Gå til innhold

Da var man i gang... igjen!


Gjest mhmikals

Anbefalte innlegg

Gjest mhmikals

Ja da var det nytt år å nye muligheter! Imorgen er det mandag 3 januar, å jeg har ett nyttårsforsett som starter imorgen å det går utpå å rett å slett leve sunnere å trene på treningssenterm minst 2 ganger i uken + trimturer hver dag! Veier idag 73-74 kg å skal ned til mellom 60-65! :-)

 

I kveld skal jeg kaste alt av potetgull å snop som ligger igjen etter julen, slik at jeg vet at det ikke er noen fristelser i huset visst søthungeret kommer snikende på :-) Skal unne meg litt snop ihelgen, men thats it! Så holder på å skrive handleliste før handleturen imorgen nå, å gleder meg til å få fyllt opp kjøleskapet med masse godt å sunt! :D

 

Gikk på grete roede kurs i fjor, å gikk ned vel 10 kg da. Var kjempe flink fra januar til høsten.. men så dabbet det av! Kjenner nå at visst jeg ikke tar tak i dette igjen så blir jeg å falle tilbake på samme standpunkt som jeg var i fjor på denne tiden å det vil jeg ikke!! Savner det å kunne føle seg vel med seg selv! Jeg er VELDIG svak for sjokolade å jeg klarer jo ikke si nei visst noen tilbyr meg sjokolade! Kanskje flere som kjenner seg igjen her??

 

Så da er det bare en ting å gjøre; komme seg opp av godstolen for å trene å trimme og la kroppen bli vant med ett helt annet kosthold enn jeg har hatt siste 2 mnd!

 

Kunne tenkt meg å hatt noen her inne å dele erfaringer med, få tips til god å sunn mat osvosv.. noen som er med på veien???? :) også ha veidedag hver mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett en oppskrift på lavkarbo-smash!

 

Smelter sjokolade (mørk kokesjokolade eller sukkerfri sjokolade) sammen med noen kladder meierismør (med salt).. Må smake til hvor mye du skal ha, men må jo være litt salt ;)

Så knuser du litt baconsnacsk, og har oppi sjokoladen.. Smører det utover et bakepapir, så tykt du vil ha det.. Setter i kjøleskapet :)

 

Det har jeg handla inn til idag, og tenke meg lage det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...