Gå til innhold

Nå er det min tur


Gjest Rosagris

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Jada, det går rett vei, vekta viste 106,1 kilo, minus 0,5 siste uke og 23,6 totalt.

 

Er livredd for å sette meg noen bestemte mål, er redd for at om jeg ikke klarer det, så vil jeg gi opp. Så nå er der mer det å ta en dag av gangen, og det funker det:)

 

Likevel hadde jeg nok som mål innerst innerst inne at jeg skulle være under 100 til jul. Ser jo at det ikke går, men er fortsatt storfornøyd, og sier til meg selv at det ikke vil være så veldig lenge til jeg kan vinke farvel til 100 tallet. Gleder meg til det, og jeg får 1 års medlemskap på helsestudio i julegave, men begynner i morgen, har latt meg inspirere av et par andre flotte damer her inne:) så nå skal jeg også tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

1/2 KG er jo veldig bra på en uke det !

 

Så flott at du skal begynne å trene på senter.For meg har det aldri vært et problem, og jeg er større enn deg, så det kommer nok til å gå kjempebra!!

spør om hjelp til å få satt opp et riktig program for deg som er noe som kan virke motiverende.Jeg personlig nyter det lår jeg kan legge på 5 kg mere på vektene eller å orke å stå litt lengre å spinne :D du har sååå mye å glede deg til .

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friskusdama

gratulerer så mye med nok en flott uke med vektnedgang. Så suuupert å kunne begynne på trenings-studio. Må selv reise så langt at jeg likegreit holder meg til gange og zumba, men det funker det også. Lykke til. Garantert ny giv med dyktige instruktører. Lykke til :D Dette blir kjempebra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - tenk at du snart har gått ned 25 kg !!! Helt utrolig.

 

Du er kjempetøff som går for treningsstudio nå - jeg har kjøpt 1/2 års medlemsskap , men kan ikke si at jeg LIKER det ennå, men går stort sett 2 ganger pr uke fast (forrige uke ble det full krasj, men det var pga sykehusbesøk med gutten og vannlekasje på kjøkkenet så det var gyldige grunner).

 

På treningsstudioet er mitt mål først og fremst å gå opp kondis og begynne å JOGGE på tredemølla dette halvåret - det neste er å få inn en økt på 15-20 minutter slik at jeg da har styrketrening 2 xx pr uke og er fornøyd med det.

 

Er ikke noe nytt og fint treningsstudio, og ofte fullt, slik at vi har valgt ut noen tidspunkt der det ikke er så fullt - og det fungerer godt - prøver å ikke se på de andre lekre kroppene, men blir litt frustrert når hun ved siden av meg jogger leeeenge 12-14 km/t og jeg klarer 1 minutt på 8 km/t....

 

Stå på - du er super tøff og utrolig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg til i morgen, men jeg bor litt slik til at det ikke er noe nytt og fint treningstudio her heller, men de har både tredemølle og vekter. Så nå når det blir mørkt ute tidlig om kvelden, (bor på en liten plass uten gatelys), så er det ikke like lett å komme seg ut(er litt mørkeredd:() Tenkte da at tredemølla vil være et fint alternativ i alle fall. og så har man jo godt av å trene styrke. Det er desverre ikke noen instruktører der heller, men jeg får gripe fatt i noen som ser ut som om de har peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobba!

Du har jo mange herlige milepæler foran deg, både -25 OG under 100! (Sistnevnte føltes iallefall fantastisk for meg, å endelig ha tosifret vekt!)

Nei, dette blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er ikke borte! Tusen takk for tilbakemeldinger. Forrige mandag var jeg ikke på vekta pga forskjellige omstendigheter. Etter dødsfall i nær familie,leit, men han hadde vert syk lenge, så det var godt han fikk slippe, med diverse familiesamenkomster i den forbindelse, lang reise osv.

 

Så ble utrolig letta idag da vekta viste nedgang. Har jo prøvd så godt jeg kunne å holde meg til dietten, men... uansett viste vekta idag 105,2 kilo, det er 700 g ned på to uker og 24,5 kilo totalt.

 

Jeg startet 6. juni, så nå har jeg holdt på med min nye livstil i et halvt år. utrolig hvor fort tida har gått. Jeg er så glad for at jeg endelig er på riktig spor. Tenker på alle gangene jeg har tenkt tilbake på at "tenk om jeg startet da..." Det slipper jeg denne gangen. det eneste er at jeg skulle vært enda flinkere til å trene. Blir ikke venn med treningsapparatene:( Men jeg er fortsatt flink til å gå og så har jeg kjøpt meg Zumba. Er ikke så sikker på at det ser så fint ut når jeg står forran TV, men jeg blir i alle fall svett og varm , så det hjelper vel det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...