Gå til innhold

All by myself


Gjest alayeah

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 34 år, snart ferdig med mitt Grete Roede aktiv kurs. Det har gått over all forventning egentlig, har tatt av 6,5kg! Fortsatt mye igjen, men det har gått lettere enn jeg hadde trodd på forhånd, til nå iallefall. Fikk dystre spådommer servert på forrige møte; de fleste kommer tilbake og klarer seg ikke på egenhånd ble det sagt. Jeg for min del har rett og slett ikke råd til å ta et kurs til akkurat nå, så da må jeg klare det selv.

 

Derfor signer jeg inn her i håp om at noen kanskje kunne tenke seg å være med å rapportere hver tirsdag, f eks, slik at vi på en måte får det samme gruppepresset som vi har ved å gå på kurs!

 

Og for ordens skyld...

Startvekt:85,7kg

7.kursmøte: 79,2kg

 

Delmål: 75kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest RagnaRock

Høres ut som vi to er ganske lik vektmessig:)

 

Begynnte på 85 kg

Nå på 79,3 kg.

 

Vil gjerne være med å motivere hverandre:))

Ligger også på ca 1600 kcal på en dag.

Jeg har veiedag mandager og veiet meg sist i går:)

 

Får jeg spørre va du spiser ca i løpet av en dag?

Trener du?

 

Jeg har ikke gått på kurs, men utrolig hva man kan finne av informasjon på nettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alayeah

Så hyggelig noen svarte!

 

Jeg trener litt. Har begynt å gå på Zumba en gang i uken, og prøver å få til en trening til i uka. Prøver også å gå en del turer, og prøver å ta bena fatt så ofte som mulig, selv om det ofte frister mer med bilen...

 

Hva jeg spiser... Bare vanlig mat, og prøver å holde meg innenfor de ulike måltidenes kalorigrenser. Men merker det er litt vanskeligere nå som kurset er ferdig og jeg har holdt på en stund. Litt lei av å skrive opp alt, merker jeg...

Har også brukt masse GR oppskrifter, og de anbefaler jeg! Kjempegod mat. Og mye!

 

Skal veie meg i kveld, og er litt spent. Har skeia litt ut i det siste...men sist uke stoppa vekta på 76,8. Så er jo fornøyd, så langt!!

 

Lykke til! Gleder meg til å høre mer fra deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, håper jeg kan slenge meg på her.

 

 

Jeg har veiedager tirsdag og holder nå på med de siste 3 ukene av et GR internett kurs. Har følt meg ganske alene hele veien, og det er vanskelig å holde motivasjonen oppe hele tiden.

 

Startvekt: 22.02. 61,3 kg.

22.03. 58,9 kg.

 

Delmål 55 kg.

 

Jeg har ikke hatt anledning til å trene så masse, da min samboer reiser mye i jobben sin, derfor blir det litt rocking med rockeringen i hverdagene. Jeg har som mål å gå mest mulig når det er anledning til det. ( f. eks de dagene jeg beg. sent skal jeg gå 25 min til barnehagen m ungene... osv.)

 

Jeg tenker hele tiden at dette ikke er en slankekur men en livstils endring, så utskeielser får vente til helgen :-)

Utfordringene for meg er å lage mat som smaker og som tar KORT tid å lage.

I Gr bøkene er det jo 100 ingredienser i hver rett.. hehe..

 

Ser frem til å høre fra dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...