Gå til innhold

Bli med!


Gjest Malin20

Anbefalte innlegg

Gjest Malin20

Hei,

 

Jeg er 22 år gammel og har gått på 2 GR-Kurs tidligere. Jeg har egentlig bare gode erfaringer fra disse, men det er tiden etter kursene som jeg har hatt problemer med. GR-kursene blir jo bare dyrere og dyrere, så nå vil jeg iallefall prøve å gå ned noen kilo før jeg starter. (om jeg starter i det hele tatt da)

Mitt mål er å gå ned minst 15 kg.

 

Jeg har tidligere fått med meg noen andre på å lage en privat Facebook - gruppe sånn at vi kunne dele mål, tanker, erfaringer og vektreduksjon på en annen måte enn her inne. Av forskjellige grunner mistet jeg motivasjonen og gruppen ble lagt ned.

 

Nå er jeg virkelig klar for å ta tak i problemet igjen og håper at det er flere der ute som er med :) Tanken er å igjen lage en privat FB-gruppe med maks 5 medlemmer sånn at vi lett kan bli kjent med hverandre og slik at det blir lett å støtte og følge hverandre opp.

 

Er det noen andre som kunne tenke seg dette ?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dina24

Jeg er helt ny her. Er 24 år. Har akkurat startet og er deprimert over at jeg har latt meg bli så tung som 74 kg.. Er på 72.4 kg nå og skal ned til 55 kg.. Jeg er kun 156 cm, så må ned 17.4 kg med nåværende vekt..

Skal gå på shake i 2-3 uker, så endres kostholdet radikalt! Er klar for det, trives ikke å være så tung.. Har hatt anoreksia da jeg var tenåring, spiste ikke noe, og det ødela min forbrenning da jeg ble bedre... For 3 år siden veide jeg 60 kg, synes jeg var tjukk da også.. Så fikk jeg kjæreste som er min forlovede nå.. Og kiloene har sneket seg på.. Mindre aktivitet, mere mat... Og her er jeg nå... NED MINST 10 kg til sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin20

Hei,

 

Huff så trist å lese om det du har gått igjennom.. Men kjempe flott at du kom deg ut av det selvfølgelig! Dette skal vi klare! :)

 

Jeg har i dette øyeblikk opprettet gruppen på FB, så om du vil være med så kan du sende meg fullt navn på 'private meldinger' her inne, så legger jeg deg til. (Det går desverre ikke ann å legge til mennesker du ikke er venner med på FB i gruppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin20

Hei,

 

Det blir litt tidlig å svare på enda, men jeg regner med at gruppen vil nok bare foregå på FB.

 

Men selvfølgelig kan vi jo motivere hverandre her inne også! :)

(men det vil da sikkert gå utenom gruppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91

Jeg har gjerne lyst å være med på dette.. Alltid koselig å komme i kontakt med folk i samme situasjon som seg selv!

Jeg er en jente på 19 år fra Bergen, 150 cm høy.. Holder på med GR kurs nå, var på 5 veiing (4 veiing i mine øyne, ettersom 1 veiing egentlig er start vekt)..

 

Jeg startet på 68,6 og har nå gått ned 2,2 kg i løpe av kurs perioden, har også meldt meg på videre på neste kurs!

 

Jeg er til å finne på FB, Linn-Helén H Andreasson (Bare hyggelig om dere skriver, eller legger meg til som venn)

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinjekjerna
Hei

Jeg er en jente på snart 25 som ble medlem i dag! Jeg er ikke på facebook' date=' så jeg kan bare være med her på forumet - om dere har tenkt til å gjøre det også da.

 

Jeg er 1.64 høy, veier i dag 67,9 kg. Har kommet meg ned fra 73.. Jeg er alt for glad i sjokolade, og helt spesielt den nye melkesjokoladen med kvikklunsj. Tidligere kjøpte jeg ikke godteri, for jeg er student, og tar meg ikke råd til det, men så fikk jeg for snart 3 år siden en kjæreste som spiser VELDIG mye godteri. Svak som jeg er, klarer jeg ikke holde meg unna når det er tilgjengelig, og i hvert fall ikke når det er tilgjengelig hjemme hos meg. Har spist meg opp en del kg på godteri ja.. I tillegg har jeg fått strammere timeplan og har ikke fått trent - i motsetning til tidligere hvor jeg trente 2-3 timer, 5 dager i uka.

 

[/quote']

 

Hei Frukt86 :) Jeg er heller ikke på facebook, men vil gjerne være med og ha noen å motivere meg med, så kanskje vi kan motivere hverandre på denne tråden eller en annen? :) Jeg er en jente på 18 år, og veier i dag 79 kg, noe som er altfor tungt for meg. Jeg er 1.63 m høy, og trivselsvekten min er i førsten 63 kg, men vil ned i 59 kg til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91

Så koselig at dere vil være med, selvom dere ikke har FB..

 

Jeg er veldig nøye på kcal inntaket mitt i hverdagene, men i helgene har jeg lov å spise litt god, men det er en liten grense på hvor mye.. prøver å spise gulrot med dip istede for chips og dip liksom.. Det er ikke alltid like lett, og når man er på besøk å sånn er det utrolig vanskelig..

men spiser max 1300 kcal pr dag og minimum 1100!! Ligger altså på meny 1,,

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catrine22

Jeg er også helt ny her. Vet ikke engang om jeg klarer å gjøre dette innlegget riktig, men håper virkelig på respons. Høres midt i blinken for meg med en gruppe med noen mennesker på FB. Kanskje dette hadde vært riktig motivasjon for meg. Jeg tror og håper hvertfall det nå.

Jeg er ei jente på 22 år og kan tenke meg å gå ned mellom 25 og 30 kilo.

Er gruppen allerede startet? :) jeg føler meg klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin20

Da er vi 7 medlemmer i gruppen.. :-) Dvs at vi er nok medlemmer, lykke til alle sammen :) Det virker som at det er nok av mennesker her inne som har lyst til å være med, så da går det jo ann for noen å lage en gruppe til? :) Lykke til!

 

- Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...