Gå til innhold

Gravid - begrense vektoppgang


Gjest SkinnyMinnie

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Fortsatt ikke født nei! En uke på overtid i dag. Fikk litt blødning i dag som jeg tolker som en tegningsblødning, hatt noe mer vondt ved kynnere/begynnende rier(?) i dag. Så håper på at det skjer noe i løpet av de neste dagene i hvert fall ;)

 

Var på overtidskontroll på Ullevål i dag og skal på ny på torsdag og da avtale ev. igangsetting...men satser på at det skjer av seg selv før det!

 

Spennende tider!

 

Håper alt er bra med deg og lillejenta og at dere koser dere! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Ja så spennende! Spesiell tid når man går slik å kjenner på symptomer og tegn til at fødselen skal begynne. Er jo uansett rett rundt hjørnet nå da! Prøv å slapp av og samle opp energi nå de siste dagene da. Ønsker deg lykke til, og gleder meg til å høre hun har kommet til verden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter siste innlegg kom datteren vår til verden! Altså 4. oktober! Hun er frisk og fin og fødselen gikk vel greit, med de utfordringer det er å føde ;) Tar nok litt tid før kroppen og sinnet er klar for noe som helst annet enn bare å passe på å få i lillejenta mat og alt annet hun og jeg trenger av basale behov.

 

Har foreløpig mistet 7-8 kg vekt. Jenta veide 3600 g. Har fått en del vann i kroppen etter fødsel, mer enn før fødsel på det verste. Fortsatt en del vann igjen tror jeg, så får vel se det totale vekttapet (og utgangspunktet for slanking etterhvert) om 1-2 uker.

 

Men akkurat nå spiller det liten rolle :D Nå er det å lære seg å kjenne den lille og å få til ammingen ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Så koselig hun kom dagen etter forrige oppdatering! ;) Kan tenke meg dere koser dere med henne i armene nå. Deilig følelse! Ja det er ikke akkurat tiden å tenke for mye på vekta når man sitter med en nyfødt og masse nye inntrykk og amming og annet som skal falle på plass. Kos dere masse i barseltiden da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...