Gå til innhold

- 16 kg til januar 2012


Gjest aramynthe

Anbefalte innlegg

Gjest aramynthe

Mitt første barn fikk jeg januar 2011, og med henne kiloene ;-) La på meg 13 kg under svangerskapet men var overvektig fra før etter tre år på skolebenken. fra min trivselsvekt som er et sted mellom 60 og 65 kg veide jeg to dager før fødselen hele 87 kg. Nå veier jeg 79 så de første kiloene forsvant raskt men har mange igjen.

 

Jeg skal gifte meg våren 2012 og ønsker å komme ned i trivselsvekt før det.

velger å bruke lang tid på vektnedgangen for å redusere sjangsen for tilbakefall og for at kroppen og ikke minst huden skal få tid til å "bli med" på vektnedgangen.

 

Noen fler som vil ta seg god tid og bytte ut dårlige vaner over tid?

 

Mvh aramynthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aramynthe

velger å kun starte med trening da jeg fullammer og å redusere kaloriene mye nå ikke er gunstig, men spise normalt sunt.

Program for ukene frem til vesla er 6 mnd:

 

Mandag: mammazumba!

 

Tirsdag: Babysvømming og liten trilletur

 

Onsdag: Styrketrening hjemme (dvd)

 

Torsdag/fredag: en time trilletur gjerne med litt motbakker ol.

 

Lørdag: Styrketrening hjemme (dvd)

 

Etterhvert som formen kommer kan trilleturene gjøres i raskt tempo og med noe jogging ol. Vognen byttes ut med bæresjal og gangvei med skogen når våren kommer :-)

 

Tror programmet er lett gjennomførbart noe som gjør at jeg ikke blir lei og håpet frem til juli er ca 6 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest aramynthe

Sånn da har jeg holdt på i tre uker med treningen. Vekta har nesten ikke rikket seg, MEN klær er blitt for store! Jippi! Tror jeg må skaffe meg et målebånd så jeg kan følge med på utviklingen :-)

Mammazumba er forresten utrolig morro, inspirerende og høytempo trening tilrettelagt for deg som nettopp har fått barn ( eks. ingen hopp ol.).

 

Jeg fortsetter som før, og håper at nå som snøen endelig har blitt borte at turene med vogn og bikkja på siden blir lengre for hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest aramynthe

Da har jeg gått på med baby kurs i fire uker og det går kjempebra. Det er så merkelig at det lille som skal til er at en "fremmed" dame skal se vekttapet ditt fra uke til uke, motivasjonen det gir til å yte litt ekstra er stor :-)

 

Vekt tapet på de fire ukene har vært 2,9 kg, og cm har vært hele 14,5!! Herlig :-)

 

Men nå går det nok litt saktere fremover da jeg har trappet ned ammingen og gjør det kun til kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...