Gå til innhold

Betterintime


Gjest Betterintime

Anbefalte innlegg

Gjest Betterintime

Hei!

Først og fremst vil jeg si at jeg personlig synes jenter er finest når de har former og noen ekstra kilo på kroppen. Derfor har jeg ingen mål om å komme ned i size zero. Så hurra for pupper, rumpe og lår!

Grunnen til at jeg ønsker å gå ned mellom 20-30 kg, er at jeg i dag føler at kiloene skaper problemer for meg. Jeg ønsker å se best mulig ut og tar en tur til kjøpesenteret ofte på utkikk etter noe passende til min kropp.Men gleden glir fort over til et mareritt når man har med tyve plagg i butikkens største størrelser inn i prøverommet, for så å måtte henge så og si alt tilbake. Så etter fem timer på kjøpesenter, kommer man ut med noen poser med....ja,tilbehør...og atter tilbehør...Å kjøpe sko er også vanskelig, liker litt høye hæler, men foten blir for tykk slik det ikke kommer utseende til gode. Så kan vel si at jeg har en del gode joggesko! En annen grunn til at jeg ønsker å gå ned å vekt er at jeg ønsker å være aktiv, da det gir mer overskudd og er helsemessig gunstig. Den siste grunnen til at jeg ønsker svært mye å forme kroppen, er at jeg sliter i en del sosiale sammenhenger. Føler meg ikke bra, vil skjule kroppen....gjerne med jakka over mage og lår, eller en pute. Å grue seg til sommeren, er ikke noe jeg ønsker å gjøre resten av livet. Jeg blir nok aldri den som sprader uhemmet i en liten bikini på den lokale stranden, men å kunne ha på som en sommerkjole og vise litt mer hud enn annsiktet er noe jeg må arbeide mot. Jeg tror små skritt er veien til et bedre livskvalitet, og jeg skal nå målene mine ved trening og gunstig kosthold. Jeg skal i allefall gjøre det jeg kan for å nå målene mine, og jeg skal gjøre det med glede!

Ønsker alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med deg. Jeg vil kunne gå inn i et prøverom med klær jeg "faktisk" har lyst på istedetfor "kanskje de passer". Det er mitt hovedønske med å gå ned i vekt( str.), for jeg elsker klær med stilige snitt og farger. Det å kunne se bra ut på stranden er ikke sååå viktig for meg, men hjelper på selvtilliten selvfølgelig. Jeg ønsker deg også lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...