Gå til innhold

3 mnd i dag:-)


Gjest Bille84

Anbefalte innlegg

I dag er det 3 mnd siden jeg starta å slanke meg. Startvekta mi var 90,5. Nå er den 72 kg så har foreløpig gått ned 18,5kg:-) Nå har jeg 14 kg igjen for målet mitt er 58kg. Er så glad for at vekta går litt nedover hver eneste uke:-) Jippi!

Humøret blir på topp når man ser at man kommer til å nå målet sitt. Er det flere der ute som føler det samme som meg og møter våren og sommeren med et smil:-)? Hilsen Bille84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trompetutta

Jeg er kjempeimponert over hva du har fått til!

 

Jeg er nettopp ferdig med kurs nr 1 her nå og har "bare" gått ned 4 kg. Gikk ned 10 kg på egenhånd, før jeg begynte på kurs, men synes det er litt skuffende og bare ha gått ned 4 kg på kurset. Har vært mye syk og ikke fått trent så mye i løpet av dette kurset så satser på at det har noe med det å gjøre. Spiser sunt, og får skryt av kurslederen for kosthold.

 

Likevel fornøyd med å ha "mistet" 13 kg siden august da :) Det går da nedover..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi!! Gratulerer så mye!

Har selv holdt på i 2mnder med kun en nedgang på 3' date='3 :)

 

Har du noen tips?[/quote']

 

 

Man-fredag spiser jeg bare sunt. Frokosten består som regel av havrefras eller weetabix. Til middag spiser jeg som en tallerken med suppe(tomatsuppe, spinatsuppe, gr.suppe etc.) På kvelden spiser jeg frukt. Selv er jeg veldig glad i epler. Hemmeligheten min ellers er at jeg spiser hva jeg vil lørdag og søndager. Slik holder jeg meg motivert og holder forbrenningen i gang. Trening har det vært dårlig medfor meg om dagen så det har ikke hatt noe med vektreduksjonen å gjøre selv om jeg så klart skal bli flinkere med det. Jeg er vegetarianer så har ingen ikkevegetariske matforslag. Selv om du "bare" har gått ned 3,3kg så håper jeg du ikke mister motet for all vektreduksjon samme hvor lite er i alle fall i positiv retning. Du kommer nok til å komme i mål til slutt skal du se:-) Lykke til, Hilsen Bille84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeimponert over hva du har fått til!

 

Jeg er nettopp ferdig med kurs nr 1 her nå og har "bare" gått ned 4 kg. Gikk ned 10 kg på egenhånd' date=' før jeg begynte på kurs, men synes det er litt skuffende og bare ha gått ned 4 kg på kurset. Har vært mye syk og ikke fått trent så mye i løpet av dette kurset så satser på at det har noe med det å gjøre. Spiser sunt, og får skryt av kurslederen for kosthold.

 

Likevel fornøyd med å ha "mistet" 13 kg siden august da :) Det går da nedover..![/quote']

 

Hei:-) Du har jo vært kjempe flink:-) Stå på videre! At du har vært syk kan du jo ikke noe for. I tilegg har du jo stått på utenom kurset også. Lykke til videre. La oss møte sommeren med et smil:-)

Hilsen Bille84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...