Gå til innhold

28 kg skal bort!


Gjest Heget

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt på mitt andre kurs. Det første gikk ikke så bra, mistet motivasjonen da det gikk sakte og så skeia det helt ut. Men på igjen med friskt mot nå. Og tenkte kanskje det var lurt å lage et innlegg i forumet her, så man kan bli motivert av hverandre når ting kanskje ikke går helt 100 prosent, fordi det vil jo være dager det går sakte og dårlig og man bare vil gi opp.

 

Jeg er bare 21 år - så er relativt ung, men har vært overvektig så lenge jeg kan huske. Jeg gikk på Easylife i fjor, som går på å gå i ketose ved hjelp av shaker, men jeg kom meg aldri over til mat igjen, fordi jeg fikk så dårlig samvittighet. Så det ble shaker i nesten et år - jeg spiste selvfølgelig mat - men når jeg følte jeg gikk opp, heiv jeg meg rett tilbake på shaker, så det ble veldig jojo slanking.

 

Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve en "diett" eller livsstil som det heter, der jeg spiser, så jeg ikke hele tiden vil føle at jeg mangler noe i hverdagen.

 

Trening har jeg fått ganske godt inn i hverdagen - nå som jeg ikke lengre har tilgang til treningssenter(flyttet tilbake til mamma som bor på landet, da det ble slutt mellom kjæresten og meg) så har jeg begynt å spille fotball igjen og jeg bare elsker det!

 

Hvordan går det med dere andre? Har dere noen tips å gi en nybegynner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Hei, du kan gjerne bli med i tråden våres, "Nå er jeg lei!!!" :)

 

Jeg begynte selv i februar 2011, blir 22år i år og veier nå 87,6kg, begynte på 92kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest tirilill

Hei, jeg begynte i januar på kurs. gikk ned 5 kg, men så kom påsken og jeg fråtset. Men nå har jeg begynt å trene og skal klare dette på egen hånd, så hadde vært fint med motivasjon gjennom andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys
Hei' date=' jeg begynte i januar på kurs. gikk ned 5 kg, men så kom påsken og jeg fråtset. Men nå har jeg begynt å trene og skal klare dette på egen hånd, så hadde vært fint med motivasjon gjennom andre i samme situasjon:)[/quote']

 

 

Du er også velkommen til å bli med i tråden våres! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...