Gå til innhold

58 år - 5 kilo ned på et år? Noen gamle her?


Anbefalte innlegg

Tja, her er jeg igjen, to år etter grunnkurs, 6 kilo tyngre på to år, var nede i 70 da, hadde tenkt meg 65, men det ble det ikke noe av, men sluttet å røyke, trodde jeg skulle la være å gå opp, men neida.

 

Håper å slippe flere kurs, teorien kan jeg jo, eller kan sjekke kursbok og web, ingen fare med det. :-) Trent en time tre ganger i uka en stund nå, men så lenge jeg koser meg for mye i matveien, går jeg selvsagt ikke ned.

 

Prøvde kalkulatoren igjen, og det jeg har spist i dag, som er minimum for å føle seg vel, synes jeg, det var rundt 1600 kal, går an å leve med.

 

Mitt enkle motto er å holde matinntaket på 1600 og fortsette trim tre ganger i uka, så går jeg vel litt ned på lang sikt.

 

Såpass gammel at jeg ikke tenker så mye på utseende som de i tjueåra, men vil ikke bli feit, ei heller få hjerteproblemer pga. magefett.

 

Magefett er verst å gjøre noe med. Hva er beste triks for å kverke det? Er så mange meninger, noen sier karbofritt, andre sier sit ups, andre sier at ikke noe av det hjelper, trene allsidig er best, noen sier at lett belastning og lang tid er best, andre at tungt og kort er best ... Sukk. Noen innspill, noen som har fått det til, har erfaring med å ha kverket magefett?

 

Garanterer ikke at jeg er ofte her inne, bare prøver, er her mest for å bruke kalkulatoren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...