Gå til innhold

Er det mulig? Vil ned 20kg.. Noen fler?


Gjest Tangsnella

Anbefalte innlegg

Gjest Tangsnella

Hei! Jeg er ei jente på 36 år som er hjemme med en nydelig gutt på 4 mnd.

 

La på meg 21,5 kg når jeg gikk gravid- mye var nok vann for 14 kg forsvant på sykehuset og litt til når jeg kom hjem. På det meste veide jeg 101,5 kg- og nå veier jeg 86. Har 6 kg igjen før jeg er der hvor jeg var når jeg ble gravid- men akk og ve hadde jo lagt på meg så mye allerede før jeg ble gravid!!! Jeg er bare helt NØDT til å gå ned noe nå før våren.

 

Er det noen som har lyst til å være med å oppmuntre hverandre?? Er det noen som har så mye å gå ned som meg???? Huff ikke gøy å ha lagt på seg så mye- angrer litt på det søte liv jeg levde mens jeg gikk gravid og i jula nå ja;) Tenkte det skulle bli en mild vinter- men det har jo gått i spinnglatt, iskaldt, for mye snø om hverandre siden han kom til verden. Men det er vel en dårlig unnskyldning. Hva trener dere mammaene hjemme? Er dere flinke? Vil så gjerne høre noen andres erfaringer.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma2010

vektnedgang 4 mnd etter fødsel :D)

 

Min gutt har blitt 7 mnd nå, men vi har vært en gjeng som har lagt inn vekt og trening og spørsmål i 3 mnd, bli med der og les hva vi har skrevet! :)

 

Jeg gikk opp fra 76-77 kg til (jeg tipper ) 105kg. Er 175 høy. Myyye vann. Da jeg kom hjem fra sykehuset var jeg 95 kg og gikk ned til 92,5 første uka. Men derifra stagnerte det fordi jeg spiste hva jeg ville og spiste til alle døgnets tider i starten og var rett og slett usunn. Begynte å trene 9 uker etter fødsel i det små og trillet masse turer. Dermed rikket ikke vekten seg, fordi jeg spiste feil.

 

Så tok jeg grep og endret kosthold - og for ca 14 uker siden, og har gått ned 7 kg og 9 cm rundt magen på den tiden! Ingen drastisk nedgang, men det går nedover.

Jeg skal til syden i slutten av mai - og har som mål og komme ned til 78 kg innen den tid.

Nå veier jeg 85.

Jeg trener fast 3 - 4 timer iuka, zumba, styrke og step, samt jeg triller daglige turer.

Jeg bor på sunnmøre og har hatt en fin, men kaldt og glatt vinter - jeg kjøpte brodder og kler meg godt - det går så fint så

 

Jeg anbefaler å starte på mor/barn trim så tidlig som mulig, det får start på muskelaturen og gjør kroppen klar til hardere trening etterhvert.

 

Lykke til og gratulerer med gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...