Gjest Anjaned Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg skal gifte meg i juli 2013 og vil gjerne komme inn i en kjole i str 38 til da. Hvilken vekt tror dere jeg må ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Under 70 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sjoko123 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Det kommer an på høyden din. Jeg er i alle fall 167,og jeg må ned i 66kg for å komme inn i 38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SMM87 Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 jeg er 162 høy og veier noe 66.5 kg og bruker mest 40 i bukser, men noe smått i 38.. så kommer vel an på hvor høy du er å bygningen din.. jeg har mest liggende på rumpe og lår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Movistar Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg vil tippe at du må ha en vekt tilsvarende BMI 23 eller lavere. Det er jo litt avhengig av hvordan fett og muskelmasse er fordelt på kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Det er jo litt avhengig av hvordan fett og muskelmasse er fordelt på kroppen din. Enig. Det er helt avgjørende hvor mye muskelmasse du har, og hvordan det er fordelt. Min BMI pr i dag er ca 26 - og jeg går fint inn i kjoler str 38. Jeg veier over 70 kg og er 1.66 høy, men jeg har mye muskelmasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå