Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gøy at du vil være med oss cherrys :-)

 

I går var jeg i bursdag... og jeg elsker kaker. Men jeg tok bare små biter, og det gikk veldig fint. Jeg er så motivert nå, så alt er bare lett. I kveld skal vi ha jentekveld, og så klart med masse mat... Men jeg skal klare meg! Trenger jo ikke så spise masse av det jeg vet ikke er så sunt. Men vin blir det... Men litt får man unne seg :D

 

Gleder meg til tirsdag for å se om det har hatt noen effekt dette her... Men om ikke, så får jeg bare fortsette en uke til :) Jeg gir pokker meg ikke opp nå altså!!!! Skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra! Det er så herlig når motivasjonen er på topp! Vi skal ha jobbfest på lørdag med tapas og vin, så blir litt utskeielse da, men etter helgen er det null alkohol frem til påske!

 

Nå sitter jeg og nyter gode muslirundstykker med tørket aprikos og rosiner! Noen andre som har smakt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei Cherrys! Så fint du er tilbake.

 

Jeg er veldig glad i kylling og bruker det så ofte jeg kan (uten skinn) gjerne kyllingkjøttdeig. Wok er sunt og godt, samt grønnsakssuppe er noe jeg liker =)

 

Jeg gruer meg til tirsdag for vet at det ikke har gått så bra=(, men er klar til å rette på det og få resultater neste uke=)

 

Muslirundstykker har jeg ikke smakt enda, det var et veldig godt tips, det hørtes veldig godt ut=)

 

Investerte i olje spray i dag, kun 1 kalori pr. sprut=) Var litt dyr, men den er sikkert effektiv=)

Anbefaler også vita hjertegod sin nye frokostblanding! den metter og ligger på 100 kalorier pr. porsjon=)

 

Ønsker dere en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Hei Treningstrusa. Ser du har fått tak i den lavkalori oljesprayen, er så nysgjerrig på hvor du fikk tak i den? Er sikkert lurt å bruke i matlaging, en må spare inn kcal på alt en kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :D

Da er helga her, og det er vel den største utfordringen... ingen sjokolade og ikke noe potetgull. I dag har vi spist taco, men jeg spiste mindre enn jeg pleier og brukte lett kesam i stedet for rømme. Går helt greit det synes jeg.

 

Jeg har ikke smakt rundstykkene, men dem er helt sikkert gode. Jeg er også veldig gla i kylling så prøver å lage mat med det så ofte jeg kan. Den sprayen er helt sikkert topp! Se på det som en investering så virker den ikke så dyr, hehe.

 

Vi må regne med oppturer og nedturer på denne veien vi går på nå... men det viktigste er vel og ikke la nedturene knekke oss helt! Da må vi bare brette opp armene og fortsette :) Jeg er ikke sikker på hvordan det har gått med meg, men jeg har vært mye flinkere enn jeg pleier å være så noe må vel ha skjedd... HÅPER! Prøver og leve normalt, men kutte ut de verste matvarene... også sukker! Også drikke mye... også spiser jeg egentlig etter klokka nå og ikke når jeg er dødsulten. Da spiser jeg som regel 3 ganger mer enn jeg bør! Også rører jeg mer på liket om dagen... Og alt dette tilsammen må jo gi om ikke noe annet et lite resultat... ellers skjønner jeg ingen ting!!!! Jeg er gla vi er sammen om dette :)

 

MissMuppet, jeg tipper hun kanskje har kjøpt den i nettbutikken her... Det er det en sånn spray under kjøkkenutstyr til 249,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Flotters Onmyway - takk for tips. Da skal jeg jaggu bestille meg et målebånd i samma slengen :) Flink du har vært som har holdt deg unna alt mulig godt denne lørdagskvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det målebåndet har jeg... og det liker jeg veldig godt :D

Jeg er da ganske fornøyd med meg selv denne helgen, men nå kjenner jeg at jeg har dårlig samvittighet for at jeg er mett! Liker ikke å kjenne metthetsfølelsen lenger... Men det er lørdag, en dag i uka kan man vel lukke øya litt for kaloritelling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Den metthetsfølelsen ja.... Tenker ganske mye på den. Før GR kurset startet spiste jeg meg mett til alle måltider, mens nå om dagen spiser jeg det jeg må for å overleve :D Jeg sulter ikke, men har alltid lyst på mer mat til alle måltider. Det er vel trikset for å gå ned i vekt!! Jeg har droppet kaloritellingen i to dager, men har ikke skeiet ut så voldsomt (tror jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er første veiedag og jeg er så spent... Føler selv at jeg har vært flink, men vil jo helst se -10 kg med en gang! Har ikke vært på vekta siden tirsdag, håper på nedgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugtusso

Hei! Er det for sent å slenge seg med i denne gruppa? Jeg er en jente på 32 som er 168 cm. høy og veier 96 kg. Har som mål å komme meg ned til 80 kg. til 15.august.... kan holde hardt, men det er iallefall målet. Etter det, vil jeg jo ned ytterligere, kanskje ti kilo til, til 70..? Vanskelig å vite hva min trivselsvekt er, og hvordan jeg vil se ut og føles ut, for jeg har vært overvektig siden jeg var 18 år.

 

Håper det er plass til en til? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett resultat i morra så skal vi ikke gi opp! Det må jo være rom for noen utskeielser også hvis ikke kommer vi til å bli dritt lei hele greia ganske fort. Spennende å se om vi har blitt noen cm smalere også... Gleder meg og gruer meg til i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser på det som en ekstra motivasjon at jeg ikke skal ta bilder av kroppen før 15.mars, at det enda er 3 uker til! :D Blir spennende ja, håper på å gå litt ned hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa
Hei Treningstrusa. Ser du har fått tak i den lavkalori oljesprayen' date=' er så nysgjerrig på hvor du fikk tak i den? Er sikkert lurt å bruke i matlaging, en må spare inn kcal på alt en kan :D[/quote']

 

Hei=) Jeg kjøpte den på coop mega=) er KJEMPE fornøyd!!!=) Det er lurt å bruke synes jeg for da har en mer kontroll på "skjulte kalorier"=)

 

Har hørt den kan kjøpes på Meny også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa
Hei! Er det for sent å slenge seg med i denne gruppa? Jeg er en jente på 32 som er 168 cm. høy og veier 96 kg. Har som mål å komme meg ned til 80 kg. til 15.august.... kan holde hardt' date=' men det er iallefall målet. Etter det, vil jeg jo ned ytterligere, kanskje ti kilo til, til 70..? Vanskelig å vite hva min trivselsvekt er, og hvordan jeg vil se ut og føles ut, for jeg har vært overvektig siden jeg var 18 år.

 

Håper det er plass til en til? :D[/quote']

 

 

Hei og velkommen til deg=)

Dette er jeg sikker på at du vil klare!, her støtter vi og hjelper hverandre=) Mitt tips til deg er å være tålmodig og være forberedt på en livsstilsendring!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa
Alltid plass til ei rumpe til :D Åååå' date=' jeg gruer meg til veiedag i morgen!! Har ikke vært flink i helgen!! Først tapaskveld lørdag og dolly søndag. Full skjerpings nå!![/quote']

 

 

Her er vi to som gruer oss ser jeg=(... Full utskeielse med peppes på lørdag samt "dagen derpå" søndag. Det eneste jeg er stolt av er at jeg klarte å begrense inntaket av hvitvin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg må bare si at jeg unner INGEN å få slengt dritt i trynet om vekta si ute på byen! Ble kalt bolletrynet i helga og kjente at lufta gikk ut av ballongen...

 

Fra og med i morgen er det på'n igjen med kaloritelling! Jeg klarer ikke å ha kontroll uten..

 

I kveld skal jeg trene med dvd-en min=) Less Mils Body combat=)

 

Har du fått Dvd-en din enda Onmyway?? Det hadde hvert morsom om vi hadde begynt likt=) slik hadde vi kunne motivert hverandre til å gjennomføre i 30 dager=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth70

Dette fortjener ingen uansett hvordan man ser ut. Kanskje denne vedkommende som sa dette til deg, skulle ha sett seg selv i speilet....

 

 

Men hev deg over det og si til deg selv at du er MYE mer verdt enn denne personen. Du er et flott menneske som nå har tatt et valg til å få en "lettere" hverdag. Bare det står det respekt av :-)

 

Nei glem den triste episoden og stå på videre, dette klarer du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa
Dette fortjener ingen uansett hvordan man ser ut. Kanskje denne vedkommende som sa dette til deg' date=' skulle ha sett seg selv i speilet....

 

 

Men hev deg over det og si til deg selv at du er MYE mer verdt enn denne personen. Du er et flott menneske som nå har tatt et valg til å få en "lettere" hverdag. Bare det står det respekt av :-)

 

Nei glem den triste episoden og stå på videre, dette klarer du :-)[/quote']

 

 

Tusen takk for ord som varmer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugtusso

Så koselig å bli godt mottatt! :)

 

Jeg er fra Trøndelag, Onmyway, hva med deg? Veldig greit å finne ei gruppe med folk som skal ned noenlunde samme antall kilo, og flott å bli oppbacket og dele tips, gleder og sorger.

 

Er det sånn å forstå at dere veier dere hver tirsdag? Og skriver det bare i et innlegg her inne? Måling? Veier meg i morgen jeg også da, så får jeg eksakt startvekt :)

 

Ang. de siste innleggene har jeg også fått slengt noe lignende etter meg en gang, og uansett om de som gjorde det er noen idioter og at ting de sier ikke kan vektlegges, gjorde det veldig vondt, tenker av og til på det fortsatt og dette er flere år siden. Så skjønner godt at lufta gikk litt ut av ballongen ja!!! :D Men det er om å gjøre å ikke legge på seg hva andre tenker/sier, vi er jo ikke her for å slanke oss for andre heller, vi gjør det jo for oss selv, og da er det jo likegyldig hva andre tenker. (bør det være, men lettere sagt enn gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine herlige jenter :D

Vet du hva, den personen som sa det til deg skal du bare drite i... Jeg tipper livet ditt er likt om den personen mener du er et bolletryne eller spikertryne! Hva er mest interessant med en gave? Innpakninga eller det som skjuler seg inni den????? Jeg bare spør ;-)

Jeg har ikke fått dvd`n enda, men går og ser etter den.... fikk en mail fra dem på fredag om at den var sendt og at jeg må regne med 3-5 dagers levering. Så da skal det ikke være lenge til den er her. Vent på meg da, så starter vi samtidig!!!! Jeg har skikkelig trua på at den skal hjelpe oss :) Tipper at den i begynelsen hjelper den meg mest med å ha problemer med å komme opp av senga om morran pga stølhet, hehe.

 

Jeg er fra Hedmark haugtusso!

 

Nå er det ikke mange timene igjen til veiing... Jeg har vært hos ei venninne i dag og måtte smake på banankaka hennes, men tok bare en liten bit.

 

Vi har kommet frem til at vi veier oss tirsdag ja :-) Så da får vi sende en oppdattering til hverandre i morra... Gleder meg samtidig som jeg gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å få en sann kommentar ja, det er litt for mange folk der ute som mangler den sosialeantenna!! :D

 

 

Jeg har gått fra 91.9 til 90.6 så -1.3kg! Hurra! :) Trodde ikke jeg kom til å gå så mye ned siden jeg spiste så masse "dritt" i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...