Gå til innhold

10 uker, 10 kilo


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

hei damer!

 

Jeg har kommet hjem i fra Paris, og har hatt en hektisk uke med masse besøk.

 

Veide meg i stad, og nå har jeg jaggu klart målet!

 

Nå har jeg klart å ta av 10,5 kg på 9 uker. Da er jeg bare et par kg unna mitt egentlige mål, og er sikker på at jeg skal klare det, for nå har jeg knekt koden som passer for meg.

 

nå gjelder det å ivareta de gode rutinene jeg har lagt til meg, og finne en gylden middelvei når det kommer til sjokolade og søte saker.. Jeg har ikke det samme suget lengre nå. Der føles godt.

 

Damer, jeg ønsker dere massevis av lykke til, og sender dere motivasjon og gode tanker. Dere kommer imål om dere virkelig, virkelig ønsker det nok! Da skjer det noe mer skal dere se! :)

 

Jeg kommer ikke til å være her inne så mye fremover, da jeg har det så travelt med totalrenoveringen av boligen vår, ungene og alt som følger med....

 

Men, jeg titter nok innom for å følge dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Wow, Phoebe, det er jo fantastisk!!! Grattis til deg!! Og takk for motivasjonen! Joda, det går an, tydeligvis... :)

 

For min del har det endelig begynt å gå rette veien igjen, hurra! 79,6 idag, ned 1,2 kg fra forrige uke. Håper jeg nå kan klare å holde meg under 80 tallet for godt! Lei av og sprette opp og ned! Neste delmål 77 kg. Må nok komme igang igjen med trening, vært altfor sløv de siste 3-4 ukene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

GRATULERER PHOEBE!!!!!

 

jeg er stum av beundring, er virkelig stolt av deg!

Kan du dele noen tips??

 

Nesten så jeg gråter en skvett når jeg tenker på hvor patetisk jeg er i dette slanke-greiene. Jeg går ned en uke, og opp en annen.

 

Satte meg delmål på ned 1,3 kilo på 3 uker (92 kg til neste mandag). Startet bra forrige uke, med 800 gram ned, og ting så flott ut. Så gikk jeg jaggu opp igejn de grammene denne uka. Dvs at jeg må ned 1,3 for å nå målet mitt til neste mandag!!!

Det skal jeg jammen greie. Her blir det smalahans med maten (kcal-messig, kan jo fråtse i sunne alternativer ). Så satser jeg på trening hver dag! Er jeg nazi denne uka, kan jeg greie det. Utfordringen er helgetur neste helg, men da MÅ jeg bare holde meg i skinnet. Det er det som må til for å nå målene fremover.

 

neste mål er 90 kg til advent, deretter 88 kg til jul. SKAL GÅ!!!! men da kan man ikke drive opp og ned samme kiloene. det hjelper lite å være flink en uke, og drite i det neste uke (dvs jeg var flink til fredag, men det ble en kcalrik helg...:)

 

Lykke til med uka, jeg gråter over mine tragiske resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp, nueva vida! Vi skal klare det!

 

Gikk på en smell i helga jeg også. Altfor mye snop. Pluss Halloween. Plutselig var viljestyrken som blåst for vinden.... Tra-la-la.

 

Men vi får bare løpe etter den! God trim det óg! ;-)

 

Vi vet jo hvordan vi skal gjøre det og hva som skal til. Det er bare å gjøre det, igjen. Og holde på det. Hold, hold og ikke mist fokus! For tenk så fine vi skal bli til slutt, uten alle disse ekstra kiloene! :-) Gleder meg såååå til å passe inn i favorittkjolene mine igjen. Jeg vil og jeg skal!

 

Prøv igjen du også!

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Jada, må bare gå på med friskt mot, igjen og igjen og igjen......

 

Har hatt 2 fine dager, men skal bort til en venninne i kveld...gjett hva det byr på :-P

 

Som Stella Mwangi synger i GP-sangen: "små seiere fører til store seiere!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei damer.

 

Jeg er sjeldent her inne, men titter innom for å se hvrodan det går med dere innimellom.

 

Jeg har nådd min trivselsvekt nå, Ca i hvertfall.

 

Det beste jeg har fått utav dette er nok at energinivået har økt, og at jeg føler meg lettere på for.

 

Jeg spiste relativt sunt og bra tidligere også, men spiste rett og slett alt for mye, og drakk aaaalt for lite vann. Der ligger den største forskjellen for min del.

 

Jeg har blitt flink til å spise riktig mengde ( spiser mye en gang i blandt, som f.eks fredagsmiddag, men da henter jeg det inn ila helgen..)

 

Jeg prøver å spise 5-6 måltider pr dag, og drikker 2-3 l vann. Nå teller jeg ikke kalorier, for jeg vet hva jeg kan spise. Jeg fungerer best om jeg klarer å holde meg helt unna sukker, men unner meg lørdagsgodt i en eller annen form. Det må jeg få:D

 

i bunn og grunn er det selvdisiplin som fører til resultater. Både når det gjelder hva man spiser, og hvor mye man spiser. Det samme gjelder jo selvfølgelig trening. Jeg tener ikke ofte pga livssituasjonen, men prøver på 2-4 g pr uke. Da kan det kun dreie seg om to økter styrketrening og en lang gåtur også... Alt er bedre enn ingenting :)

 

Det er tankene som styrer, man må finne erstatninger og i tenkeboksen flere ganger daglig for å holde disiplinen og motivasjonen, ikke minst. Jeg tar ofte for- og i mot runder med meg selv når det gjeder mat. Trenger jeg egentlig den der, om jeg spiser den sjokoladen må jeg tene så så mye osv...

 

Jeg synes lørdagsgodt ordning er supert. Da kan man kose seg med sjokoladen eller hva man ønsker, med god samvittighet, om man er flink resten av uka.

 

Kom igjen damer! Dere kommer i mål! Det sitter i hodet;)

 

Heia heia! ( beklager skriveleifer. Ekkelt å skrive raskt på i pad.. )

 

Jeg titter innom om en stund igjen for å se hvordan det går med dere.

 

Husk, 10 kg på 10 uker er ikke realstisk for mange. Ikke bli for opphengt i datoer og kg. Mål med målbånd, da ser dere fremskritt på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Vet ikke hva jeg skal si, annet en: GRATULERER og SÅ MOTIVERENDE!!!!

 

11 kilo på 10 uker er nydelig. Utrolig godt jobba!

 

Det du skriver er sant; det sitter i hodet. Jeg måtte ta en runde med meg selv i helga. va på shopping, og fant ut at de klærne jeg liker ikke passer kroppen min, og de som passer kroppen min liker ikke jeg. Jeg vil ikke ha det sånn. Og jeg hvordan jeg skal greie å gå ned, men det sitter i hode. Man må gå runder med seg selv, hvar deg, mange ganger om dagen. Jeg har hatt en flott uke, både med mat og trening. Jeg kjenner at noe i meg er tent!! JEG VIL!!!

 

Jeg er ikke så mye på denne tråden lenger jeg heller, den har liksom dødd litt ut! Men jeg følger en annen tråd.

 

Lykke til med ny vekt :D

Gleder meg til jeg kan flagge med samme god eresultat som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...