Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er første økt denne uken over, gå i 3 min og jogg 4 x4, det var tungt, men jeg trodde faktisk det kom til å bli tyngre.. Håper virkelig på å gå ned i vekt snart, nå er det full skjerpings på mat :)

 

 

Treningstrusa, hvor eeer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-0,9kg denne uken! HURRA! ;D

 

Jeg har virkelig vært streng med meg selv, ikke noe usunt, har vært på besøk to dager og fått tilbud om kjeks og kake, men klarte å si nei, det er faktisk en god følelse å klare å si nei.

Samboer skal også gå ned litt i vekt, så det er så utrolig herlig når vi er to, så nå er det sunt sunt sunt, utenom en dag i uken, denne uken blir det søndag, siden jeg skal i selskap. Har også begynt med middagsplanlegging, noe som er veldig greit :)

 

Hvordan går det treningstrusa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei Cherrys!

 

Så flink du er! Du har virkelig motivasjonen på plass!

 

Nå er jeg endelig tilbake, endelig har jeg fått tilbake energien min! wohoo. :D

 

Jeg beklager at jeg har hvert så fraværende i det siste, men jeg har ikke hvert i form.. mye kvalm og lite energi med total treningsstopp. Som om ikke det er nok har jeg gått opp over 2 kilo! Det er altfor mye så tidlig :( Det føles utrolig deprimerende å legge på seg selv om jeg er gravid.. Jeg har ikke turt å gå på vekta på ca 2 uker, så vet ikke hva jeg veier nå.. kjenner at jeg har helt veieangst :( Dette med vektoppgang som er så normalt i et svangerskap hadde jeg aldri trodd jeg skulle ta så tungt..

 

Men over til noe positivt :) Om to uker er det havfruesvømming igjen og jeg ser virkelig frem til det.

 

Nå skal jeg bli flinkere til å være her på forumet, kanskje kan det være med på å begrense vektoppgangen :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er du tilbake! :)

 

Venninen min også er gravid og hun trener mye, og sier at det motiverer henne å trene for å få kroppen fortere tilbake etter svangerskapet, det kan også gjøre fødselen bedre og det er bra for fosteret. Når man er gravid så tror jeg det er viktig å spise sunt og trene, uansett om man går opp i vekt, for det er det naturlig at man gjør :) Skjønner deg godt at du ikke tørr å gå på vekten, men det kommer noe utrolig flott av det til slutt, så da er det nok vært et par ekstra kilo :)

 

I går gikk jeg og samboer tur, gikk rask gange i ca 30min også noen styrkeøvelser når vi kom hjem. Så i dag kjenner jeg det i rygg og armer :) HERLIG!

 

 

GOD TIRSDAG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrraaaa!!! -1,3kg denne uken!! :) Det har vært hardt å motså kaker og søtsaker, men jeg har klart det, og det gir en herlig følelse når man får se resultater.

 

Neste uke vil jeg gjeeeerne se 7-tallet, dvs at jeg må ned minst 700gram på en uke. Jeg skal prøve mitt beste på å få det til :)

 

Nå skal jeg på trening og gi siste innsats denne uken, får si meg fornøyd med fire økter ;)

 

GOD HELG!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei på deg=)

 

Gratulerer så mye med vektnedgang! Du er flink :D

 

I dag tok jeg motet til meg og gikk på vekten, den viste 85,2. og i følge vektskjemaet mitt har jeg ikke gått opp mer enn 1 kilo, noe som tilsvarer normal vektoppgang :) Phu!! Jeg puster lettet ut for det og håper energien min kommer tilbake snart.

 

Jeg har fått wii fit plus med balance board av samboeren :) Det er en artig sak som krever litt fysisk anstrengelse.

 

Ser frem til en fjelltur snart i høstværet :)

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Treningstrusa!! Er du her ennå???:)

 

Her har jeg sklidd litt ut, har ikke veid meg på evigheter! Gnisten har kommet tilbake og jeg håper at du fortsatt er innom her av og til så vi kan motivere hverandre igjen!!:)

 

Bestilte meg den Grete roede boken i dag "for godt til å være sunt?" Gleder meg til å få den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...