Gå til innhold

Ned 33 kg - noen som blir med?


Anbefalte innlegg

I dag har jeg IKKE vært flink. Har spist noen lunde sunt da. Har laget kalkun i dag, men fløtesausen er ikke så sunn og det ble nok ikke bare 1 porsjon :D Ligger vel på 2000 kcal i dag i stedet for 1600. I morgen er det veiedag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Velkommen skal du være :D

 

Jeg fikk nok ikke veid meg i dag for vi har vært i middagsbesøk. Fikk mange komplimenter om at jeg har slanket meg og at det var veldig tydelig. Hehe, *rødme* :) Så jeg må nok ha gått ned litt. Og da middagen kom måtte jeg fortelle dem at jeg ikke kunne spise ris og andre godsaker de hadde fremme (chips, kake, godteri, brus o.l), men jeg tok gjerne litt kyllingfilet og grønnsaker :D Så min middag i dag ble kyllingfilet med grønnsaker.

 

På mandag skal jeg på 6-ukers kontroll hos legen (etter fødsel), så da skal jeg veie meg. Satser på minimum 1 kg nedgang! Synd at de ikke har digital vekt der heller, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig å høre fra andre at man har gått ned, en deilig følelse :-)

Eg føler at ting blir lettere når eg forteller folk rundt meg om at eg ikkje kan spise forskjellige ting, blir mindre press føler eg.

Fikk lyst å prøve sukrin for eg må ha sukker på havregrøten min om morran :-P

 

 

Lykke til hos legen HSKK!

 

blir veeing me mej og i morgen.. 93,4 forrige uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ser jeg at det nok var mye vann ja. :-)

 

Startvekt: 96,1

Forrige uke: 93.0

Dagens vekt: 95.8

+/-: +2,8 kg

Gått ned tilsammen: 0,3 kg

Midjemål: 109

 

 

jaja. -0,3 kg i det hele tatt er jo ikke akkurat bra. men det står nok til insatse er jeg redd.

Må skjerpe meg for jeg har ikke lyst til å være sånn her lenger. Og egentli er jeg jo veldig motivert. har nest siste eksamen i kveld og når den er ferdig skal jeg sette meg ned å lage en veldig nøyaktig (på grammet) ukeplan. så får vi se om det har resultater.

 

Noen som har noen tips til frokost lunsj rundt 200 kcal?

 

Og hvordan har det gått med dere? ( vi har kanskje ikke de samme veiedagene?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekten. På 9 dager har jeg gått ned 1,5 kg. Veldig fornøyd med det.

 

Startvekten var 103,5(forrige uke) og vekten nå er 102, så til sammen har jeg gått ned 1,5 kg. Måledag er onsdag og neste veiedag er onsdag neste uke :D

 

Ttimpoengene mine lå på litt over 8 forrige uke. Målet for denne uken er å ligge på over 9 på trimpoeng.

 

Forslag til frokost:

2 husman knekkebrød med cottage cheese (1,5 ss/30 g på hvert knekkebrød, tilsammen 3 ss/60 g med cottage cheese) og 1 eple/pære/den frukten du liker og kanel på topp, mmmm...det er knallgodt og sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på eksamen Miane!

Holder selv på me hjemmeeksamen men tok meg tid til å dra på trening i går og blir nok en tur i dag me :-)

i går viste vekta null forskjell mens i dag va det 400 g minus.

Den som venter får se, er litt snurt sia eg trente 4 ganger forrige uke!

 

Skulle kose meg med kanelgifler i går og holdt på å dette av stolen da ej la dei inn her, steike for et kaloriinnhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang, Nessie, selv om kanskje tallet ikke var så høyt som du håpet på :D Det er nok mye kcal i kanelgifler, ja, men herlighet så godt det er. Hehe..

 

Min plan var å gå tur på 1 time og 15 min hver dag utenom de dagene jeg trener, men den planen må jeg legge fra meg. Snøen har virkelig kommet her for fullt og jeg brukte 1,5 time på en tur som normalt tar 40 min. Barnevognen ble veldig tung og av og til stoppet den helt opp. Det gikk altså ikke an å kjøre den i denne snøen. Så jeg går tur på 40 min hver dag og ikke 1 time og 15 min som var planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nessie: ja eksamen gikk kjempebra! så da slipper jeg ihvertfall å trøstespise noe hehe.

Lykke til med eksamen selv. og all nedgang er god nedgang tenker jeg. "bare" 300 g i uken er jo 1,2 kg i mnd og 14,4 kg på ett år.

 

HSKK: det var jo kjempenedgang. skikkelig bra.

 

Må si at det er litt morsomt å være med i denne gruppen, for ofte så tenker jeg at jeg har lyst til å skrive her nestegang at jeg har gått ned en kg, og da står jeg over den kaffelatten f.eks.

dårlig forklart men dere skjønner vel.

 

Nå sitter jeg forresten å nyter (nesten ihvertfall) en kaffe med sukrin. Smakte helt jævlig på starten, var ikke søtt i det hele tatt nesten litt vond smak, men når jeg fikk tatt oppi mer smaker det helt greit. Tror faktisk jeg kan brue den istedet for sukker. Men dyr er den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Så bra med aktivitet her, og flinke folk som går ned. Jeg har gått opp 100 gr denne uka. Forsåvidt greit etter julebord på fredag, og innbydelse til "heavy" lunsj med kaker og kaffe etterpå på søndag. Spiste litt, men klarte å begrense meg.

Har gått inn 2 cm til over hofta og det er bra.

 

Startvekt: 98,7

Forrige uke: 96,7

Dagens vekt: 96,8

+/-: +0,1 kg

Gått ned tilsammen: 1,9 kg

Midjemål: 105 (-4 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg målt meg også. Ikke den optimale veietiden med tanke på at jeg har trent godt i dag og i tillegg akkurat spist middag, hehe, men men.

 

Midje: 93 cm (-4 cm)

Overarm: 32 cm (-1 cm)

Bryst: 111 cm (-3 cm)

Ende: 125 (-2 cm)

Lår: 62,5 cm (-5,5 cm)

Hals: 36 cm (-0,5 cm)

 

Totalt: -16 cm

 

Er STORFORNØYD! Går lange og gode turer hver dag i en LANG, LANG oppoverbakke som tar rundt 20 min å gå opp. I tillegg skubber jeg vognen oppover som veier 17 kg og småen oppi vognen som veier 6 kg. Det blir en del det. All gåingen gir virkelig resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ha greid deg bra da denne uka Ingel :-)

 

Nå klokken 07.00 i dag leverte eg eksamen, har nesten ikke fått trent og spiste en 100 g plate sjokolade og ca 100 g seigemenn. men føle mej fornøyd for det kunne blitt så mye mer, i hvert fall slik eg tenkte før..

Vekta helde sej stabil på 93 og det gleder meg, nå kan eg fokusere på trening og mat frem til eg begynner å jobbe igjen den 18 desember.

 

HSKK- mange flotte tall med deg! men har du gått opp rundt låret?

Gler meg til å få noe som heter midje selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opsann, nei, hehe, jeg har gått inn 5,5 cm. Glemte bare minuset. Jeg er ganske heldig for jeg har ganske smal midje. Det er vel på rumpen, brystene og lårene flesket sitter. Har fått høre flere ganger at jeg ser slankere ut enn vekten min sier, men jeg fokuserer på vekten i første omgang! :D

 

Huff, jeg får i meg ALTFOR lite kalorier. Jeg har en snart 7 ukers gammel baby å ta meg av, så jeg glemmer rett og slett å spise. Baby er mye våken, så når småen slapper av, så tar jeg meg en liten tur på nettet. Glemmer rett og slett å spise, men skal bli flinkere til det. Bør jo få i meg 1600 kcal hver dag, men nå går det i bølger. En dag 600 kcal og en dag 1100 kcal. Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mat må man ha!

 

har eplefasong med en firkantet mage, vil ikke ha det lenger..

 

må slutte med snikveiing her, viste 1,5 ned ( er det laveste eg har veid!!) sia tirsdag, det er rart men får se hvordan det ser ut på mandag.

Lurte litt på om det kan ha sammenheng me at ej ikke he trent sia mandag, men skal trene i dag så får se om en kan bli noe klokere etterhvert

 

Dere må ha en god helg med magre utskeielser jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har jeg tillatt meg å spise to dadler på fredagen og to dadler på lørdagen. MÅ ikke ha dette, men min mor hadde vært så grei å kjøpe det til meg som en overraskelse fordi jeg er syk, så jeg får vel kose meg litt med dadler :) 4 dadler på en helg er ikke det verste av Nei-mat man kan spise.

 

I dag blir det trening til tross for at influensa har kommet snikende. Er ikke så flink å spise fortsatt, men jeg prøver. Er omtrent ikke sulten lenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg hatt 15,5 i trimpoeng. Veldig fornøyd med det :) Har vært på trilletur på 1,5 time i all slags vær. Både i storm, plaskregn og i iskaldt snøvær. Det har heller ikke vært noen utskeielser siden jeg startet (utenom 4 dadler?)

 

24.10.11 Veide jeg 108,5 kg, så totalt har jeg gått ned 6,5 kg på 6 uker. Begynte treningen for fullt 23.11.11, så det er derfor jeg har tatt utgangspunkt i den vekten jeg hadde den datoen. Merker at magen minsker og minsker. DEILIG! Klarte 1565 kcal i dag. Har spist fisk til alle måltider. Det fikk kcal-inntaket mitt opp.

 

Oi! Kom på nå at jeg har glemt å ta tran i dag, så da blir kcal-inntaket mitt presis 1600 kcal. Synes jeg har vært flink som har klart å komme meg opp til 1600 kcal i dag. Skal spise mer fet fisk slik at jeg klarer å havne på rundt 1600 kcal hver dag. Gleder meg til veiedag på onsdag. Satser på at jeg har mistet 1 kg til. Håper på å få se 99-tallet før 1.januar 2012, men det er vel for meget å be om med tanke på juletiden kombinert med god mat :) Har bestemt meg for at jeg skal få lov å kose meg, men begrensning er nøkkelordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow mange trimpoeng på deg :-P

 

Veiedag viser akkurat 92,0 kg :-) hadde eg ikkje spist sjokolade i helgen både lørdag og søndag kunne det lett sett annerledes ut..

 

Men er fornøyd med 1 kilo ned, håper eg greier å komme under 90 før nyttår, det hadde vært perfekt..

Nå skal eg avsted til posten og hente en nydelig kjole som eg håååper passer..

Imorgen er det trening igjen, gleder meg :-)

 

Hvordan går det med sukrinen Miane? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned enda et kilo! :) Det er nok mer enn 1 kg, men siden jeg ikke har digitalvekt, så sier jeg bare 1 kg. Har bestilt meg digitalvekt, så da blir veiingene mine litt mer nøye.

 

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Totalt: -2,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da titter jeg innom igjen. Veiedag om 2 dager. Har snik-veid meg litt og det ser veldig lovende ut ;) Har endelig fått meg digitalvekt. Ikke lenge til jeg ser 99-tallet. Målet er bare å klare dette før 1.januar 2012. Har ikke sett 99-tallet på mange år. Det blir deilig å forholde seg til kun to tall. Da tror jeg at jeg får en byrde av skuldrene mine.

 

Denne uken skal jeg trene MYE.

I dag: Gåtur 30 min, step 30 min, så elipsemaskin/powerwalk i 30 min også styrke i 30 min.

Tirsdag: Zumba i 1 time

Onsdag: Step og styrke på 30 min hver

Torsdag: Aerobic i 30 min, elipsemaskin i 30 min og styrketrening i 30 min.

Fredag: LANG gåtur på 1-1,5 time

Lørdag(julaften) skal jeg PRØVE å få lagt inn en liten gåtur.

Søndag: Gåtur på 1-1,5 time

 

Jeg SKAL se 99-tallet før 1.januar. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg virkelig går inn for noe, så SKAL jeg klare det :P Gikk fint nedover i januar og februar i år, men så brakk jeg foten min i begynnelsen av mars og plutselig ble jeg gravid og hadde kraftig bekkenløsning, så jeg bestemte meg for at jeg skal gå inn for det når svangerskapet er ferdig.

 

På to dager har jeg trimpoeng på 12,2. Det er over 1,5 time til treningssenteret mitt å gå (må ta to busser), så jeg har begynt å gå halvveis frem til trenignssenteret og ta bussen resten også går jeg HELE veien tilbake etter trening B)

 

99-tallet, hvor er du? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello 99-tallet B) Da viste vekten ENDELIG et tosifret tall. Regner med å gå opp igjen til en tre-sifret vekt etter all den gode maten i julen, men men, jeg har i hvert fall nådd mitt første delmål. Har gått ned 2 kg på 1 uke

 

VEKT

Siden start 21.11.10: -2,5 kg

Denne uke: -2 kg

Totalt: -4,5 kg

 

MÅL

Midje: 89 cm (-4 cm)

Overarm: 30 cm (-2 cm)

Bryst: 109 cm (-2 cm)

Ende: 122 (-3 cm)

Lår: 59 cm (-3,5 cm)

Hals: 35 cm (-1 cm)

 

Totalt: -15,5 cm.

Totalt siden start 21.11.10: -31,5 cm

 

Jeg legger til hofter: 119 cm.

 

Har gått ned VELDIG på magen/over hoftene. 3 bukser har blitt for stor :o 2 av de var TRANG før og den siste var for liten ;) Jeg er STOLT for dette har jeg klart på UNDER en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott HSKK!! Man skal greie å kose seg litt i jula bare man ikke fråtser.

Eg husker eg begynte slankekrigen min 2 juledag i fjor og det gikk ganske bra :-)

 

Det går treigt her, 92,1 i dag, føler kroppen min er veldig i ubalanse- er jo sykmeldt enda.

Men tar ny sats til neste år, skal bli flinkere til å legge inn det eg spiser så eg har stålkontroll en stund.

 

Ha en riktig God Jul alle sammen her inne, snakkes i romjula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...