Gå til innhold

Bli Slank I Lag Med Meg :)


Gjest down5

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en jente på 22 år. Er 162 cm høy, og veier nå 63 kg. Jeg SKAL ned til 57 kg til juli.

 

Jeg er kjempesunn, eller kjempeusunn. På gode dager følger jeg GR anbefalinger, på dårlige dager overspiser jeg veldig, og er oppe i 3500 kalorier.

 

Men nå er det nok! Jeg skal spise 1500 kalorier hverdag, en dag i uken er det lov å være oppe i 2000 kalorier.

 

I tillegg skal jeg forbrenne 2000 kalorier i uken, dvs 4-5 gode treningsøkter.

 

Første veiedag er 1 mars ( tør ikke helt å gå på vekten enda), og deretter skal jeg veie meg hver tirsdag.

 

Slå dere på tirsdagsveiing med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med nedgangen og du skal se at du klarer det.

 

Du kan komme inn på "for oss rundt 160 cm..." vi er få der inne og det hadde vært kjekt med enda flere som støtter hverandre og oppmuntrer hverandre.

 

Uansett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for invitasjon hos dere :D dere har holdt på så lenge, har lyst å få med meg noen fra begynnelsen i en ny tråd :)

 

 

Dagen i dag :)

 

spist ca 1400 cal, og trent styrke i 45 min. Er ganske fornøyd med meg selv, siden jeg har vært i familiebesøk.

 

"sparte" litt kalorier til familiebesøket, og besteme meg for å kun spise en pizzabolle, and i did it!

 

Gru-gleder meg til første veiing på tirsdag, er redd jeg veier mer enn jeg tror (63kg), og da kommer jeg til å bli utrolig skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...