Gå til innhold

Kjole slanking


Gjest Kreta2011

Anbefalte innlegg

Gjest Kreta2011

Hei.

Etter to dager på grønnsaksuppe med mere grønnsaker og frukt hæler jeg ikke mer ! I utgangspunktet liker jeg ikke engang grønnsakssuppe!! Så da får tanken på å gå ned mellom 4-7 kilo samt få renset kroppen ordentlig bare gå i vasken ;)

 

Men det har vært en boost for motivasjonen. Og......i dag etter jobb kunne jeg jo ikke orke tanken på å spise mer suppe, og endte her for å se om noen vil være med på en reise frem til en mindre brudekjole.

 

Så optimistisk som jeg er i dag så tenker jeg at jeg skal klare 15-20 kilo før utgangen av Mai.....Jada jeg vet den kan være urealistisk.

 

Har noen lyst til å være med, kanskje vi kan hjelpe hverandre. det hadde vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer jo ikke å nekte seg all annen mat enn grønnsakssuppe! Spis normalt men moderat og tren. Da får du resultater. Jeg har prøvd ALT! Alt fra suppe/shake-kurer til piller til ALT, men ingenting har funket før jeg begynte med GR. Jeg er ikke VELDIG nøye på hva jeg spiser, men registrerer alt i dagboken og kontrollerer dermed kcal-inntaket. Er mer bevisst på hva jeg putter i meg - men nekter meg ikke noen ting, da går det til h***. Er heller flink til å stoppe etter en liten smak fremfor å spise en hel pose/pakke. Og som en nevner her: anbefalt nedgang er 0,5-1kg i uken. Går du raskere ned kommer du til å slite med å holde vekten og du ender opp som en jojoslanker. Ikke ønskelig.

 

Håper du klarer å komme med på GR-opplegget og legger deg et mer realistisk mål for deg selv, slik at du ikke blir skuffet. Å begynne på kurs er en god begynnelse.

 

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...