Gå til innhold

Trimform/Bayline


Gjest oppogner

Anbefalte innlegg

Gjest oppogner

Noen som har prøvd Bayline eller Trimform? Jeg hadde min første time på onsdag og andre time i dag. Har målt mage, lår og hofter før jeg startet. Målte meg i dag men har ikke gått ned noe. Spiser nå ca 1200 til 1500 kcal og trimmer hver dag. Hvis jeg greier å følge dette frem til sommeren som er planen min kommer jeg uansett til å minke masse på disse målene. Da blir det jo vanskelig å vite om det er lite kcal eller magestimulatoren som har gjort slik at jeg har gått inn i cm.

Hva tror dere? Kan jeg forvente å gå inn mer rundt magen med å ta disse timene i tillegg til kosthold og trening?

Taknemlig for å høre fra alle dere der ute som har prøvd dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du:)

Bare pass deg så du ikke kommer under 1300kcal, for da begynner kroppen å spare og du oppnår ikke det du ønsker.

 

Det KAN hende du ikke vil oppleve at vekta går så kraftig ned som du ønsker, men det vil være fordi muskler veier mer enn fett, men tar mye mindre plass - og det er jo det aller viktigste:D

Stå på!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karimor2

Bayline er bortkastede penger etter mitt syn. Jeg har prøvd det i en periode jeg spiste svært sunt og trente 3 g/uka, men ikke gikk ned i vekt eller synes jeg ble ble strammere i kroppen Jeg gikk ikke inn en cm noe sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Jeg er bare 158 cm høy så derfor trenger jeg å ligge på 1200 til 1500 kcal. Vet det høres lite ut men har prøvd å ligge på 1600 tidligere og da går jeg bare ned ca 200 gram i uka. Har kun 5 uker igjen til jeg reiser på ferie og da vil jeg gå ned maximalt frem til det.

Er skikkelig lemster i magen i dag så det virker som om det trener magemusklene på riktig måte.

Flere som har erfaringer med magestimulator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Da har jeg tatt 3 timer. I dag ble jeg ikke så sliten. Følte ikke at det tok så mye i dag. Dette kan også komme av at magemusklene begynner å bli bedre trent. Ingen resultater på målene enda. Men hun sa at en måtte ta flere timer for å merke noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Har nå tatt 4 timer og det virker som om magen begynner å bli litt strammere. Har gått inn noen cm men vet jo ikke om det skyldes vektnedgangen eller muskelstimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest oppogner

Har nå tatt 12 timer og gått ned 10 cm rundt magen. Har gått ned 5 kilo mens jeg har holt på så det er vanskelig å vite hva som skyldes magestimulator og hva som er vanlig ved vektnedgang. Kan se at jeg har fått meg muskler i magen så jeg er jo fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...