Gå til innhold

8 uker til sommerferie:)


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Da er det 8 uker til sommerferie:) Gleder meg masse til ogvære sammen med mine kjære:) Men før den tid har jeg et lite prosjekt og det er og kommme seg under 80 kg! Har nå gått opp og ned i ukesvis, men har mistet litt motivasjonen men nå håper jeg på at dette skal jeg klare :) sKAL KLARE DETTE!! Må på vekten men det blir på mandag, veit at mandag ikke er en gunstig dag og starte og veie seg, men får prøve det og så mandag den 23 blir den første veiedagen! Så før den tid blir det sunn mat og telling av kcal :)Må prøve og finne litt viljestyrke !

 

 

mand 23/5:

mand 30/5:

mand 6/6:

mand 13/6:

mand 20/6:

Man 27/6:

Mand 4/7:

Mand 11/7:

Mand 18/7: MÅL UNDER 80!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi skal ha ferie noe lunde samtidig :) så jeg har sutte meg ett mål på 3 kilo ned til 18 juli.. håper det er greit jeg joiner?? har også en egen tråd som heter "sommer 2011, here i come". Litt om meg selv: begynte 14 juni i fjor på hele 81 kg, oe som er litt for mine 162 cm :) den siste tiden har det gått meget sakte :/ jeg har igjen ca 8 kg.. og håper de er borte før jul.. har innsett at dette vil ta litt tid, men samtidig hvis jeg klarer å kvitte meg med 23kg på 1.5 år så må jeg det være bra.. :) Masse lykke til med din vekt nedgang.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi skal ha ferie noe lunde samtidig så jeg har sutte meg ett mål på 3 kilo ned til 18 juli.. håper det er greit jeg joiner?? har også en egen tråd som heter "sommer 2011' date=' here i come". Litt om meg selv: begynte 14 juni i fjor på hele 81 kg, oe som er litt for mine 162 cm :) den siste tiden har det gått meget sakte :/ jeg har igjen ca 8 kg.. og håper de er borte før jul.. har innsett at dette vil ta litt tid, men samtidig hvis jeg klarer å kvitte meg med 23kg på 1.5 år så må jeg det være bra.. :) Masse lykke til med din vekt nedgang.[/quote']

 

Velkommen :D 23 kg på 1,5 år er jo supert!! Målet mitt er under 80 litt usikker på hvor mange kg det blir, det får vi vite på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på joggetur til morgen og litt styrketrening etter på så har jeg trimmet 385 kcal i dag, maten har vært ok Har ikke telt helt var på kafe og spiste salat med litt ost og skinke men ikke noe sjokolade eller kake, så jeg må si meg fornøyd :) nå er det bare kvelden igjen, den synest jeg er vanskeligst og spesielt når jeg har en kake i ovnen som nesten roper på meg!! Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaken i ovnen forsvant uten at jeg smakte å den i det hele tatt:) Så stolt av meg selv! Jeg gikk meg en times tur, rolig siden jeg hadde trenet endel før på dagen. Veit ikke kor mange kcal de ble, men i dag skal jeg prøve og telle igjen, ltt vanskelig nåe en har vært ute av telling en stund :D Ingen store planer for dagen, skal rydde hus og så skal jeg kanskje gå en tur i ettermiddag, har arbeidshelg så da blir det vel full rulle hele helgen, så det er deilig med en rolig dag i dag :) Ønsker alle en riktig god helg og at den blir sunn og trimfull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen trening i går, samtidig som jeg spiste meg noe små godt biter i går, ikke rart at jeg ikke går ned i vekt!! Har noe og jobbe med i desse ukene merker jeg, bare det og få vilja til og være der ser jeg, ny dag og nye muligheter! God helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru!!!!!!

 

mand 23/5: 86,2

mand 30/5:

mand 6/6:

mand 13/6:

mand 20/6:

Man 27/6:

Mand 4/7:

Mand 11/7:

Mand 18/7: MÅL UNDER 80!!!!

 

 

Må si at jeg fikk litt sjokk i dag, så dvs at jeg må ned 6,3 kg på 8 uker. Målet for neste uke er under 85!! Så da er det bare og stå på!! Ha en flott uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tro det eller ei jeg glemte og veie meg, det kan vel bare si hvor lite fokus det har vært denne uken på riktig mat og trim, nå er det bare full skjerpings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg veit ikke hva som er gale men nå må jeg bare skjerpe meg i dag var vekten 87,2 dvs 1 kg opp!! Må bare skjerpe meg! merker at det er blitt vanskligere og slanke seg når alderen øker også! i dag er det full skjerping 7 uker til sommerferie!! Dette kan gå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...