Gå til innhold

Ned 33 kg - noen som blir med?


Anbefalte innlegg

Gjest Smadrå

Hei

 

Kan jeg henge meg på her?

Jeg er helt ny her inne og skal prøve nettslanking uten å gå på kurs.

Kan trenge tips fra noen som har omtrent samme lange vei å gå som meg selv :)

 

Jeg er 48 år, veide ved start 106,8 og skal ned til 75.

Første delmål er under 100 før ferien starter om 6 uker.

 

~D~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei, selvfølgelig kan du henge deg på her. Hyggelig å ha noen å gjøre dette sammen med.

Jeg har veiedag på onsdager, men om du vil ha fast veiedag, eller hva du har tenkt blir jo det samme.

Så forresten 93-tallet på snikveiingen i dag tidlig, så går riktig vei igjen her nå, etter at det sto stille litt i mai. Deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er tilbake :) Kjekt å se at det fortsatt er folk med i denne tråden. Jeg skal bare ned 5 kg til. Veier 70,4 kg nå og ønsker alle dere sammen lykke til. Var selv 108,5 kg i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet å komme med før- og etterbilde. Har foreløbig bare bilder av ansiktet, men man ser STOR forskjell!

 

FØR:

post-34830-0-71059400-1339705893_thumb.jpg

 

ETTER:

det var to av de eneste bildene jeg fant i samme profilpost-34830-0-67661800-1339706219_thumb.jpg

post-34830-0-20505200-1339706314_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen HSKK. Flott og motiverende bilder. Her er det bare å stå på.

 

Jeg har hatt en travel uke, men veide meg på onsdag med mens og kroppen full av vann. Ble bare 100 gr ned. Har sett 93-tallet både før og etter veiedagen, så satser på bedre resultat til onsdag.

Har vært bortreist hele helga, og kommer også til å være borte fra torsdag til mandag neste uke, så da blir det utfordrende og greie å gå videre ned. Håper på å ikke gå opp for mye. Skal uansett gjøre så godt jeg kan.

 

Uke 1: - 2,1 kg

Uke 2: - 300 gr

Uke 3: - 1,2 kg

Uke 4: - 700 gr

Uke 5: - 1,1 kg

Uke 6: + 200 gr

Uke 7: - 100 gr

Uke 8: - 700 gr

Uke 9: - 100 gr

 

Totalt: - 6,1kg

 

4,3 kg igjen til andre delmål

29,2 kg til trivselsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen,

Da har jeg vært bortreist en del, og rakk heller ikke å sjekke inn her forrige onsdag.

Turte nesten ikke å gå på vekta i dag, etter å ha vært bortreist på jobb fra fredag-søndag forrige helg, tapas med jobben forrige tirsdag, og har vært i Danmark fra torsdag-mandag. Men tenkte at jeg får vel i hvertfall ta en sjekk, og så får jeg heller starte på´n igjen. Ble kjempeglad da vekta viste 93,8, og 400 gram ned siden veiinga for to uker siden :D

Nå blir det å være hjemme og på hytta de neste ukene. Når jeg jobber, så spiser jeg mye ute, så har funnet rutiner der som gjør at jeg er innenfor kcal jeg skal ha. Må begynne å skrive maten inn hit igjen nå som jeg er hjemme, slik at jeg har oversikt over hva jeg får i meg fremover.

 

Uke 1: - 2,1 kg

Uke 2: - 300 gr

Uke 3: - 1,2 kg

Uke 4: - 700 gr

Uke 5: - 1,1 kg

Uke 6: + 200 gr

Uke 7: - 100 gr

Uke 8: - 700 gr

Uke 9: - 100 gr

Uke 11: - 400 gr

 

Totalt: - 6,5 kg

 

3,9 kg igjen til andre delmål

28,8 kg til trivselsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det videre ned denne uka. Så 92-tallet i dag, med 92,9 kg. Begynner å nærme meg neste delmål nå :D

 

Uke 1: - 2,1 kg

Uke 2: - 300 gr

Uke 3: - 1,2 kg

Uke 4: - 700 gr

Uke 5: - 1,1 kg

Uke 6: + 200 gr

Uke 7: - 100 gr

Uke 8: - 700 gr

Uke 9: - 100 gr

Uke 11: - 400 gr

Uke 12: - 900 gr

 

Totalt: - 7,4 kg

 

3,0 kg igjen til andre delmål

27,9 kg til trivselsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da er jeg på banen igjen. Har ikke vært her siden juli, men har vært i stor aktivitet med oppussing og ny jobb, så har ikke hatt så god tid til å tenke på meg selv.

 

Var med stor spenning og bange anelser jeg gikk på vekta i dag, for første gang siden juli, men ble positivt overrasket med bare 2,5 kg opp. Hadde også mindre fettprosent, mer muskler, høyere vannprosent, og mindre magefett. Tydelig at all aktiviteten og sjauingen har vært bra.

 

Veiedager blir tirsdager. Hadde vært bra å vært under 90 til jul. Er det mulig?

 

Våren 2012: - 7,4 kg

 

Høst 2012:

Uke 1: 95,3 kg

 

Totalt: -5 kg

 

5,4 kg igjen til andre delmål

30,3 kg til trivselsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...