Gå til innhold

10 kg til 17 mai!


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Gjest tinkerbelle1

Det ble verken zumba på meg igår (måtte ha en liten trimpause) eller spinning idag (var fullbooket når jeg mld meg på ;) Men har 4 timer trening denne uka & sier meg fornøyd med det.

Jaja,da blir det mere trim neste uke :)

 

Igår hadde jeg såååå lyst på noe godt,har alltid det når jeg er trøtt..men jeg tok meg sammen & lagde heller kesamlapper (litt usunt,men bedre enn sjokolade!)Guttene i huset synes disse var kjempegode.

 

Kesampletter

 

3 dl kesam lettere

2 egg

1 dl hvetemel

2 ts bakepulver

2 ss sukker

2 ts vaniljesukker

 

-visp alle ingrediensene sammen til en glatt røre.

-la den svelle i 10-15 min.

-stek lappene i en stekepanne med teflon.

-server lappene med syltetøy & kesam.

 

Tyr74:neste veiing ser du sikkert 3-tallet,bare du fortsetter i samme sporet som nå :)jeg heier på deg!

 

 

 

 

{nytt år,nye muligheter}

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 8/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk tinkerbell1:) Kjekt at en kan heie på hverandre! ¤ timer med trim denne uken er bra ! Det har det ikke blitt på meg , men jeg har trenet litt styrke og to timer vollyeball. Så litt trimpoeng har jeg sanket. Her er det grusomt føre så det går nesten ikke og fote seg ute og fjellet og gå turer har vært min store trim greier, så jeg burde finne meg noe alternativt ;) Nå nærmer det seg helg igjen og jeg skal jobbe, så dere må ha en en super helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

mye is & glatte veier her også-gleder meg til våren :) (forhåpentligvis litt tynnere;)

ny helg = nye utfordringer

jeg kjenner at jeg er på en liten nedtur,& er kjempesulten/sugen..de to siste dagene har jeg ligget på ca 1800 kcal ;)

meeeeen kan ha en sammenheng med at jeg har spist puffet ris til frokost noen dager,& det er jo ikke mettende i lengden-så lunchen har vært mere enn til vanlig.Fra imorgen er det tilbake til fiber-frokost!

 

Ha en fiiiiiiiiin sunn helg:)

 

 

{nytt år,nye muligheter}

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 8/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke3:8,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

helgeevaluering: fredagen spiste jeg 3 håndfuller av min sønns potetgullpose,resten av helga klarte jeg å holde meg laaaangt unna.må jo tilføye at jeg har hatt arbeidshelg,men det er fullt av fristelser der også!! hele vakta på lørdag sto det ei svær skål potetgull + dip på vaktrommet,som jeg ikke en gang vurderte å røre-stolt av meg selv:) (ble litt pizza på lørdagskvelden men pytt,pytt)

 

Ukas trimplan:

mandag:45 min afropowerdance + 60 min yoga

tirsdag:60 min intervallspinning + 30 min styrke overkropp

onsdag:

torsdag:60 min spinning

fredag:

lørdag:60 min zumba

søndag:

 

må bare stå på som fy til neste veiing 3 februar ;)

 

tyr74: har du hatt det bra i helga?

 

 

{ just do it }

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 8/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke3:8,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

yes,mandagens trim unnagjort & som belønning for å ha oppnådd mine trimmål i januar har jeg bestilt meg ny joggesko:)

 

{ just do it }

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 10/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:3,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med litt belønning vi fortener det når vi har vært flink! Jeg har vært lit i tenkeboksen, og har funnet ut at jeg skal prøve og kutte ut litt karbohydrater, har sett at ingen nedgang, og spiser alt for mye karbohydrater så jeg skal prøve det litt, så får vi se:) kanskje kroppen og variere litt, føler jeg har gått litt in i et spor........ men jeg har fortsatt som mål ned 10 kg!! Vi skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

tyr74:jeg tror også at det kan lønne seg å kutte på karbohydratene,men jeg må ha litt hver uke.derfor har vi "faste" middagsdager her,en dag med pasta eller ris,ellers blir det fisk,kjøtt,kylling & suppe.stikkordet for meg er planlegging!

Idag spiste vi sodd som jeg nesten kunne spise ubegrenset av fordi den inneholder nesten ikke kcal,& er i tillegg ganske sunn :

)Dette er andre gangen jeg prøver GR,første gangen fra mai - september 2009 & da gikk jeg ned ca 10 kg ved hjelp av sunt kosthold,syklet på trimsykkelen min i stuen & gikk masse turer.Gikk fra 86 kg til 76 kg..men så tok jeg pause & raste rett opp til 82 kg.

Da bestemte jeg meg for å gjøre ett nytt & siste(?) forsøk-begynte i august 2010 & holder fortsatt på.Jeg brukte lang tid for å finne ut hvordan det skulle "løsne" & nå vet jeg at det er trim,trim & atter trim.Jeg mld meg på trimstudio av slutten av november 2010,( & jeg er skikkelig utrent når det gjelder sånn type trening!!!)gikk da ned fra 78 til 76 kg.Og nå fra 76,9 til 75,8 kg..veien blir til mens man går-ikke gi opp:)

Man må bare finne en balanse som funker for en selv,det er jeg sikker på at du klarer!!

 

Ellers har jeg sanket flere trimpoeng idag,& har nå 8,5 denne uka *klappe meg selv på skulderen*

før jul hadde jeg gitt meg selv "belønning" i form av god mat,snop & resten av uka fri.MEN ikke denne gangen,nei-her hjelper ikke selvbedrag.derfor ser resten av uka slik ut:

onsdag:

torsdag:60 min spinning

fredag:

lørdag:60 min zumba

søndag:

 

{ just do it }

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 12/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg ;)

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:8,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den som alltid har trenet masse, så jeg har ligget på 10-25 trimpoeng i uken, det har blitt litt færre nå som det har vært vanskelig og gå på fjellet og så glatt ute, men prøver og gå meg en tur i allefal 5 ganger i uken, samtidig som jeg gjør litt styrkeøvelser, jobber med og trene opp ryggen min. men etter og studert matvarene jeg har spist de siste ukene ser jjeg at jeg har alt for lite protein og fett, nesten kunn karbohydrater !! Så jeg får se hvordan dette blir, fungere det ikke så må jeg prøve noe annet, jeg vil i allefall ned de 10 kg til mai!!! Kanskje jeg skal begynne og telle trimpoeng igjen, som en motivasjonsfaktor ;) MÅ si at jeg tror det er viktig og ha en plan for middager i uken eller så blir det veldig lett og ta noe kjapt og ikke altid like sundt, det er jo mye sunn mat som er kjapp, bare man tenker seg litt om:) Stå på dette klarer vi!!! Jeg føler at jeg er litt på et platå også, gikk ned 10 kg før jul og der sier det bare stopp!!! og jeg som vil ned 10 til.... så må jeg bare lure kroppen litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått meg en rolig tur på 1,5 time, deilig ;) Så har jeg rukket og spise lunsj, deilig salat! Så nå nyter jeg kaffe før jeg skal rydde litt :) ha en strålende dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

Dgens spinningsøkt er herved unnagjort:)Jeg ser at kcalinntaket mitt ligger litt over de dagene jeg har vært på trening-men jeg er jo så sulten når jeg kommer hjem fra trening.Er det noen som har tips til hva jeg skal spise treningsdagene etc?

 

tyr74:håper du har hatt en fin,fin dag ;) dette greier vi:)

 

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 13/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:12,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dgens spinningsøkt er herved unnagjort:)Jeg ser at kcalinntaket mitt ligger litt over de dagene jeg har vært på trening-men jeg er jo så sulten når jeg kommer hjem fra trening.Er det noen som har tips til hva jeg skal spise treningsdagene etc?

 

tyr74:håper du har hatt en fin' date='fin dag dette greier vi

 

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011: 76,9 kg veid 6 jan {trimmål:8 trimtimer,gjennomført 13/8}

veid 19 jan: 75,8 kg

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:12,5[/quote']

 

 

Hei:) Jeg bruker av og til banan etter tunge økter bare for og fylle på litt før måltid etter dusj, men jeg vet ikke hva som er anbefalt faktisk;)

 

Hadde en fin dag i går og nå skal jeg se om jeg klarer og gå meg en tur og gjøre litt trim øvelser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

Da var det helg! jeg tok en time zumba idag,så da har jeg faktisk nådd en ny personlig rekord med 14,1 trimpoeng på ei uke:)Og det føles deilig!

Neste uke blir det lite trim pga masse arbeid..

 

Ikveld blir det biffstrimler med masse grønnsaker & naturris-pluss ei flaske eplemost som erstatning for vin!

hihi,jeg må le av meg selv,hele uken har jeg hatt lyst på sjokolade(den uka i måneden at all fornuft forsvinner!)-igår skulle jeg få kjøpe en som jeg skulle bruke frimerkene mine på i helga-og da hadde jeg ikke lyst på :( så da ble det litt chilinøtter istedet..tydelig at sukkerbehovet mitt er på tur ned:)

 

Ha en fiiiin helg:)

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:14,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at sukker behovet ditt endrer seg :) jeg må si at jeg ikke har spist sjokolade eller små godt siden 3 januar og det blir faktisk lettere og holde seg unna :) Nå er jeg inne i en periode der jeg ikke vil smake, jeg skal klare meg uten snop frem til 17 mai i et håp om og klare og være under 75 kg :) Det blir spennende og se på vekten den 2 februar, jeg må si at jeg har smugtittet og jeg vet jeg har i allefall gått litt ned, og den piffen trengte jeg etter vegingen sist gang!!! Må si du er flink og trimme!!! Jeg har en mann som jobber i helgen og da blir det lite trim på meg :( Men men ikke noe jeg kan gjøre fra eller til............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

puh,jeg kommer akkurat inn fra 2,5 timers tur i skogen sammen med ei vennine-så deilig,men kaldt & nesten storm:)så da var tp denne uka på 19,7 *klapper meg selv på skulderen*

 

tyr74:jeg er sikker på at denne veiingen er nedgang til deg:)wow,snart en mnd uten godter-du har jo full kontroll!

 

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:19,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnCecilieJ

Håper alle kan være med her? :(

Har veldig lyst til å være med å utfordringen med å gå ned 10 kg til 17 mai!

 

Litt om meg

Har egentlig aldri sliti med vekta før jeg ble dårlig for 4 år siden. Har alltid levd et aktivt liv, så når kroppen gjorde slik at jeg omtrent ikke kunne bevege meg kom kiloene fort. Våknet ikke opp før vekta lå på 93 kg for to år siden. Siden den gangen har jeg vært flink i perioder. Heldigvis har ikke alt som gikk av i de bra flinke periodene kommet på igjen, så i dag ligger jeg på 76 kg. 2 kg opp siden før jul.. Har problemer med å motivere meg, så håper at dette er løsningen!

Har liggi på mellom 60 og 65 kg før jeg blei dårlig så hovedmålet er å komme tilbake dit. Men nå i første omgang er det 10 kg som er målet!

Jeg er en flittig kaloriteller, men en dårlig spiser. Så for å få i meg nok og mange nok måltider drikker jeg proteindrikk 2 ganger om dagen. Utover det spiser jeg normale måltider, men prøver å holde litt igjen på karb.

Av treningsformer så bruker jeg trimsykkelen flittig, går på ski når været tillater det, jogger de månedene vi ikke har snø og is, går masse turer med hundene og har prøvd meg litt på zumba..

 

Har dere felles veiedager? Eller andre ting dere gjør "sammen" her??

 

AC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1
Håper alle kan være med her? :(

Har veldig lyst til å være med å utfordringen med å gå ned 10 kg til 17 mai!

 

Litt om meg

Har egentlig aldri sliti med vekta før jeg ble dårlig for 4 år siden. Har alltid levd et aktivt liv' date=' så når kroppen gjorde slik at jeg omtrent ikke kunne bevege meg kom kiloene fort. Våknet ikke opp før vekta lå på 93 kg for to år siden. Siden den gangen har jeg vært flink i perioder. Heldigvis har ikke alt som gikk av i de bra flinke periodene kommet på igjen, så i dag ligger jeg på 76 kg. 2 kg opp siden før jul.. Har problemer med å motivere meg, så håper at dette er løsningen!

Har liggi på mellom 60 og 65 kg før jeg blei dårlig så hovedmålet er å komme tilbake dit. Men nå i første omgang er det 10 kg som er målet!

Jeg er en flittig kaloriteller, men en dårlig spiser. Så for å få i meg nok og mange nok måltider drikker jeg proteindrikk 2 ganger om dagen. Utover det spiser jeg normale måltider, men prøver å holde litt igjen på karb.

Av treningsformer så bruker jeg trimsykkelen flittig, går på ski når været tillater det, jogger de månedene vi ikke har snø og is, går masse turer med hundene og har prøvd meg litt på zumba..

 

Har dere felles veiedager? Eller andre ting dere gjør "sammen" her??

 

AC :)[/quote']

 

 

 

Velkommen:) neste veiedag 3 februar-hiv deg gjerne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

AC:så bra,ser vi veier omtrent det samme-dette skal vi klare :( fra 93 til 76 er jo superbra,17 kg på to år-da greier vi 10 kg til:)

 

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011:

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng uke 1:10,2

uke 2:3,5

uke 3:8,8

uke 4:19,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle kan være med her? :(

Har veldig lyst til å være med å utfordringen med å gå ned 10 kg til 17 mai!

 

Litt om meg

Har egentlig aldri sliti med vekta før jeg ble dårlig for 4 år siden. Har alltid levd et aktivt liv' date=' så når kroppen gjorde slik at jeg omtrent ikke kunne bevege meg kom kiloene fort. Våknet ikke opp før vekta lå på 93 kg for to år siden. Siden den gangen har jeg vært flink i perioder. Heldigvis har ikke alt som gikk av i de bra flinke periodene kommet på igjen, så i dag ligger jeg på 76 kg. 2 kg opp siden før jul.. Har problemer med å motivere meg, så håper at dette er løsningen!

Har liggi på mellom 60 og 65 kg før jeg blei dårlig så hovedmålet er å komme tilbake dit. Men nå i første omgang er det 10 kg som er målet!

Jeg er en flittig kaloriteller, men en dårlig spiser. Så for å få i meg nok og mange nok måltider drikker jeg proteindrikk 2 ganger om dagen. Utover det spiser jeg normale måltider, men prøver å holde litt igjen på karb.

Av treningsformer så bruker jeg trimsykkelen flittig, går på ski når været tillater det, jogger de månedene vi ikke har snø og is, går masse turer med hundene og har prøvd meg litt på zumba..

 

Har dere felles veiedager? Eller andre ting dere gjør "sammen" her??

 

AC :)[/quote']

 

 

Velkommen:) Synest du har vært kjempeflink, jeg startet i august på vekten 96,6 og ved sist offisielle måling var hun 85,1 sliter på å gå ned de kg jeg la på meg i desember, men håper at når den3 februar kommer er de borte og jeg kan fokusere på og komme ned til under 75 kg!! Hvor høg er dere?? jeg er nesten 176 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnCecilieJ

Takk for det Tyr74 :(

 

Jeg er 170 høy, og ganske så snart 34 år. Hva er deres alder?

 

Hvor mange trimpoeng ligger dere på i uken?

 

 

 

Dagens trim:

20 min på sykkel før frokost

60 min tur i skogen med veldig mye oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkerbelle1

AC: jeg er ca 165 cm høy,& blir 30 i år :( har to sønner,en på 10 år & en på 2,man kan vell si det har sneket seg på 10 kg for hvert svangerskap.Jeg gikk opp ca 24 kg med minstemann (fra 68 til 92) ,& det er de som skal bort nå!trivselsvekten min er ca 68 kg,men føler meg veldig bra når jeg er 65 også-vi får se,i første omgang skal jeg ned til delmål 1 som er 75 kg

-bare 800 gram til mitt første mål er nådd :)

Trimpoeng varierer,har egentlig ikke vært så flink å trimme før,men er veldig hverdagsaktiv & det er sjeldent jeg sitter i sofaen.Jeg begynte på trimstudio i slutten av november & føler først nå at jeg er skikkelig i gang!

 

 

STATUS JANUAR:

trimpoeng 42,2

startvekt 76,9 kg

siste vekt 75,8

nedgang=1,1 kg :)

Da begynner jeg å forberede meg på februar & veiing 3 feb,blir spennende..*håper,håper å nå delmål 1 på 75 kg*

 

 

startvekt aug 2010:82 kg

des 2010: 76 kg (opp til 76,9)

jan 2011, veid 19 jan: 75,8 kg{trimmål:8 trimtimer,gjennomført 14/8}

feb 2011: {trimmål: 10 trimtimer,gjennomført /10 }

mars 2011:

-delmål 1:75 kg

-hovedmål:68 kg

total vektnedgang:6,2 kg

mangler:7,8 kg

 

trimpoeng januar: 42,2

uke 5:

uke 6:

uke 7:

uke 8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får bare håpe at vekten også går ned, tror jeg skal veie med en gang i uken en stund og se hvordan det går, i håp om at vekten går ned og jeg får litt motivasjon i det............ her er det blitt litt lite trim i noen dager, syke barn og nå har jeg blitt syk selv :( men men jeg får prøve og være flink med kostholdet :) Ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnCecilieJ

God bedring Tyr74, til både deg og unger..

 

Hvor ofte veier dere dere felles?

 

Jeg prøver å veie meg 1 gang i uken. I perioder blir jeg veldig utålmodig, og da veier jeg meg hele tiden.. Det er spesielt de periodene vekten står stille.. Ellers har jeg veiedag på torsdager, men havner fellesdagen på en annen dag enn det så er jeg såklart med på det!

 

Har dere en fast spisedag hvor det er lov å spise litt av ulovligheter?

Jeg har spisedag på lørdager, men fokuserer mer på mere mat enn masse søtt som sjokolade og godis. Har mistet det behovet for lenge siden heldigvis, selv om jeg får "tilbakefall" en gang i mnd ca :(

Merker også at jeg får jevnere nedgang når jeg har spisedag, og har fått forklaringen på det med at kroppen gjerne går i sultemodus hvis den ikke innimellom får litt mer enn vanlig. Når kroppen går i sultemodus går forbrenningen ned, og den tærer først på muskler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Tyr74' date=' til både deg og unger..

 

Hvor ofte veier dere dere felles?

 

Jeg prøver å veie meg 1 gang i uken. I perioder blir jeg veldig utålmodig, og da veier jeg meg hele tiden.. Det er spesielt de periodene vekten står stille.. Ellers har jeg veiedag på torsdager, men havner fellesdagen på en annen dag enn det så er jeg såklart med på det!

 

Har dere en fast spisedag hvor det er lov å spise litt av ulovligheter?

Jeg har spisedag på lørdager, men fokuserer mer på mere mat enn masse søtt som sjokolade og godis. Har mistet det behovet for lenge siden heldigvis, selv om jeg får "tilbakefall" en gang i mnd ca :(

Merker også at jeg får jevnere nedgang når jeg har spisedag, og har fått forklaringen på det med at kroppen gjerne går i sultemodus hvis den ikke innimellom får litt mer enn vanlig. Når kroppen går i sultemodus går forbrenningen ned, og den tærer først på muskler..[/quote']

 

 

Hei

 

Vi har hatt felles veiedager, men vi har ikke veid oss hver uke, har prøvd og ikke fokusere så mye på vekten, bare det og leve sundt og prøve og klare og gå ned i vekt. Vi har veiedag på den 3 februar og neste dato har vi ikke satt, men tror nok at jeg kommer til og ha en i uken, problemet mitt er bare at når jeg begynner og veie meg blir det lett og veie seg hver dag, og det bli jo heilt feil siden, hva du spiste dagen før påvirker vekten:)

 

jeg har ikke noen spisedager, men det kan hende jeg kan spise litt mer evt noe jeg ikke skal spise hver dag i helgen, men prøver og begrense meg, siden jeg skal ned til 75 kg til 17 mai:) Jeg har også kuttet ut godterier og potetgull siden 3 januar og det går veldig bra faktisk, så nå håper jeg at det snart viser på vekten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel i morgen egentlig men tok den i dag, og vekten viste 83,1 :( Kan vel ikke klage på 2kg siden 19 januar selv om det ikke er noe stor hopp, men det er i allefall ned, og det er deilig siden jeg har stått still og opp i evigheter ! Da bli min veidag neste onsdag den 9 februar , måtte jeg se ett to tall!! Har vært syk noen dager så jeg håper at kke det som har gjordt at vekten har gått ned! tvi tvi til dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...