende.... men fra og med 2011 så skal det bli bedre; med denne slankerunden skal jeg komme ned i vekt - og holde vekten på et akseptabelt nivå :-)

Litt om meg:

Jeg er 27 år og kommer fra et lite sted på vestlandet. Etter endt studie i Bergen i 2009 fikk jeg drømmejobben i ei lita bygd i Finnmark. Her stortrives jeg :-) Har kontorjobb, så det er ekstremt mye stillesitting. Og på jobb er vi mange fruer som er glade i å bake, så det er så godt som alltid kake på fredagene... Har prøvd mange forskjellige slankekurer, heriblant gikk jeg på et Grete Roede kurs og hadde i grunn stor suksess med det. Men kiloene har kommet tilbake... Som deg havnet jeg også i kjæreste-fella hvor det ble veldig mye kos og god mat/søtt/snop. På mitt tyngste veide jeg 97.3 kg. Er 1.68 høy så følte meg ikke noe særlig "hot" da nei.... det minste jeg kan huske å ha veid i voksen alder er ca. 79 kg. Følte meg betydelig bedre da! Nå veier jeg 93.4 kg og er klar for å gå ned. Antar at trivselsvekten min er ca. 70 kg, men i grunn så vet jeg jo ikke det ettersom jeg aldri har veid så lite i voksen alder ;-) Målet mitt er i hvert fall å gå ned til 70 kg, og jeg tror det vil være motiverende om vi kan følge hverandre litt opp, dvs. skrive litt om hvordan uken har vært, vektreduksjon etc. Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dradd frem igjen tråden min fra 2009/2010. Nå er det på den igjen. Vi har ganske likt utgangspunkt. Jeg er 168 og i dag 90,3 kg. Jeg vil også bli ca 70 kg. Men, i første omgang skal jeg bli 80 til mai, da skal jeg foreta brystreduksjon (jeg har str 75 K!!), men blir jeg ikke 80 kg, får jeg heller ikke operere....Så presset er her...For meg er det helt klart snop som er problemet, derfor har jeg fra i dag kuttet det ut, i første omgang i 2 mnd:)

 

Jeg er med på oppfølging, oppbaking og rapportering. Tråden min er lang, men leser dere første og siste innlegg så har dere nok fått med det meste:)

 

Dette skal vi klare!!

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei FruJojo, så fint at du vil henge på! Velkommen på ferden:)

Og for et bra nick du har, det kunne vært mitt;) Nå må vi bare bestemme oss for at dette er siste gangen vi går ned, og at jojo-tilværelsen etterhvert blir historie!

 

Ettersom jeg bruker matdagboka til registrering av all mat og trening, er jeg inne her daglig. Jeg skriver ikke hver dag, kanskje annenhver/ hver tredje, men jeg leser mye. Jeg veier meg fredag, noen ganger torsdag, og kommer til å rapportere ukentlig fremgang! Og ellers pleier jeg å skrive om ting som går bra og ikke fullt så bra, og litt om trening og mål. Jeg synes det er lettere å forplikte seg til å gjøre noe jeg har sagt her. Ikke like lett å skulke! Nå i januar-starten regner jeg med at det blir mer skriving enn vanlig, sånn for å komme skikkelig i gang.

 

Jeg har for øvrig noen konkrete nyttårsforsetter (sånn utenom den lite håndfaste "gå ned i vekt"):

- jeg skal ha minimum to faste treningsdager i uken (all trening i høst har blitt skviset inn der det passer i forhold til resten av familien, og det blir litt slitsomt i lengden)

- jeg skal trene mer styrketrening, minimum én time i uken

- jeg skal utfordre meg selv litt på løping, og begynne litt forsiktig på tredemølle (nå om dagen går det bare i ellipsemaskin pga dårlig rygg og knær, men jeg trenger litt variasjon)

- jeg skal få samboeren min til å gå med på kun én snop-dag i uken (tøff utfordring..)

- jeg skal forsøke å få til mer hverdsagsaktivitet, som f.eks gå hjem fra jobb i blant

- jeg skal fortsette å trene mye, helst fire ganger i uken

 

Nå er det sofa og film resten av kvelden, men i morgen blir det søndagstur i minst to timer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei Krille, vi skrev visst samtidig, vi:)

Bli med bli med, det blir superbra! Jeg har lest de siste innleggene dine, skal lese mer litt senere - men nå må jeg se film før kjæresten blir sur for at jeg sitter med nesa i pc'en hele kvelden, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å googgle kom i form med Grete Waitz, det kommer opp en pdf fil. Jeg har nettopp begynt å følge dette selv, enkelt og motiverende!! Men, det gjør vondt i hoftene ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

I dag har jeg vært på tur! Nesten to og en halv time i friskt tempo, noen minusgrader og strålende sol - helt herlig:D Halvveis på turen tok vi en stopp på en åpen sportshytte, og jeg kjøpte meg en solbærtoddy og en halv skive julekake. Litt mye kalorier, men pulsklokka (som var med på tur..) sier at jeg forbrente 800 kcal på turen. Så da får det gå! Nå har jeg landet i sofaen, det er deilig å sitte foran ovnen etter å ha vært lenge ute:)

 

En ulempe med å lande i sofaen: Jeg sliter litt med å legge av meg sjokoladeuvanene fra juleuka, og har spist noen biter med mørk sjokolade. Problemet er jo at mye vil ha mer. Hele desember har vært litt sånn "det er greit med bare litt" - men bare litt mange ganger blir jo fort mye... Så nå sitter jeg her og vurderer om jeg fra og med i morgen skal ha en periode med null-toleranse. Jeg hadde det de første ukene i høst, og det fungerte veldig bra bare jeg kom meg over den første abstinens-kneika! Jeg teller på knappene..

 

På den lyse siden: Jeg har allerede forhåndspåmeldt meg til time på treningssenteret på tirsdag. Tirsdag skal bli en av mine faste treningsdager (ett av nyttårsforsettene mine)!

 

Fortsatt god søndag til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tur!! Jeg har bare lekt meg litt i svømmebassenget i dag, og nå er jeg dødssliten og skal på jobb hele natten...Jeg er hvilende nattevakt, men det er ikke så mye jeg sover...

 

Jeg har total avhold til 1 mars i første omgang, av sjokolade..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flotte nyttårsforsett du har! Forstår godt at du vil ha faste treningsdager i uken fremfor å bare "skvise" treningen inn når det passer de andre i familien. Jeg har kun en mann, en hund og tre marsvin å ta hensyn til så jeg har ingen unnskyldning for å ikke trene minimum tre ganger i uken, så det er min plan. Jeg har store planer om å delta på timer i sal på treningsstudioet, tenker da at det blir Zumba, step og styrke i sal i første omgang hvert fall. I tillegg så blir det jo turer med hunden, selv om de blir korte nå om vinteren ettersom lille gullet ikke har underull, må være påkledd og fryser dersom det er mindre enn 10 grader ute (ikke særlig til polarhund, nei, he he).

Tidligere har jeg satt meg så ambisiøse mål at jeg har feilet innen den første måneden er omme... denne gangen skal jeg forsøke å ha et mer edruelig forhold til vektreduksjonen - dette skal ikke bare være en slankekur for min del, det skal være en omlegging av livsstil. Heldigvis er min mann svært støttende til tross for at han har sett meg prøve og feile flere ganger... Tror endelig jeg har kommet frem til en fornuftig måte å gjøre dette på, håper hvert fall at dette vil funke... Og må si jeg synes at du Krille er meget tøff som skal kutte ut sjokolade og snop så lenge!! Heier på deg og du får det helt sikker til! Jeg skal ikke kutte ut noen ting egentlig, men skal holde meg til kosemerkene hver uke og ikke overskride dem. Så får vektreduksjonen heller ta den tiden det må - som nevnt; dette skal bli en varig livsstilsendring for min del.

Veiing blir på mandager for min del for å motivere meg enda mer for å holde meg unna de store helge-utskeielsene, he he

Hyggelig å vite at det er andre i samme situasjon som jeg kan dele erfaringer, humør og fremgang (eller manglende på sådan) med. Jeg skal opprette egen tråd (for første gang i mitt liv!!) slik at jeg ikke forurenser din noe utover kommentarer til dine innlegg

Takk for at du er så inkluderende! Jeg ser frem til å lese hvordan det går med deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en kjempeutfordring i å holde vekten! Arrrghh! At det skal være så vanskelig da??

 

Men dette er altså siste gang jeg slanker meg type mange kilo, heretter (når målet er nådd) blir det justeringer kontinuerlig.

 

Jeg skal være flink til å gå på vekten hver eneste uke - og spesielt når jeg helst IKKE vil gå på vekten fordi jeg er redd for hva den vil vise. Det er slutt på å stikke hodet under dyna og spise mer snop når jeg føler jeg er på vei utfor, så hold vekten forumet blir også mitt faste tilholdssted utpå våren / forsommeren :D:)

 

Ønsker dere alle lykke, lykke til! Tenk at 2011 er det siste året vi slanker oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Helt enig, Slippe - 2011 er siste året vi gjør dette i stor skala! Så det så:D

 

FruJojo, du er veldig velkommen til å bli her inne på denne tråden - men vil du ha din egen, så får vi heller komme på besøk hos hverandre;) Det er uansett veldig til hjelp at vi er flere! Alle trenger en heiagjeng:)

 

Nå er uka slutt, jeg hopper til køys - og i morgen begynner januar-fokuset for fullt! Vi tar én dag om gangen, det klarer vi! Heia oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin første dag i gang igjen ;) Jeg har nå opprettet en egen tråd, hyggelig om vi "besøker" hverandre.

 

Dagen min har gått veldig greit, jeg har planlagt og foretatt ukens matshopping. Har planlagt samtlige frokoster, lunsjer og middager denne uken for å virkelig komme inn i spise-sunt-og-med-måte-modus :) Har ikke trimmet, men har nå gått i overkant av 7000 skritt i dag og skal ta de siste 3000+ nå straks på kveldstur med hunden. Meget, meget positiv start for min del - håper du også har hatt en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Joa, jeg er i gang! Jeg har "litt" sjokoladeabstinenser, men jeg har klart å holde meg unna i hele dag! Sunne måltider i hele dag! Nå er jeg i gang med kveldsmaten, og deretter er kjøkkenet stengt. Jeg VET at det blir lettere om noen dager, når jula er litt lenger unna og hverdagen er mer i gang - så det er bare å holde ut!

 

Ellers har det ikke blitt trening på meg, heller. Jeg skal i morgen, jeg er allerede påmeldt. I dag ble det mer enn nok å komme i gang på jobb etter to ukers juleferie, jeg er stuptrøtt og skal legge meg tidlig.

Uansett, det er deilig å være i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, en god start. Vi kan jo ikke klare alt første dagen. Vi må gi oss noen dager å komme i siget. Jeg sånn at jeg må trene meg igang. Jeg trener opp det jeg spiser av snop, slik at det går i null. Til slutt blir jeg forbanna nok til at jeg klarer å skjerpe kostholdet også. Vi får stå i abstinensene, det skal bli lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abstinensene er allerede litt mindre fremtredende, synes jeg. Jeg gikk i en sus med sug hele dagen i går, men nå er jeg litt mindre sulten og jeg holder tanken på sjokkis godt på avstand. Deilig!

 

:) Trening i kveld, dvs. en deilig tur med hunden og deretter skal jeg bli bedre venn med rockeringen jeg har kjøpt fra Innersvingen. Den skal nok gjøre underverker med midjen, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

I dag føler jeg meg 100% i gang - jeg har vært på en maratonøkt på treningssenteret, brent av 1000 kcal i følge min nye venn pulsklokken, og er ganske så sliten. Veldig deilig:D

 

Sjokoladesuget har nå gitt seg litt, og det er jeg glad for! Nå er problemet mer at jeg er sulten nesten hele tiden. Det vil vel ta noen dager for kroppen å venne seg til at det er lengre tid mellom måltidene nå enn i juleferien. Jeg sto ikke opp klokka 7 i ferien, for å å si det sånn.. Men men, jeg vet det går seg til, det også! Nok en dag fint gjennomført - og det vil si én dag nærmere målet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
1000 kcal' date=' hva i all verden gjorde du? Kjempe bra!!! Husk og spise litt ekstra da:)[/quote']

 

Hehe, det ble en pangstart på det nye året med to hele timer med aerobic, step og styrke, før jeg avsluttet med en 30 min. MageRygg-time. Derav all forbrenningen! Jeg har som et av mine nyttårsforsetter å ha to faste treningsdager i uken, og tirsdag skal bli den ene. Blir bra:)

 

Og jo takk, jeg tenkte på det litt for sent: jeg burde hatt med noe mat, for jeg var helt skjelven da jeg kom hjem! Men nå har jeg spist masse kveldsmat, og roen har senket seg:) Jeg skal huske på det til neste tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en super innsats du gjorde i dag - helt fantastisk!! Tenker du var sliten ja, men det må jo føles utrolig deilig å ha forbrent 1000 kcal ;) Du er til stor inspirasjon! Godt å se at du har hatt en så kjempe god start - dette kommer til å gå strååååålende!!

 

Jeg har bare gått turer med hunden i dag, kaldt men vindstille så plutselig hadde vi gått rundt i nesten to timer. Det var deilig å få samlet tankene litt mens jeg vandret litt rundt og lille gullet var veldig fornøyd. Vi var begge godt kledd, he he :)

 

Her starter ikke saltimene opp igjen før i uken som kommer, slik er det når man ikke akkurat bor i verdens navle, he he :D Men, jeg har satt meg opp et treningsopplegg selv om det ikke akkurat var flust av timer å velge blant. Igjen en av de tingene man ikke kan ha så høye forventninger til her i bygda... Det er nok likevel nok i begynnelsen tenker jeg så får jeg heller kaste meg på tredemølla og styrketrening el.l. om en stund.

 

Ha en flott dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Tusen takk for oppmuntrende ord, FruJojo - det hjelper med støtte:)

 

I dag ble det ingen trening på meg. Jeg er rimelig støl etter gårsdagens runde. Jeg har ikke trent step på et år, og det kjennes i legger og rumpe, kan man si! Puh! Men jeg har vært en liten time ute i snøen og gått tur, det var oppfriskende og herlig! Nå er kveldsmaten (bringebær, blåbær, cottage cheese og vaniljeyoughurt, namnam!) unnagjort, og jeg skal hoppe til køys.

 

I morgen skal jeg på pilates, DET gleder jeg meg til! Super time! Tror torsdag blir den andre, faste treningsdagen min. Tirsdag og torsdag som faste dager, og to andre dager som puttes inn der det passer. Det må vel være overkommelig å få til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

KLART du klarer å få til et par faste treningsdager, Ninjastar - det er jammen godt å planlege for da er det MYE større sjans for at man faktisk klarer å gjennomføre det!

 

Lykke til på pilates timen din i morgen - og du, et tips - strech litt etterpå, det gjør underverker. Jeg får MYYYYYE Lenger bein av å strekke etter trening et par gange i uka - og da mener jeg SKIKKELIG strekke ut, holde lenge i vonde strekkstillinger er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninjastar ;) Hvordan var pilatestimen? synes det høres ut som en kjempe fin plan å ha tirsdag og torsdag som faste treningsdager! Du er flink og jeg håper du har hatt en flott dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Heisann. Jammen har du vært flink, ned 16 kg, det er jo kjempebra! Jeg har bare tatt av 6 kg, enda da ;) I dag har jeg vært ute å gått tur i snøværet, egentlig ganske godt bare man kommer seg ut. Har en god lydbok på øret og trasker i vei. Leser mest krimbøker, er du glad i å lese?

- springer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...