Gå til innhold

30 days shred, Oppstart idag


Gjest Crystella

Anbefalte innlegg

Gjest Crystella

Hei,

 

Da begynner jeg paa 30 days shred idag.

Kommer til aa oppdatere hver dag, og er spent.

 

Er en jente paa 26 aar, er 168 cm, (usikker paa vekt, tipper 62 kg). Skal ned til 54/55. Ligget her hele livet til desember. Kroppen skal strammes opp og jeg skal ned i antall cm rundt armer, midje, laar, ansikt .

 

Her er maalene mine:

Laar paa det kjukkeste: 53 cm

Laar paa det tynneste: 37 cm

Legg paa det kjukkeste 32 cm

Legg paa det tynneste: 17 cm

 

Midje paa det kjukkeste: 85 cm (fy grisen...magen har blitt saa stor og oppblaast..)

Rett under bryset: 68 cm

 

Overarm paa det kjukkeste: 25 cm

 

Skriv gjerne maal dere ogsaa saa kan vi oppdatere paa maal naar fase 1, 2 osv er over.

 

 

Jeg skal slutte aa spise snop og drikke brus, gaa over fra juice til funlight, prove aa ligge litt under paa kalorier enn det jeg vanligvis pleier.

 

En ting jeg sliter med er disse nutrilettbarene...spiser nesten en om dagen hver dag fordi ejg synes det er godt..spiser det altsaa som godteri..og jeg taaler ikke sjokolade pga huden..faar kviser og urenhud med en gang Saa maa prove aa slutte med dette..ha to stk igjen jeg skal spise mandag og tirsdag, saa skal jeg prove aa laa vaer aa kjope en slik en.

 

Naa skal jeg i gang med videoen..gruer meg..hort det er tungt.

Oppdaterer senere ikveld paa hva jeg har spist og hvordan dagen har gaatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crystella

Det var veldig tofft..lenge siden jeg har trent ordentlig. KLart eikke aa fullfore hundreprosent..dvs ytet ikke maks. Skal prove igjen imorgen.

 

Ble hvertfall god og varm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crystella

Dag 2.

Merker je er litt stol etter igaar, men gjennomforte saann 80% idag..

Har spist litt mer idag, igaar klarte jeg bare 900 kalorier, idag har jeg ligget paa 1500, og desverre ikke gatt gaa turen heller. Saa tenkte jeg skulle ut aa jogge i 10 min for jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...